abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2025 @ 08:24:53 #1
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218719904
Betaal ik mij al helemaal scheel voor een viaplay abonnement ,kan ik de eerste wedstrijd op zaterdag middag niet kijken omdat ze die rechten verkocht hebben aan Amazon en mis ik daardoor Arsenal - Nottingham forest :')

Wat is dit voor zaad ,moet ik nu echt 2 abbonementen aanschaffen om de Prem te kunnen kijken :')
pi_218719909
Reclames tijdens een formule 1 race :')
pi_218719965
En dan nog storingen tijdens race of wedstrijden...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_218719973
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Reclames tijdens een formule 1 race :')
Dit dus. Daarom lekker F1.com _O_
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 9 september 2025 @ 08:45:22 #5
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218719982
F1 :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218719991
Viaplay altijd een terechte klacht. Beetje geduld TS nog een paar seizoenen en Amazon heeft de volledige rechten. Die zijn vele lalen groter dan viaplay
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 9 september 2025 @ 09:06:52 #7
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218720120
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Viaplay altijd een terechte klacht. Beetje geduld TS nog een paar seizoenen en Amazon heeft de volledige rechten. Die zijn vele lalen groter dan viaplay
Maar waar moet ik dan super super Max kijken ;(
pi_218720125
Via plee ermee
pi_218720390
Amazon Prime kost maar 5 euro per maand, of 50 per jaar, en je als je er wel eens wat besteld krijg je ook nog eens gratis verzending bij alles.

Bovendien kun je 30 dagen gratis proberen.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  dinsdag 9 september 2025 @ 09:58:33 #10
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218720492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
Amazon Prime kost maar 5 euro per maand, of 50 per jaar
Ja maar dan moet je toch nog apart betalen voor de sport :?
pi_218720524
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:58 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Ja maar dan moet je toch nog apart betalen voor de sport :?
Oh echt? Ik kijk dat überhaupt niet :')

Maar als het om 1 wedstrijd gaat zul je daar vast ook wel een proefabonnement kunnen krijgen
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  dinsdag 9 september 2025 @ 10:23:40 #12
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218720706
Daarom ook gewoon schimmige Russische streamsites gebruiken. Alles onder één dak.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218720807
Iptv
lol
pi_218720988
Sport kijken ipv zelf doen. :')
  dinsdag 9 september 2025 @ 11:15:28 #15
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218721086
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:02 schreef YoopY het volgende:
Sport kijken ipv zelf doen. :')
Niet beide doen :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 september 2025 @ 12:20:11 #16
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_218721543
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Daarom ook gewoon schimmige Russische streamsites gebruiken. Alles onder één dak.
De eckte blyatleef _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 9 september 2025 @ 12:23:04 #17
509884 LekkerSimpel89
Give that man a cookie!
pi_218721565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:45 schreef Puzzie het volgende:
F1 :')
''#freepalestine''

:') :') :') :')!!!!
pi_218721873
Op naar de afgrond met ViaPlay ! Ik heb de fles duurste champagne al koud staan om open te knallen als ze hun faillissement aankondigen. Dankzij dat klote bedrijf hebben ze miljoenen Nederlanders hun plezier afgenomen of in elk geval sterk verminderd bij het kijken naar de F1. Sommigen kijken dankzij ViaPlay zelfs helemaal niet meer. Ik verheugde me altijd enorm op een F1 weekend met de gezellige sfeer van Ziggo en nog veel belangrijker gewoon op de klassieke TV zonder haperingen met stabiel beeld en zonder allerlei internet gezeik en irritante commentatoren die net zoveel fouten maken als Mol maar dan ook nog zķnder enig enthousiasme.
Ik kijk al tijden via F1 TV en ben super tevreden, maar veel oudere kijkers doen dat niet snappen het niet kijken soms helemaal niet meer sinds het allemaal gestreamd moet worden.
Verder ben ik het zat steeds Mol te moeten syncen en ook is mijn wifi (vooral als ik in het buitenland ben) niet altijd helemaal stabiel en dan loopt geluid en beeld sowieso niet gelijk. En ik zit met vrienden in een chatgroep en iedereen ziet de beelden op andere momenten nu, sommigen kijken via F1 anderen ViaPlay en iemand in het buitenland weer via de lokale aanbieder, de hele chat groep is daardoor doodgebloed.
Klote kut ViaPlay is daar volledig verantwoordelijk voor, ze hebben echt zoveel ellende aan hun handen, ik gun ze de volledige ondergang en hoop dat alle overgestapte commentatoren/presentatoren/analisten NOOIT meer ergens anders op een beeldscherm te zien zullen zijn, Kalff, Albers, vd Garde, de Coronel brothers, die heks die het presenteert, hopelijk worden ze al flink zenuwachtig voor hun toekomst in het wereldje en zal de wraak van Ziggo zoet zijn, tot NOOIT MEER ZIENS.
Ziggo moet ze voor altijd op de black list zetten als ze volgend jaar het weer gaan uitzenden ik wil die lui nooit meer op een beeldscherm zien en vooral nooit meer horen.
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:06:10 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218721898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar de afgrond met ViaPlay ! Ik heb de fles duurste champagne al koud staan om open te knallen als ze hun faillissement aankondigen. Dankzij dat klote bedrijf hebben ze miljoenen Nederlanders hun plezier afgenomen of in elk geval sterk verminderd bij het kijken naar de F1. Sommigen kijken dankzij ViaPlay zelfs helemaal niet meer. Ik verheugde me altijd enorm op een F1 weekend met de gezellige sfeer van Ziggo en nog veel belangrijker gewoon op de klassieke TV zonder haperingen met stabiel beeld en zonder allerlei internet gezeik en irritante commentatoren die net zoveel fouten maken als Mol maar dan ook nog zķnder enig enthousiasme.
Ik kijk al tijden via F1 TV en ben super tevreden, maar veel oudere kijkers doen dat niet snappen het niet kijken soms helemaal niet meer sinds het allemaal gestreamd moet worden.
Verder ben ik het zat steeds Mol te moeten syncen en ook is mijn wifi (vooral als ik in het buitenland ben) niet altijd helemaal stabiel en dan loopt geluid en beeld sowieso niet gelijk. En ik zit met vrienden in een chatgroep en iedereen ziet de beelden op andere momenten nu, sommigen kijken via F1 anderen ViaPlay en iemand in het buitenland weer via de lokale aanbieder, de hele chat groep is daardoor doodgebloed.
Klote kut ViaPlay is daar volledig verantwoordelijk voor, ze hebben echt zoveel ellende aan hun handen, ik gun ze de volledige ondergang en hoop dat alle overgestapte commentatoren/presentatoren/analisten NOOIT meer ergens anders op een beeldscherm te zien zullen zijn, Kalff, Albers, vd Garde, de Coronel brothers, die heks die het presenteert, hopelijk worden ze al flink zenuwachtig voor hun toekomst in het wereldje en zal de wraak van Ziggo zoet zijn, tot NOOIT MEER ZIENS.
Ziggo moet ze voor altijd op de black list zetten als ze volgend jaar het weer gaan uitzenden ik wil die lui nooit meer op een beeldscherm zien en vooral nooit meer horen.
Je klinkt als @Eagles89 :')
Of was dat ook de bedoeling? :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:10:27 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218721939
Ja dus! _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 14:28 schreef Eagles89 het volgende:
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:19:53 #21
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218725571
Gewoon geen abo meer afsluiten, dan maar geen live voetbal. En als je echt niet anders kan een gare stream opsnorren.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')