Dat is wel wat velen hebben voorspeldquote:Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, zou toch fijn zijn als ze uiteindelijk samen verder gaan.
Ik zou de reacties nog even doorlezen als ik jou was. Iemand vraagt specifiek naar degene naast haar aan tafel. Dat hoeft niemand te vragen over de foto waar letterlijk bij staat dat ze bij haar ouders zit 😉quote:Op maandag 8 september 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, ze zegt niet dat dit haar vader is. Dat was op de foto' s bij haar ouders thuis. Dit zijn de armen en handen van een jong iemand.
Leuk je weer even hier te ‘zien’ Mem!quote:Op maandag 8 september 2025 22:04 schreef Memm het volgende:
[..]
Ik gok slijmbeursontsteking in haar schouders.
(Een slijmbeursontsteking wordt vaak veroorzaakt door overbelasting.. neenee zéker niet van toepassing, een val, of een injectie (zoals een vaccinatie) die op de verkeerde plaats wordt gegeven. ) 😉🤭😋
Deze vakantie wordt weer flink gedeeld want gratis. Zij zijn ook echt wandelende reclamezuilen.quote:Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:
J&V ook weer op de vierde of vijfde gesponsorde vakantie? 😱
Ik zie die reactie niet, reageert Jacqueline daar zelf ook op? Het interesseert me verder vrij weinig of t Koen is of de zoon van de slager🙈quote:Op maandag 8 september 2025 22:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik zou de reacties nog even doorlezen als ik jou was. Iemand vraagt specifiek naar degene naast haar aan tafel. Dat hoeft niemand te vragen over de foto waar letterlijk bij staat dat ze bij haar ouders zit 😉
Sterker nog. Volgens mij stond de trap eerst een kwartslag anders. Ik herinner me namelijk duidelijk dat de kleine J. van de trap zo het bed op kon springen.quote:Op maandag 8 september 2025 22:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik krijg echt een error van die zoldertrap bij AM. Waarom is die zo geplaatst dat ie uitkomt op een reling, waardoor je zijwaarts naar het open deel moet klimmen? 😂 haal dan gewoon een stukje reling weg of draai die trap een kwartslag.
Ik ben visueel ingesteld en wil dit niet voor me zienquote:Op maandag 8 september 2025 19:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende: [..] Tja maar als je geen 2e kind wilt en je vrouw word bij het aanzicht van je knakworst al zwanger... en dan wil je geen 3e maar herhaalt hetzelfde verhaaltje zich weer.. dan komt het toch over alsof hij hem er zelf steeds voor hangt 🤷
Aha, goed gezienquote:Op maandag 8 september 2025 22:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Is geen Koen. Zie nagels, en Koen draag sieraden en heeft een tattoo aan die binnenkant van zijn arm
FBI 😂😂
Klopt, je zag de boorgaten nog zitten in eerdere stories vorige week ofzo waarin ze zuchtend dat trapje opklom. Geen idee waarom ze dat gedaan hebben want nu kom je idd uit op reling.quote:Op maandag 8 september 2025 22:55 schreef Shuri het volgende:
[..]
Sterker nog. Volgens mij stond de trap eerst een kwartslag anders. Ik herinner me namelijk duidelijk dat de kleine J. van de trap zo het bed op kon springen.
Had Maarten geen nieuwe trap gemaakt? Misschien was die te lang voor de oude plek? Ik vond het er doodeng uit zien met die open reling aan de ene kant, ik zou daar met stofzuigen net een stapje te ver naar achteren doen denk ik🙈quote:Op dinsdag 9 september 2025 05:48 schreef Holaa het volgende:
[..]
Klopt, je zag de boorgaten nog zitten in eerdere stories vorige week ofzo waarin ze zuchtend dat trapje opklom. Geen idee waarom ze dat gedaan hebben want nu kom je idd uit op reling.
En dat ze iets bij het huiswerk van Belle mocht schrijven. En ze alleen maar het negatieve ding eruit haalt.quote:Op maandag 8 september 2025 23:21 schreef Lampje88 het volgende:
Minibelle dekt zichzelf al in dat de hb screening op de school van Belle vast onnauwkeurig is.. of terwijl het ligt sws aan de test als er niet uitkomt dat ze hoog begaafd is
Ik vind hier wel wat van. Je lacht je kind publiekelijk uit omdat ze "Frans" heeft opgeschreven. Kind heeft zelf SM.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:37 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
En dat ze iets bij het huiswerk van Belle mocht schrijven. En ze alleen maar het negatieve ding eruit haalt.
Sowieso alles beschrijven van de middelbare school van je dochter. Hoe ver je dochter al is met huiswerk. Foto s van het huiswerk. Zou dochter dit allemaal goed vinden?
Sowieso een fantast. Vorig jaar kon ze nog naar een Afrikaans land vliegen en een week alleen op vakantie. Maar goed we weten helemaal niet of ze een uitkering krijgt. Ik gok erop van niet, gezien ze voor die tijd niet zo veel werkte.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:31 schreef Post-its het volgende:
Debbie kom toch niet fysiek naar haar uwv afspraak? En nu zegt ze dat ze altijd in Amersfoort gaan floaten, want lekker dichtbij.
Ze wacht dus totdat haar kind rood/blauw wordt voordat ze gaat slaan op de rug? Dat is hoe ik het lees. Ik denk dat ze het verkeerd heeft geschreven. Hoop ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:39 schreef SophiaLoren het volgende:
Dbm voor de verandering huisartsenpost. .gelukkig geen 112.
Stomme vraag wellicht, waarom moet je naar HAP als stikgevaar weg is?
Ik ging hier even speciaal voor kijken. Mijn jongste krijgt die screening ook over een paar weken. Hebben we 2 weken terug uitleg over gehad. Doen ze standaard daar ivm onderpresteren. Is ontwikkeld door en wordt begeleid door de universiteit van Nijmegen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:40 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind hier wel wat van. Je lacht je kind publiekelijk uit omdat ze "Frans" heeft opgeschreven. Kind heeft zelf SM.
En IQ testen die onnakeurig zijn. Oke.
Ja en de kinderen in de klas kunnen ook meelezen. Echt wel "voer" om te pesten als alles wordt gedeeld en al zeker wanneer je iemand belachelijk maakt. Vind ik sws niet kunnen dat je dit als ouder doet. Filmen op een kwetsbaar moment bijv (huilen, driftbuien, zindelijkheids issues enz)quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:37 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
En dat ze iets bij het huiswerk van Belle mocht schrijven. En ze alleen maar het negatieve ding eruit haalt.
Sowieso alles beschrijven van de middelbare school van je dochter. Hoe ver je dochter al is met huiswerk. Foto s van het huiswerk. Zou dochter dit allemaal goed vinden?
Omdat het al weer zo lang geleden was dat ze geweest is.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:39 schreef SophiaLoren het volgende:
Dbm voor de verandering huisartsenpost. .gelukkig geen 112.
Stomme vraag wellicht, waarom moet je naar HAP als stikgevaar weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |