Ik heb zo mijn overeenkomsten met hem ja, maar niet op dat vlak gelukkig.quote:
Lijkt me best grappig eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 18:21 schreef Gibson88 het volgende:
Je wil toch ook niet bekend staan als de 'Piemelman/ Piemel Meneer'?
Enorm laaghangende schwanzmaestro is een begernswaardige titel om in je buurt te dragenquote:Op maandag 8 september 2025 18:21 schreef Gibson88 het volgende:
Je wil toch ook niet bekend staan als de 'Piemelman/ Piemel Meneer'?
Je bent dol op avocado?quote:Op maandag 8 september 2025 18:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn overeenkomsten met hem ja, maar niet op dat vlak gelukkig.
Hoe bedoel je "ik denk het niet"? Je weet toch wel of je dol bent op avocado of niet?quote:
Onbekendquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben jij jouw lokale onderbroekman?
Ik weet het niet...quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:30 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "ik denk het niet"? Je weet toch wel of je dol bent op avocado of niet?
Als er geen kindjes rondrennen en schreeuwen "ONDERBROEKMAN" dan heb je het nog niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Onbekend
Maar in zomerse tijden loop ik ook in onderbroek rond
staat niet op de planningquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
[..]
Als er geen kindjes rondrennen en schreeuwen "ONDERBROEKMAN" dan heb je het nog niet goed gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |