abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218718631
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Alles is mogelijk.
Plottwist 😱
pi_218718637
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad, zou toch fijn zijn als ze uiteindelijk samen verder gaan.
Dat is wel wat velen hebben voorspeld

[ Bericht 0% gewijzigd door Blossemtje_twente op 08-09-2025 22:17:03 (Zin aangepast ) ]
pi_218718642
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, ze zegt niet dat dit haar vader is. Dat was op de foto' s bij haar ouders thuis. Dit zijn de armen en handen van een jong iemand.
Ik zou de reacties nog even doorlezen als ik jou was. Iemand vraagt specifiek naar degene naast haar aan tafel. Dat hoeft niemand te vragen over de foto waar letterlijk bij staat dat ze bij haar ouders zit 😉
pi_218718655
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:04 schreef Memm het volgende:

[..]
Ik gok slijmbeursontsteking in haar schouders.
(Een slijmbeursontsteking wordt vaak veroorzaakt door overbelasting.. neenee zéker niet van toepassing, een val, of een injectie (zoals een vaccinatie) die op de verkeerde plaats wordt gegeven. ) 😉🤭😋
Leuk je weer even hier te ‘zien’ Mem!
pi_218718656
.

[ Bericht 100% gewijzigd door HighRainbows op 08-09-2025 22:23:09 (Fouten) ]
pi_218718661
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:
J&V ook weer op de vierde of vijfde gesponsorde vakantie? 😱
Deze vakantie wordt weer flink gedeeld want gratis. Zij zijn ook echt wandelende reclamezuilen.
pi_218718764
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik zou de reacties nog even doorlezen als ik jou was. Iemand vraagt specifiek naar degene naast haar aan tafel. Dat hoeft niemand te vragen over de foto waar letterlijk bij staat dat ze bij haar ouders zit 😉
Ik zie die reactie niet, reageert Jacqueline daar zelf ook op? Het interesseert me verder vrij weinig of t Koen is of de zoon van de slager🙈
pi_218718846
Is geen Koen. Zie nagels, en Koen draag sieraden en heeft een tattoo aan die binnenkant van zijn arm

FBI 😂😂
pi_218718858
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik krijg echt een error van die zoldertrap bij AM. Waarom is die zo geplaatst dat ie uitkomt op een reling, waardoor je zijwaarts naar het open deel moet klimmen? 😂 haal dan gewoon een stukje reling weg of draai die trap een kwartslag.

Sterker nog. Volgens mij stond de trap eerst een kwartslag anders. Ik herinner me namelijk duidelijk dat de kleine J. van de trap zo het bed op kon springen.
pi_218718868
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende: [..] Tja maar als je geen 2e kind wilt en je vrouw word bij het aanzicht van je knakworst al zwanger... en dan wil je geen 3e maar herhaalt hetzelfde verhaaltje zich weer.. dan komt het toch over alsof hij hem er zelf steeds voor hangt 🤷
Ik ben visueel ingesteld en wil dit niet voor me zien :'(

Maar moet tegelijkertijd een beetje lachen om term de knakworst van Roy :') Zou zij het type zijn wat claimt zogenaamd door de pil heen zwanger te zijn geworden terwijl zij de pil niet nam? Inmiddels zou het me niet meer verbazen.
pi_218718955
Minibelle dekt zichzelf al in dat de hb screening op de school van Belle vast onnauwkeurig is.. of terwijl het ligt sws aan de test als er niet uitkomt dat ze hoog begaafd is
pi_218719029
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Is geen Koen. Zie nagels, en Koen draag sieraden en heeft een tattoo aan die binnenkant van zijn arm

FBI 😂😂
Aha, goed gezien
pi_218719456
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:55 schreef Shuri het volgende:

[..]
Sterker nog. Volgens mij stond de trap eerst een kwartslag anders. Ik herinner me namelijk duidelijk dat de kleine J. van de trap zo het bed op kon springen.
Klopt, je zag de boorgaten nog zitten in eerdere stories vorige week ofzo waarin ze zuchtend dat trapje opklom. Geen idee waarom ze dat gedaan hebben want nu kom je idd uit op reling.
pi_218719711
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 05:48 schreef Holaa het volgende:

[..]
Klopt, je zag de boorgaten nog zitten in eerdere stories vorige week ofzo waarin ze zuchtend dat trapje opklom. Geen idee waarom ze dat gedaan hebben want nu kom je idd uit op reling.
Had Maarten geen nieuwe trap gemaakt? Misschien was die te lang voor de oude plek? Ik vond het er doodeng uit zien met die open reling aan de ene kant, ik zou daar met stofzuigen net een stapje te ver naar achteren doen denk ik🙈
pi_218719718
Kleding showen wat er morgen gedragen word in zo een situatie is gewoon een no go, het is geen feestelijke gelegenheid en AM maakt het iets van hun nu.
Ze vraagt zich af hoe iedereen op tijd daar is, ik neem aan dat ze de wekker zetten en wetne hoe laat ze aanwezig dienen te zijn.

Debbie doet weer veel te veel en een reiki behandeling, B12, dan nog dat floaten en nog een massage dat kan echt wel voor een reactie zorgen in het lichaam, die massage.
Mijn spieren reageren heel snel op veranderingen zelfs als ik op een andere stoel heb gezeten kan dat de dag ernaar voor spierpijn zorgen.
pi_218719740
Debbie kom toch niet fysiek naar haar uwv afspraak? En nu zegt ze dat ze altijd in Amersfoort gaan floaten, want lekker dichtbij.
pi_218719768
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 23:21 schreef Lampje88 het volgende:
Minibelle dekt zichzelf al in dat de hb screening op de school van Belle vast onnauwkeurig is.. of terwijl het ligt sws aan de test als er niet uitkomt dat ze hoog begaafd is
En dat ze iets bij het huiswerk van Belle mocht schrijven. En ze alleen maar het negatieve ding eruit haalt.
Sowieso alles beschrijven van de middelbare school van je dochter. Hoe ver je dochter al is met huiswerk. Foto s van het huiswerk. Zou dochter dit allemaal goed vinden?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218719779
Dbm voor de verandering huisartsenpost. .gelukkig geen 112.
Stomme vraag wellicht, waarom moet je naar HAP als stikgevaar weg is?
pi_218719783
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:37 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
En dat ze iets bij het huiswerk van Belle mocht schrijven. En ze alleen maar het negatieve ding eruit haalt.
Sowieso alles beschrijven van de middelbare school van je dochter. Hoe ver je dochter al is met huiswerk. Foto s van het huiswerk. Zou dochter dit allemaal goed vinden?
Ik vind hier wel wat van. Je lacht je kind publiekelijk uit omdat ze "Frans" heeft opgeschreven. Kind heeft zelf SM.

En IQ testen die onnakeurig zijn. Oke.
pi_218719784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:31 schreef Post-its het volgende:
Debbie kom toch niet fysiek naar haar uwv afspraak? En nu zegt ze dat ze altijd in Amersfoort gaan floaten, want lekker dichtbij.
Sowieso een fantast. Vorig jaar kon ze nog naar een Afrikaans land vliegen en een week alleen op vakantie. Maar goed we weten helemaal niet of ze een uitkering krijgt. Ik gok erop van niet, gezien ze voor die tijd niet zo veel werkte.
pi_218719789
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:39 schreef SophiaLoren het volgende:
Ze wacht dus totdat haar kind rood/blauw wordt voordat ze gaat slaan op de rug? Dat is hoe ik het lees. Ik denk dat ze het verkeerd heeft geschreven. Hoop ik.
pi_218719808
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:40 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind hier wel wat van. Je lacht je kind publiekelijk uit omdat ze "Frans" heeft opgeschreven. Kind heeft zelf SM.

En IQ testen die onnakeurig zijn. Oke.
Ik ging hier even speciaal voor kijken. Mijn jongste krijgt die screening ook over een paar weken. Hebben we 2 weken terug uitleg over gehad. Doen ze standaard daar ivm onderpresteren. Is ontwikkeld door en wordt begeleid door de universiteit van Nijmegen.
Kun je van alles over vinden, maar zij zal ze wel onnauwkeurig vinden.

Zo ken ik overigens meer ouders, overtuigd dat hun kind HB is, maar het blijkt nergens uit, komt uit geen enkele test. Dus de testen zijn slecht of degene die ze afneemt.🤣
pi_218719826
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:37 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ja en de kinderen in de klas kunnen ook meelezen. Echt wel "voer" om te pesten als alles wordt gedeeld en al zeker wanneer je iemand belachelijk maakt. Vind ik sws niet kunnen dat je dit als ouder doet. Filmen op een kwetsbaar moment bijv (huilen, driftbuien, zindelijkheids issues enz)
pi_218719828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:39 schreef SophiaLoren het volgende:
Omdat het al weer zo lang geleden was dat ze geweest is.
Ik denk dat ze weer iets moois verzonnen heeft om op te halen hoeveel zorgen ze toch altijd heeft, leugenaar.
pi_218719831
Die Minibelle zou je toch eens flink door elkaar willen husselen. Echt niet OK wat zij doet. Wens de leerkrachten op school veel sterkte met haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')