Google eens op conservatief en dan kun je wellicht het antwoord vinden op die vraag.quote:Op zondag 21 september 2025 08:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Ik stel slechts vragen, maar zie dat jullie moeite hebben ermee.
HAHAHAHAquote:
Wat een ding om te zeggen terwijl Den Haag gisteren COMPLEET werd afgebrand door sieg heil roepende conservatief rechtse mannen.quote:Op zondag 21 september 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Antifascisten zijn de nieuwe fascisten, dat weten we toch al 50 jaar of zo.
Ik kom oa uit bij zo'n besnorde man uit Oostenrijk.quote:Op zondag 21 september 2025 08:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Google eens op conservatief en dan kun je wellicht het antwoord vinden op die vraag.
HAHAHAA ik heb een gevoelig snaartje geraakt. Rechtse sneeuwvlokjes gonna sneeuwvlok tussen het afbranden van steden en bedreigen van joden door. Of mag je heel rechts niet over een kam scheren na jaren hetzelfde doen met links en mensen die tegen genocide in Gaza zijn?quote:Op zondag 21 september 2025 08:47 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
![]()
Je discussieert niet eens, dus leuk dat je vragen stelt maar laat dat voortaan gewoon maar.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 21 september 2025 08:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een ding om te zeggen terwijl Den Haag gisteren COMPLEET werd afgebrand door sieg heil roepende conservatief rechtse mannen.
[..]
Ik had een paar dagen terug een discussie met een van deze gekkies. Hij claimde dat Antifa complete steden had afgebrand. Ik heb hem gevraagd welke stad uit mijn groep 7 topo verdwenen was, maar dat voorbeeld had hij niet. Ik gebruik af en toe dezelfde stijltjes om aan te geven hoe idioot ze zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 08:58 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Ja, en wie waren zijn vriendjes uit verre oorden?quote:Op zondag 21 september 2025 08:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kom oa uit bij zo'n besnorde man uit Oostenrijk.
kijk maar uit anders schieten ze je dood voor zulke meningenquote:Op zondag 21 september 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Antifascisten zijn de nieuwe fascisten, dat weten we toch al 50 jaar of zo.
Jij?quote:Op zondag 21 september 2025 09:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen terug een discussie met een van deze gekkies.
en jij kwam met den haag als tegenreactie zeker?quote:Op zondag 21 september 2025 09:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen terug een discussie met een van deze gekkies. Hij claimde dat Antifa complete steden had afgebrand. Ik heb hem gevraagd welke stad uit mijn groep 7 topo verdwenen was, maar dat voorbeeld had hij niet. Ik gebruik af en toe dezelfde stijltjes om aan te geven hoe idioot ze zijn.
Na 5 keer uitgelachen te zijn begon je te schelden en toen ben ik met je gaan dollen. Verbazingwekkend dat je denkt daar positief uitgekomen te zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 09:10 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Jij?
Je kunt niet eens op een normale manier een argument beantwoorden.
Beetje lachen in deze trieste tijden.quote:Op zondag 21 september 2025 09:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en jij kwam met den haag als tegenreactie zeker?
Ach, Glazenmaker... je leeft dus écht in een droomwereld.quote:Op zondag 21 september 2025 09:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Na 5 keer uitgelachen te zijn begon je te schelden en toen ben ik met je gaan dollen. Verbazingwekkend dat je denkt daar positief uitgekomen te zijn.
Om met de woorden van een onwijs man in het nauw te reageren:quote:Op zondag 21 september 2025 09:26 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Ach, Glazenmaker... je leeft dus écht in een droomwereld.
Ik had daar misschien meer rekening mee moeten houden, sorry.
quote:
Wel grappig dat je username Glazenmaker is voor iemand die continu zijn eigen ruiten in blijft gooienquote:Op zondag 21 september 2025 09:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Om met de woorden van een onwijs man in het nauw te reageren:
[..]
Wat het gisteren leuk om een keertje buiten te spelen?quote:Op zondag 21 september 2025 09:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wel grappig dat je username Glazenmaker is voor iemand die continu zijn eigen ruiten in blijft gooien
Ga jij eindelijk eens uitleggen hoe jij een eenstatenoplossing voor je ziet?quote:Op zondag 21 september 2025 09:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die hashbara lui zijn het helemaal kwijt.
Waar is de actie 'wij eisen de bibliotheek op'?quote:
Ik heb heerlijk genoten van een Tripel Karmeliet op een terras in het zonnetje.quote:Op zondag 21 september 2025 09:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat het gisteren leuk om een keertje buiten te spelen?
Duitsland 1946 met een joodse meerderheid.quote:Op zondag 21 september 2025 09:43 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ga jij eindelijk eens uitleggen hoe jij een eenstatenoplossing voor je ziet?
Je bent aardig geradicaliseerd.quote:Op zondag 21 september 2025 10:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Duitsland 1946 met een joodse meerderheid.
Wat is er precies radicaal aan? Na de genocide liet de wereld de nazi's niet vrolijk doorregeren. Waarom zou dat in Israël wel moeten gebeuren deze keer?quote:Op zondag 21 september 2025 10:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je bent aardig geradicaliseerd.
Gelukkig woon je niet in Amerika, waar je nogal makkelijk aan een wapen kunt komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |