abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218713139
Van die kersverse ouders die dan besluiten om hun kind van nog geen jaar oud op vakantie mee te slepen. Hup, mee het vliegtuig in, waar het natuurlijk alles bij elkaar krijst en iedereen tot last is. Hup, mee naar het zwembad in de kinderwagen, waar het natuurlijk alles bij elkaar krijst en iedereen tot last is. Hup, mee naar het restaurant, waar het... enfin, je snapt het. Dat er ook nog andere mensen zijn die voor hun rust op vakantie gaan heeft dit volk geen boodschap aan.

Je zou denken, 'joh, ik heb net een nieuw leven op de wereld gezet, misschien is mijn hoogste prioriteit voor minstens een jaar of twee om daar voor te zorgen.' Maar nee, dat soort ouders besluiten om van hun probleem, iedereen z'n probleem te maken. Het kan immers niet zo zijn dat ze een jaartje niet op vakantie kunnen omdat ze voor een kind moeten zorgen. Het idee alleen al :'(

Klacht: Kersverse ouders die hun kut baby meezeulen naar een Grieks eiland :{

Bonus klacht: Die vaders die allemaal dezelfde hulpeloze en verloren blik in hun ogen hebben.

Bonus klacht 2: Moeders die met baby allemaal hutje mutje bij het vliegtuigtoilet staan te beppen.

Anti-klacht: Noise canceling headphones _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 8 september 2025 @ 11:07:52 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218713245
Akkoord. Zo'n baby in het vliegtuig echt he, rot gewoon op
Want het wetboek ken ik ook
  Spellchecker maandag 8 september 2025 @ 11:35:49 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218713534
Kersvers, dan denk ik aan een paar weken, max drie maanden ....
pi_218713546
Had een klacht verwacht van iemand die naar Japan of zo gevlogen is met een jankende baby naast zich...... maar Griekenland wat 2 uurtjes vliegen is :{ :N
blablablabla
pi_218713610
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef Elan het volgende:
Had een klacht verwacht van iemand die naar Japan of zo gevlogen is met een jankende baby naast zich...... maar Griekenland wat 2 uurtjes vliegen is :{ :N
Dit inderdaad. Ik zou het mijn baby ook niet aangedaan hebben, maar verder is er niet veel aan de hand hier.
pi_218713613
Zelf naar all-inclusive in Kreta gaan en dan janken. Ach.
  maandag 8 september 2025 @ 11:52:25 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218713622
Van die babies die niks kunnen omdat ze "hoogbegaafd" zijn. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218713652
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelf naar all-inclusive in Kreta gaan en dan janken. Ach.
All-inclusive is voor paupers :{w
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 8 september 2025 @ 13:07:02 #9
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218714061
Kutbabies die janken in het openbaar, flikker op :r

daar moet je iets tegen zeggen of laten merken dat ze op moeten kkeren. 'maar het zijn babies', ja dus kuthoer, ik ben een man en mag je toch ook niet maarzo bij je kut grijpen, kuttyfushoeren, en de simps maar geirriteerd kijken want ze hebben thuis niets te zeggen terwijl ze die jankbaby met zo'n mongolending voorop de pens hebben hangen.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_218714065
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218714073
quote:
Samenvatting?
Ik ga niet anderhalf uur naar fucking Enzo Knol zitten kijken.
blablablabla
pi_218714086
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Samenvatting?
Ik ga niet anderhalf uur naar fucking Enzo Knol zitten kijken.
Raar dat de titel er niet bij staat. Maar die vliegen dus naar curaçao

Wou eigenlijk meer video's plaatsen, maar dat zit dat in mijn aloritme.

Want ze zijn ook nog naar New York, Japan, Zuid Korea en diverse bestemmingen binnen Europa geweest.

Met een kind van nog geen 1,5 jaar oud.

Was laatst iets over bij Roddelpraat ofzo
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218714105
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Want ze zijn ook nog naar New York, Japan, Zuid Korea en diverse bestemmingen binnen Europa geweest.

Ligt ook heel erg aan het kind toch? Sommigen heb je aanzienlijk minder last van dan bepaalde volwassenen. Verder moet je je ook realiseren dat een hoop mensen met klein grut niet voor de lol vliegen maar bijvoorbeeld familieomstandigheden.
blablablabla
  maandag 8 september 2025 @ 13:19:41 #14
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218714113
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Cancel Enzoknol en de debielen die rijk zijn geworden met 'niks' kunnen.
  maandag 8 september 2025 @ 13:20:15 #15
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218714116
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Ligt ook heel erg aan het kind toch? Sommigen heb je aanzienlijk minder last van dan bepaalde volwassenen. Verder moet je je ook realiseren dat een hoop mensen met klein grut niet voor de lol vliegen maar bijvoorbeeld familieomstandigheden.
Laat je dat ding maar achter bij een verblijf of zo
pi_218714329
Elan vliegt waarschijnlijk zelf ook met z'n grut naar de all-inclusive oorden :')

Verder de meest terechte klacht ter wereld natuurlijk. Idem voor mensen met honden die niet luisteren: JIJ bent verantwoordelijk voor je hond (en dit geval dus kind). Dat een paar maanden oude baby de hele reis zit te brullen kun je voorzien: spanning, vermoeidheid, druk op de oren etc. En nee, ook bij een vlucht van 3 uurtjes is het niet relax om continue naast een luchtalarm te zitten.

Simpele oplossing: verklaring aanvragen voor bijzondere omstandigheden (bijv. in familiekringen o.i.d.) en anders niet vliegen met een baby. Sowieso heeft een kind van 6 maanden niks aan een vakantie op een canarisch eiland.
  maandag 8 september 2025 @ 13:40:15 #17
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218714441
Ik ben voorstander van het naast kindvrije resorts ook aanbieden van kindvrije vluchten. Zou er met plezier extra voor betalen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218714451
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2025 13:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ben voorstander van het naast kindvrije resorts ook aanbieden van kindvrije vluchten. Zou er met plezier extra voor betalen.
Wut :') Jij wil extra betalen om niet naast krijsende kinderen te zitten? Zullen we het anders even omdraaien en het zo maken dat ouders van krijsende kinderen maar even extra gaan betalen zodat ze samen al krijsend naar de zon kunnen vliegen?
pi_218714470
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:35 schreef Solispolar het volgende:
Elan vliegt waarschijnlijk zelf ook met z'n grut naar de all-inclusive oorden :')

Verder de meest terechte klacht ter wereld natuurlijk. Idem voor mensen met honden die niet luisteren: JIJ bent verantwoordelijk voor je hond (en dit geval dus kind). Dat een paar maanden oude baby de hele reis zit te brullen kun je voorzien: spanning, vermoeidheid, druk op de oren etc. En nee, ook bij een vlucht van 3 uurtjes is het niet relax om continue naast een luchtalarm te zitten.

Simpele oplossing: verklaring aanvragen voor bijzondere omstandigheden (bijv. in familiekringen o.i.d.) en anders niet vliegen met een baby. Sowieso heeft een kind van 6 maanden niks aan een vakantie op een canarisch eiland.
Ik heb geen eens kinderen maar ik heb het eerder te doen met mensen als zo'n kind de hele tijd loopt te huilen. Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen als het gaat om verdraagzaamheid.

Zelf vind ik mensen die stinken en dan liefst hun schoenen uit gooien een veel grotere ergernis dan een baby die ff jankt tijdens een vlucht.
blablablabla
pi_218714484
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:41 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wut :') Jij wil extra betalen om niet naast krijsende kinderen te zitten? Zullen we het anders even omdraaien en het zo maken dat ouders van krijsende kinderen maar even extra gaan betalen zodat ze samen al krijsend naar de zon kunnen vliegen?
Krijg ik dan mijn extra betaalde geld wel terug als mijn kinderen niet krijsen? En moeten mensen die stinken of op een andere manier overlast veroorzaken ook meer betalen? Dat wordt een ingewikkelde constructie hoor.

quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik heb geen eens kinderen maar ik heb het eerder te doen met mensen als zo'n kind de hele tijd loopt te huilen. Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen als het gaat om verdraagzaamheid.

Zelf vind ik mensen die stinken en dan liefst hun schoenen uit gooien een veel grotere ergernis dan een baby die ff jankt tijdens een vlucht.
Wat ik net wilde zeggen inderdaad. Stinkerds geven ook overlast.

edit: En natuurlijk dikzakken die over de armleuning hangen omdat ze met hun BMI van 30 niet in het stoeltje passen. Waarom moeten die niet extra betalen?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  maandag 8 september 2025 @ 13:45:50 #21
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218714505
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef knoopie het volgende:

[..]
Krijg ik dan mijn extra betaalde geld wel terug als mijn kinderen niet krijsen? En moeten mensen die stinken of op een andere manier overlast veroorzaken ook meer betalen? Dat wordt een ingewikkelde constructie hoor.
[..]
Kinderen betalen al niets, en stinkende mensen moeten ze ook weren net zoals dikke vetzakken voor 2 plaatsen moeten betalen.
pi_218714523
quote:

[..]
Wat ben jij een ontzettende kinderhater zeg.
Wees maar blij dat mensen nog kinderen nemen zodat iemand jouw verzuurde reet kan wassen als je straks bejaard bent.

Ga lekker in een hutje op de hei zitten en blijf daar als je geen anderen om je heen kunt verdragen.
blablablabla
pi_218714668
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet iedereen is een intolerante egocentrische zak aardappelen
Dat ben je pas als je je kinderen opdringt aan andere mensen.
pi_218714678
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Wees maar blij dat mensen nog kinderen nemen zodat iemand jouw verzuurde reet kan wassen als je straks bejaard bent.

Ga lekker in een hutje op de hei zitten en blijf daar als je geen anderen om je heen kunt verdragen.
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef knoopie het volgende:

[..]
[..]

edit: En natuurlijk dikzakken die over de armleuning hangen omdat ze met hun BMI van 30 niet in het stoeltje passen. Waarom moeten die niet extra betalen?
Kersverse ouders gespot hoor :')
pi_218714742
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2025 13:45 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Kinderen betalen al niets, en stinkende mensen moeten ze ook weren net zoals dikke vetzakken voor 2 plaatsen moeten betalen.
Dat klopt helaas niet. Voor babies (tot en met 23 maanden oud) betaal je een lager tarief, maar alleen als je ze op schoot neemt. Voor kinderen vanaf 24 maanden betaal je bijna de volle mep. En dat terwijl ik zelfs met mijn dochter van acht samen minder weeg dan die dikke zeug naast je die met haar goededagspieren over je armleuning gedrapeerd hangt.
pi_218715007
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:20 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat klopt helaas niet. Voor babies (tot en met 23 maanden oud) betaal je een lager tarief, maar alleen als je ze op schoot neemt. Voor kinderen vanaf 24 maanden betaal je bijna de volle mep. En dat terwijl ik zelfs met mijn dochter van acht samen minder weeg dan die dikke zeug naast je die met haar goededagspieren over je armleuning gedrapeerd hangt.
Dat is ook geen manier om over je eigen vrouw te spreken zeg.
  maandag 8 september 2025 @ 14:52:34 #27
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218715044
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Okay, als ik lekker druk ben naast je in een vliegtuig en hard ga zingen en schreeuwen vindt je dat ook wel goed toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hogwarts op 08-09-2025 14:59:56 ]
  maandag 8 september 2025 @ 14:53:40 #28
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218715047
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:20 schreef knoopie het volgende:

[..]
Okay ja logisch opzich, dat gratis voor kinderen gedoe terwijl die voor meer overlast zorgen is echt te debiel voor woorden.
pi_218715049
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:52 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Okay, als ik lekker druk ben naast je in een vliegtuig en hard ga zingen en schreeuwen vindt je dat ook wel goed toch?
Wat een infantiele vergelijking weer. Een jankend kind kan daar niks aan doen, besef dat jij ook ooit een jankend kind was.

En blijkbaar nog steeds veel jankt.
blablablabla
  maandag 8 september 2025 @ 14:56:39 #30
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218715067
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een infantiele vergelijking weer. Een jankend kind kan daar niks aan doen, besef dat jij ook ooit een jankend kind was.
Ja hoor, maar gelukkig lieten mijn ouders (met dank aan fatsoen) mij niet janken in bv. een vliegtuig. Andere mensen hoeven en moeten geen ongevraagde lasten te hebben als ze voor een service betalen. Dat een kind daar niets aan kan doen is nogal duidelijk maar dat je als ouder andere met dit probleem opzadel is gewoon bespottelijk en asociaal kutgedrag.
  maandag 8 september 2025 @ 14:59:22 #31
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218715083
Ga anders gewoon na een camping toe, dat vinden (jonge) kinderen nog leuker ook dan ergens in een hotel op een pauperresort ergens op Ibiza of Kreta
pi_218715087
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2025 14:56 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Ja hoor, maar gelukkig lieten mijn ouders (met dank aan fatsoen) mij niet janken in bv. een vliegtuig. Andere mensen hoeven en moeten geen ongevraagde lasten te hebben als ze voor een service betalen. Dat een kind daar niets aan kan doen is nogal duidelijk maar dat je als ouder andere met dit probleem opzadel is gewoon bespottelijk en asociaal kutgedrag.
Je hebt vast wel eens ergens iemand lastig gevallen met je gejank en helaas ben je het gejank om niks ook niet bepaald ontgroeid zo te lezen.

Zet je ANC-headset op en ga lekker een serie kijken, enorme sneuneus.
blablablabla
  maandag 8 september 2025 @ 15:01:44 #33
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218715091
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hebt vast wel eens ergens iemand lastig gevallen met je gejank en helaas ben je het gejank om niks ook niet bepaald ontgroeid zo te lezen.

Zet je ANC-headset op en ga lekker een serie kijken, enorme sneuneus.
Zit je lekker onder de plak jochie met je sneuneus, zeg dat maar tegen die zeug van je
  maandag 8 september 2025 @ 15:07:21 #34
338319 ZarB
Piña colada
pi_218715142
Naar pauperig Griekenland gaan en klagen over anderen.

Ik zou het mijn 273 maanden oude kind niet eens aan doen om daar heen te gaan.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 8 september 2025 @ 15:15:31 #35
pi_218715206
quote:

[..]
Dat is natuurlijk beter, net zoals het beter is om mensen met kinderen extra te laten betalen in restaurants, vakantieparken en overal behalve scholen en speeltuinen. Maar de maatschappij is nu eenmaal kindgericht, dus dan kijk ik liever naar wat wel kan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218715264
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 15:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk beter, net zoals het beter is om mensen met kinderen extra te laten betalen in restaurants, vakantieparken en overal behalve scholen en speeltuinen. Maar de maatschappij is nu eenmaal kindgericht, dus dan kijk ik liever naar wat wel kan.
Ik zeg ook niet dat we alle kinderen naar Auschwitz moeten sturen, maar het is toch niet zoveel gevraagd om verantwoordelijkheid te dragen voor (het gedrag van) je eigen kinderen?
pi_218715364
Sowieso ouders die met hun pasgeboren kind op vliegvakantie gaan.

"Herinner je nog Stefan toen je 1 jaar oud en wij bij de Golden Gate Bridge stonden?"

:')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_218715398
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:07 schreef ZarB het volgende:

Ik zou niet eens met jonge kinderen willen vliegen.

pi_218715443
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 14:46 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat is ook geen manier om over je eigen vrouw te spreken zeg.
Ik schreef die dikke zeug naast jou. :P
  maandag 8 september 2025 @ 15:49:29 #40
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218715455
Griekse eilanden. :')
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 8 september 2025 @ 15:50:57 #41
338319 ZarB
Piña colada
pi_218715469
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2025 15:44 schreef HSG het volgende:

[..]

Bekend filmpje. Ik had een tussenlanding gemaakt en dat gezin eruit gegooid. Dat doen ze ook met agressieve mensen. Wat een horror. En wat een waardeloze moeder.
  maandag 8 september 2025 @ 16:08:31 #42
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_218715613
Ga je dat kind gewoon lekker druiven voeren als pa en ma niet kijken *O*
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  maandag 8 september 2025 @ 16:08:33 #43
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218715615
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:07 schreef Hogwarts het volgende:

daar moet je iets tegen zeggen of laten merken dat ze op moeten kkeren. 'maar het zijn babies', ja dus kuthoer, ik ben een man en mag je toch ook niet maarzo bij je kut grijpen, kuttyfushoeren, en de simps maar geirriteerd kijken want ze hebben thuis niets te zeggen terwijl ze die jankbaby met zo'n mongolending voorop de pens hebben hangen.
Want het wetboek ken ik ook
pi_218715644
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:50 schreef ZarB het volgende:

[..]
Bekend filmpje. Ik had een tussenlanding gemaakt en dat gezin eruit gegooid. Dat doen ze ook met agressieve mensen. Wat een horror. En wat een waardeloze moeder.
Klopt maar ik vind ook dat het personeel harder mocht optreden.
pi_218715659
Misgunnende Nederlanders _O-
  maandag 8 september 2025 @ 16:21:56 #46
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218715734
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:13 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Misgunnende Nederlanders _O-
De asociale moeders en vaders gunnen Nederlanders geen rust
  maandag 8 september 2025 @ 16:26:30 #47
338319 ZarB
Piña colada
pi_218715766
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2025 16:21 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
De asociale moeders en vaders gunnen Nederlanders geen rust
Niet alleen Nederlanders want in het vliegtuig en op vakantie zijn ook genoeg niet-Nederlanders.
  maandag 8 september 2025 @ 16:28:10 #48
pi_218715775
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:26 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat we alle kinderen naar Auschwitz moeten sturen, maar het is toch niet zoveel gevraagd om verantwoordelijkheid te dragen voor (het gedrag van) je eigen kinderen?
Ja wel dus. In restaurants, het ov, de winkel, de camping noem maar op. Overal is het te moeilijk voor sommige mensen. In vliegtuigen is het alleen lastiger voor alle partijen omdat niemand kan ontsnappen aan de situatie. Maar sommige ouders geven daar weinig om, en geen vliegmaatschappij wil ze kwijt als klant. Ik kan het ook niet mooier maken.
  Moderator maandag 8 september 2025 @ 16:29:25 #49
441859 crew  Lenny77
pi_218715781
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:07 schreef Hogwarts het volgende:

Nou nou nou
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218715786
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2025 16:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
In vliegtuigen is het alleen lastiger voor alle partijen omdat niemand kan ontsnappen aan de situatie.
En dit is het hele probleem natuurlijk. Je kan niet weg en nog erger: je hebt gewoon vaste plekken. Je zadelt dus letterlijk iedereen om je heen op met jouw 'probleem'. Je ziet iedereen in een vliegtuig ook altijd kijken van 'kut..' als er mensen met baby's naast hun komen zitten.
pi_218715793
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Van die kersverse ouders die dan besluiten om hun kind van nog geen jaar oud op vakantie mee te slepen. Hup, mee het vliegtuig in, waar het natuurlijk alles bij elkaar krijst en iedereen tot last is. Hup, mee naar het zwembad in de kinderwagen, waar het natuurlijk alles bij elkaar krijst en iedereen tot last is. Hup, mee naar het restaurant, waar het... enfin, je snapt het. Dat er ook nog andere mensen zijn die voor hun rust op vakantie gaan heeft dit volk geen boodschap aan.

Je zou denken, 'joh, ik heb net een nieuw leven op de wereld gezet, misschien is mijn hoogste prioriteit voor minstens een jaar of twee om daar voor te zorgen.' Maar nee, dat soort ouders besluiten om van hun probleem, iedereen z'n probleem te maken. Het kan immers niet zo zijn dat ze een jaartje niet op vakantie kunnen omdat ze voor een kind moeten zorgen. Het idee alleen al :'(

Bonus klacht: Die vaders die allemaal dezelfde hulpeloze en verloren blik in hun ogen hebben.

Bonus klacht 2: Moeders die met baby allemaal hutje mutje bij het vliegtuigtoilet staan te beppen.

Volkomen terechte en goed onderbouwde klacht. Erg goed zelfs.
  maandag 8 september 2025 @ 16:42:25 #52
pi_218715877
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En dit is het hele probleem natuurlijk. Je kan niet weg en nog erger: je hebt gewoon vaste plekken. Je zadelt dus letterlijk iedereen om je heen op met jouw 'probleem'. Je ziet iedereen in een vliegtuig ook altijd kijken van 'kut..' als er mensen met baby's naast hun komen zitten.
Yup, ik ben een van die mensen. Bewust buiten schoolvakanties boeken en plekken vermijden die populair zijn bij jonge gezinnen,naar in het vliegtuig ontkom je er vaak niet aan.
pi_218716243
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2025 15:44 schreef HSG het volgende:

[..]

Dit lijkt me naast de andere passagiers ook echt verschrikkelijk voor die ouders. Zal wel weer op een gebrekkige opvoeding gegooid worden in de comments maar zo te zien heeft dat gillende jongetje serieuze mentale problemen.
blablablabla
pi_218716247
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:50 schreef ZarB het volgende:

[..]
Vertel eens als goede moeder, wat moet ze precies doen hier? Van mij zou het een slag voor zijn harses kunnen krijgen maar dan word je opgepakt na je vlucht.
blablablabla
pi_218716261
Terechte klacht. Baby/peuter/kleuter vrije vluchten/vakanties, ik ben groot voorstander.
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 8 september 2025 @ 17:57:31 #56
338319 ZarB
Piña colada
pi_218716421
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Vertel eens als goede moeder, wat moet ze precies doen hier? Van mij zou het een slag voor zijn harses kunnen krijgen maar dan word je opgepakt na je vlucht.
Ik ga ervan uit dat dit niet de eerste keer is dat hij zulk gedrag laat zien dus een goede moeder stapt niet op het vliegtuig. En dat ze zeurt om wifi voor de ipad suggereert dat het kind dan blijkbaar wel stil kan zijn dus dat lijkt toch wel een beetje op gebrekkige opvoeding. Mogelijk ook wel mentale problemen hoor, wat door stress van het vliegen verergert wordt (nogmaals, dan doe je het dus niet). Maar ook kinderen met mentale problemen kun je opvoeden (hebben ze misschien nog wel harder nodig dan kinderen zonder die problemen).
pi_218716476
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:57 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat dit niet de eerste keer is dat hij zulk gedrag laat zien dus een goede moeder stapt niet op het vliegtuig. En dat ze zeurt om wifi voor de ipad suggereert dat het kind dan blijkbaar wel stil kan zijn dus dat lijkt toch wel een beetje op gebrekkige opvoeding. Mogelijk ook wel mentale problemen hoor, wat door stress van het vliegen verergert wordt (nogmaals, dan doe je het dus niet). Maar ook kinderen met mentale problemen kun je opvoeden (hebben ze misschien nog wel harder nodig dan kinderen zonder die problemen).
Waarschijnlijk kalmeert hij als hij filmpjes kan kijken wat misschien aangeleerd is maar zo extreem reageren lijkt me eerder een vorm van autisme of zo dan gebrekkige opvoeding. Ik zou serieus medelijden krijgen, moet je nagaan als heel een vliegtuig naar je kind kijkt met afkeurende blikken terwijl jij geen idee hebt hoe je het kind stil moet krijgen.
blablablabla
  maandag 8 september 2025 @ 18:05:54 #58
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218716485
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk kalmeert hij als hij filmpjes kan kijken wat misschien aangeleerd is maar zo extreem reageren lijkt me eerder een vorm van autisme of zo dan gebrekkige opvoeding. Ik zou serieus medelijden krijgen, moet je nagaan als heel een vliegtuig naar je kind kijkt met afkeurende blikken terwijl jij geen idee hebt hoe je het kind stil moet krijgen.
Als je dat niet kan moet je niet met het vliegtuig gaan.
  maandag 8 september 2025 @ 18:07:25 #59
338319 ZarB
Piña colada
pi_218716490
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh ik zou ook zeker medelijden hebben maar dan ga je gewoon niet.

Of je bespreekt het met de crew ofzo van te voren. Wat ze nu niet gedaan lijkt te hebben gezien baar verzoek om wifi.

Overigens kun je kinderen met een ernstige vorm van ASS ook prima aanleren om niet alleen rustig te worden van een ipad. Kinderen met autisme kun je óók gebrekkig opvoeden.
pi_218716522
Ja, check ze in in het ruim ofzo.

Daarnaast: adult only hotels _O_
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218716534
Zure mensen topic. Kinderen zijn mensen, die mogen vliegen, met de trein, uit eten, naar het zwembad etc. Van een groep 50+ers op weg naar de Libellebeurs kan je ook veel 'last' hebben. So be it. Het is openbaar vervoer, geen zure mensen vervoer.
pi_218716541
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Een sok in zijn kleine brulsmoel en een andere om zijn nek kan een suggestie zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218716548
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:14 schreef PotjeSambal het volgende:
Zure mensen topic. Kinderen zijn mensen, die mogen vliegen, met de trein, uit eten, naar het zwembad etc. Van een groep 50+ers op weg naar de Libellebeurs kan je ook veel 'last' hebben. So be it. Het is openbaar vervoer, geen zure mensen vervoer.
Mogen andere mensen ook een keer per jaar rustig op vakantie gaan?
pi_218716624
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef TigerXtrm het volgende:

Oplossing een actiegroep oprichten dat baby´s mee mogen tegen zware vergoeden 300 per baby of nee maak er maar 800 euro van en waarom zo een belachelijk hoog bedrag, omdat het kan opbokken met je schijtfabriekjes.
  maandag 8 september 2025 @ 18:31:49 #65
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218716638
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:14 schreef PotjeSambal het volgende:
Simpel, overlast.
pi_218716681
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Mogen andere mensen ook een keer per jaar rustig op vakantie gaan?
Dat is zo subjectief (wat rustig precies is) dat dat niet mogelijk is. Dan mogen groepen twintigers ook niet meer samen vliegen.
pi_218716685
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:31 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Simpel, overlast.
Een baby die huilt is geen overlast.
pi_218716689
Je kunt het zo ervaren natuurlijk maar je kunt er niet de handhaving voor bellen.
  maandag 8 september 2025 @ 18:39:34 #69
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218716694
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:38 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Gewoon verstoring van de openbare orde.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218716818
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:07 schreef ZarB het volgende:

[..]

Of je bespreekt het met de crew ofzo van te voren. Wat ze nu niet gedaan lijkt te hebben gezien baar verzoek om wifi.

Overigens kun je kinderen met een ernstige vorm van ASS ook prima aanleren om niet alleen rustig te worden van een ipad. Kinderen met autisme kun je óók gebrekkig opvoeden.
Misschien was dit de eerste keer of moesten ze echt ergens heen wat niet anders kon dan vliegen. Het was een lange vlucht. Kan me voorstellen dat het je overvalt en je kunt ook geen kant op.

Vraag me af of er geen protocollen voor zijn want dit is echt pure horror voor alle betrokkenen. Misschien moet zo'n kind maar direct van boord.
blablablabla
pi_218716831
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Gewoon verstoring van de openbare orde.
Ja man
  maandag 8 september 2025 @ 18:59:33 #72
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218716864
quote:

[..]
Natuurlijk wel
pi_218716936
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:37 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Dat is zo subjectief (wat rustig precies is) dat dat niet mogelijk is. Dan mogen groepen twintigers ook niet meer samen vliegen.
Die schreeuwen in elk geval niet het vliegtuig bij elkaar. En die worden bij overlast het hotel uitgezet.
pi_218716940
quote:

[..]
Wat ben jij voor gek?
pi_218716957
Al de internethelden hier maar in het echt een beetje boos naar je schoenen staren :D

Ik zit er aan te denken nog een kind te nemen puur om jullie te irriteren.
No bitch to me
pi_218716998
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:07 schreef ZarB het volgende:

Heeej niks tegen Griekenland he :( veel beter dan Nederland iig
No bitch to me
  maandag 8 september 2025 @ 19:37:03 #77
338319 ZarB
Piña colada
pi_218717266
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien was dit de eerste keer of moesten ze echt ergens heen wat niet anders kon dan vliegen. Het was een lange vlucht. Kan me voorstellen dat het je overvalt en je kunt ook geen kant op.

Vraag me af of er geen protocollen voor zijn want dit is echt pure horror voor alle betrokkenen. Misschien moet zo'n kind maar direct van boord.
Als het schreeuwende jongeren of vechtende mannen zijn dan zijn ze nog wel eens in staat om ze eruit te mieteren (na landing uiteraard).
pi_218717379
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:08 schreef TornadoDK het volgende:
Al de internethelden hier maar in het echt een beetje boos naar je schoenen staren :D

Ik zit er aan te denken nog een kind te nemen puur om jullie te irriteren.
Mijn levensmissie is erachter komen wanneer Vogeltjesdans intercontentinentaal vliegt. Dan organiseer ik een kinderfeestje op die vlucht.
pi_218717696
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Mijn levensmissie is erachter komen wanneer Vogeltjesdans intercontentinentaal vliegt. Dan organiseer ik een kinderfeestje op die vlucht.
Alsof jullie welkom zijn in mijn privejet O-)
  maandag 8 september 2025 @ 21:34:56 #80
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_218718337
Zit op dit moment in Spanje en ik krijg helemaal de tyfus van die kleine krijsende kutmonsters en hun trotse ouders. Verplichte sterilisatie voor ze.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  dinsdag 9 september 2025 @ 00:38:24 #81
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218719176
quote:

[..]
Jawel
pi_218719664
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit lijkt me naast de andere passagiers ook echt verschrikkelijk voor die ouders. Zal wel weer op een gebrekkige opvoeding gegooid worden in de comments maar zo te zien heeft dat gillende jongetje serieuze mentale problemen.
Maar het erge is dat die moeder geen ene mallemoer deed. Er schijnt een nog langere filmpje rond te dwalen op internet waar mensen de moeder aan begonnen te spreken en dat die moeder meteen met hun ruzie ging maken. Dus het is ook zeker een enorme slechte opvoeder.
pi_218720014
Terechte klacht
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 9 september 2025 @ 09:40:56 #84
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_218720365
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Akkoord. Zo'n baby in het vliegtuig echt he, rot gewoon op
Kun je tegenwoordig ook vliegen met een uitkering?
Lachen joh.
pi_218720569
Er zou een verbod op vliegen moeten komen onder de 1 jaar. behalve als het om een (aangetoonde) noodgeval gaat.

Of er zou tenminsten een aparte afdeling moeten zijn dat mensen met kinderen onder de 1 jaar in een aparte ruimte moeten zitten (gewoon een muurtje ertussen ofzo.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218720596
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:07 schreef ZarB het volgende:

[..]

Als je dan al weet dat je per sé een ipad nodig hebt om je kind rustig te krijgen, dan kan toch zo snugger zijn om een paar filmpjes op de ipad te downloaden? Dan ben je ook niet afhankelijk van eventueel Wifi.

Die moeder is inderdaad nogal debiel, maar dat kan je het kind niet zo kwalijk nemen.
pi_218720842
Zelden last van in het vliegtuig
Alleen als ik in een vliegtuig van een pauper vliegermaatschappij zit speelt zicht dit wel eens af
lol
pi_218720863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zou een verbod op vliegen moeten komen onder de 1 jaar. behalve als het om een (aangetoonde) noodgeval gaat.

Of er zou tenminsten een aparte afdeling moeten zijn dat mensen met kinderen onder de 1 jaar in een aparte ruimte moeten zitten (gewoon een muurtje ertussen ofzo.
En een muurtje voor mensen die zichtbaar aangeschoten zijn, mensen die luidkeels praten en/of irritant lachen, mensen die stinken, mensen die friet zeggen ipv patat, Limburgers, Ajacieden, mensen die snurken, dikke mensen ....enfin je raadt al welke kant dit op gaat. Iedereen straks zijn eigen hokje.
blablablabla
pi_218720878
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:14 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar het erge is dat die moeder geen ene mallemoer deed. Er schijnt een nog langere filmpje rond te dwalen op internet waar mensen de moeder aan begonnen te spreken en dat die moeder meteen met hun ruzie ging maken. Dus het is ook zeker een enorme slechte opvoeder.
Oh dat zou kunnen wat ik alleen probeer uit te leggen is als een kind waar dan ook een meltdown van deze proporties krijgt je als ouder ook redelijk machteloos staat.

Dat is vaker niet dan wel een kwestie van beter opvoeden. Oudere generatie heeft dan nog wel eens zoiets van mij had het allang een knal gehad huehuehue maar dat is wettelijk al geruime tijd verboden. Dus al zou je dat doen heb je er nog een probleem bij.
blablablabla
pi_218721019
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh dat zou kunnen wat ik alleen probeer uit te leggen is als een kind waar dan ook een meltdown van deze proporties krijgt je als ouder ook redelijk machteloos staat.

Dat is vaker niet dan wel een kwestie van beter opvoeden. Oudere generatie heeft dan nog wel eens zoiets van mij had het allang een knal gehad huehuehue maar dat is wettelijk al geruime tijd verboden. Dus al zou je dat doen heb je er nog een probleem bij.
Ja dikke lul. Je dient als ouder overwicht te hebben. Anders een condoom gebruiken.
pi_218721121
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ja dikke lul. Je dient als ouder overwicht te hebben. Anders een condoom gebruiken.
Dit kind heeft duidelijk een of andere psychische meltdown daar haal je hem niet uit met overwicht. Wat sowieso bullshit is want kinderen met hele strenge ouders die denken overwicht te hebben (en ik ken er zat) doen vervolgens alles wat verboden is alsnog maar dan stiekem.
blablablabla
pi_218721158
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit kind heeft duidelijk een of andere psychische meltdown daar haal je hem niet uit met overwicht. Wat sowieso bullshit is want kinderen met hele strenge ouders die denken overwicht te hebben (en ik ken er zat) doen vervolgens alles wat verboden is alsnog maar dan stiekem.
Dan moet je zon psychische malloot niet in een vliegtuig meenemen. Tenzij in het ruim.

Bottom line zonder soft goedpraatgelul: de rest van het vliegtuig hoeft daar geen last van te hebben.
pi_218721180
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Dan moet je zon psychische malloot niet in een vliegtuig meenemen. Tenzij in het ruim.

Ja dat mag dus niet.
blablablabla
pi_218721209
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Geen idee hoe oud jij bent, maar ik ben nooit slechter geworden van een schop onder mijn hol. Echt slaan wil ik het niet eens noemen, daarvoor ontbrak simpelweg de intentie om mij 'pijn' te doen. Maar ik mis af en toe wel even de schop onder de kont of de hand om de arm.

Tegenwoordig moet alles pedagogisch en als je je afvraagt hoe dat gaat dan nodig ik je uit om eens een dagje mee te lopen op het middelbare onderwijs :) Allemaal muurbloempjes die pedagogisch ontzettend verantwoord zijn opgevoed maar ondertussen zo brutaal als de pest zijn en denken dat ze overal boven staan.
pi_218721318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Geen idee hoe oud jij bent, maar ik ben nooit slechter geworden van een schop onder mijn hol. Echt slaan wil ik het niet eens noemen, daarvoor ontbrak simpelweg de intentie om mij 'pijn' te doen. Maar ik mis af en toe wel even de schop onder de kont of de hand om de arm.

Tegenwoordig moet alles pedagogisch en als je je afvraagt hoe dat gaat dan nodig ik je uit om eens een dagje mee te lopen op het middelbare onderwijs :) Allemaal muurbloempjes die pedagogisch ontzettend verantwoord zijn opgevoed maar ondertussen zo brutaal als de pest zijn en denken dat ze overal boven staan.
Oud genoeg maar onze ouders sloegen ons niet. Je kinderen slaan of schoppen is een teken van zwakte, achterhaald en schadelijk voor de ontwikkeling van het kind en de onderlinge vertrouwensrelatie.

En geheel terecht op veel wat meer ontwikkelde plekken op aarde ook gewoon verboden.
blablablabla
pi_218721374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Oud genoeg maar onze ouders sloegen ons niet. Je kinderen slaan of schoppen is een teken van zwakte, achterhaald en schadelijk voor de ontwikkeling van het kind en de onderlinge vertrouwensrelatie.

En geheel terecht op veel wat meer ontwikkelde plekken op aarde ook gewoon verboden.
Ik weet het, dat is precies wat alle pedagogisch onderlegde mensen ook zeggen. Die pakken er een onderzoekje bij, slaan je daarmee om de oren en gaan vervolgens alles al pratend oplossen.

Het resultaat? Kijk om je heen :) 'Slaan/schoppen' klinkt heel heftig, maar een kind een keer bij de arm pakken? Niks mis mee.. kom op zeg. Wat een betutteling. Die hele verloedering van de maatschappij loopt werkelijk de spuigaten uit, maar nee: 2 generaties geleden ging alles zogenaamd verkeerd :')
pi_218721420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Of gewoon een teken van 'nu is het klaar, kappen met je kutkop'.

Is nog nooit iemand slechter van geworden.
pi_218721508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Het resultaat? Kijk om je heen :) 'Slaan/schoppen' klinkt heel heftig, maar een kind een keer bij de arm pakken? Niks mis mee.. kom op zeg. Wat een betutteling. Die hele verloedering van de maatschappij loopt werkelijk de spuigaten uit, maar nee: 2 generaties geleden ging alles zogenaamd verkeerd :')
Wat wil je nu slaan of schoppen of bij de arm pakken want dat zijn twee totaal verschillende dingen.

quote:
Ik weet het, dat is precies wat alle pedagogisch onderlegde mensen ook zeggen. Die pakken er een onderzoekje bij, slaan je daarmee om de oren en gaan vervolgens alles al pratend oplossen.
Niet een of onderzoekje maar jarenlang breed onderzoek. Echt fucking bizar om te lezen dat er nog volwassen mensen zijn anno 2025 die menen dat kindermishandeling en lijfstraffen goed zouden zijn voor de opvoeding.

quote:
21 november 2022 – Sla je kinderen niet. Dat is de gangbare wijsheid die is voortgekomen uit tientallen jaren van onderzoek waarin fysieke straffen in verband worden gebracht met een afname van de gezondheid van adolescenten en negatieve effecten op gedrag, waaronder een verhoogd risico op angst en depressie. Nieuw onderzoek bekijkt hoe het slaan van kinderen de neurale systemen beïnvloedt.

Fysieke straffen kunnen eenvoudig worden gedefinieerd als het “opzettelijk toebrengen van fysieke pijn op welke manier dan ook met het doel van straf, correctie, discipline, instructie of enige andere reden.” Dit geweld roept, vooral wanneer het wordt toegebracht door een ouder, een complexe emotionele ervaring voor het kind op. De onderzoekers aan de Florida State University wilden de neurale onderbouwing van die ervaring en de verstrekkende negatieve gevolgen ervan beter begrijpen.

Mag oprecht hopen dat jij nooit kinderen krijgt, je bent een puur kwaadaardig individu als je je eigen kinderen fysiek pijn wil doen om ze te straffen.
blablablabla
pi_218721539
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Of gewoon een teken van 'nu is het klaar, kappen met je kutkop'.

Is nog nooit iemand slechter van geworden.
Ik gok niet dat dat veel had geholpen bij dat demonische krijsertje.
Aangezien het schijnbaar al aan de gang was vanaf het begin dus nog voor het opstijgen zou er eigenlijk een of ander protocol in werking moeten treden waarbij die mensen weg konden of desnoods uit het vliegtuig gezet konden worden.

Dat gezegd hebbende vind ik een baby die even huilt of een kind die druk is van een andere orde van grootte dat hoort er helaas bij.
blablablabla
pi_218721856
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat wil je nu slaan of schoppen of bij de arm pakken want dat zijn twee totaal verschillende dingen.
[..]
Niet een of onderzoekje maar jarenlang breed onderzoek. Echt fucking bizar om te lezen dat er nog volwassen mensen zijn anno 2025 die menen dat kindermishandeling en lijfstraffen goed zouden zijn voor de opvoeding.
[..]
Mag oprecht hopen dat jij nooit kinderen krijgt, je bent een puur kwaadaardig individu als je je eigen kinderen fysiek pijn wil doen om ze te straffen.
Dat is inderdaad het enige wat pedagogisch verantwoord Nederland kan: de woorden van andere mensen dusdanig vergroten (en verkleuren) dat het lijkt alsof het allemaal zo heftig is. Kleine tip: als je verhalen van andere mensen dusdanig moet ridiculiseren dat er van het origineel eigenlijk niks meer over is, dan is je eigen verhaal om te beginnen vaak al niet zo sterk.

Voorlopig schrik ik me de pestpleuris als ik naar de jeugd van tegenwoordig kijk (en dus naar de jonge ouders), maar laten we vooral doorgaan met eindeloos bakkeleien met kinderen van 10 jaar. Ze lachen je in je gezicht uit tegenwoordig. Hopelijk werkt de huidige methodiek uiteindelijk wel, fijn dat de onderzoeken op voorhand in ieder geval fantastische resultaten laten zien. Nu de praktijk nog.
pi_218722422
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat is inderdaad het enige wat pedagogisch verantwoord Nederland kan: de woorden van andere mensen dusdanig vergroten (en verkleuren) dat het lijkt alsof het allemaal zo heftig is. Kleine tip: als je verhalen van andere mensen dusdanig moet ridiculiseren dat er van het origineel eigenlijk niks meer over is, dan is je eigen verhaal om te beginnen vaak al niet zo sterk.

Hopelijk werkt de huidige methodiek uiteindelijk wel, fijn dat de onderzoeken op voorhand in ieder geval fantastische resultaten laten zien. Nu de praktijk nog.
Dit gaat over neuropsychologie heeft helemaal niks met pedagogiek te maken. Als je een kind slaat of schopt maak je het in de toekomst vatbaarder voor allerlei psychische ziekten omdat je daarmee letterlijk het brein veranderd. Het is ook nog maar relatief kort zo dat wetenschappers dat soort zaken kunnen onderzoeken en juist vroeger ging met uit van meer pedagogische methodieken zoals een corrigerende tik die een kind weer in het gareel zou brengen.

quote:
Voorlopig schrik ik me de pestpleuris als ik naar de jeugd van tegenwoordig kijk (en dus naar de jonge ouders), maar laten we vooral doorgaan met eindeloos bakkeleien met kinderen van 10 jaar. Ze lachen je in je gezicht uit tegenwoordig.
Mijn generatie werd de patatgeneratie genoemd en die van mijn ouders waren zwak omdat ze nooit hebben hoeven afzien doordat ze de oorlog niet hadden meegemaakt.
Elke generatie kijkt meewarig en met afschuw naar de ontwikkelingen van de daaropvolgende generatie dat is al sinds het Oude Griekenland zo.
blablablabla
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 15:02:53 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218722680
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:40 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Kun je tegenwoordig ook vliegen met een uitkering?
Kon al, het zal je verbazen maar zo heel duur is het niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 15:11:18 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218722737
Anyways, terechte klacht

Ik gun iedereen zijn of haar feestje met de bloedjes van kinderen maar ik had net zon kind achter me dat zodra het zat begon te gillen ls een speenvarken en is daar drie uur lang mee door gegaan, soms in concert met een of twee anderen maar 3 uur lang non stop

Enige wat pa doet is sssssst sssssssst ssssssst

Das natuurlijk voor niemand leuk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218722900
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:29 schreef Elan het volgende:

Mijn generatie werd de patatgeneratie genoemd en die van mijn ouders waren zwak omdat ze nooit hebben hoeven afzien doordat ze de oorlog niet hadden meegemaakt.
Elke generatie kijkt meewarig en met afschuw naar de ontwikkelingen van de daaropvolgende generatie dat is al sinds het Oude Griekenland zo.
Vroeger was vroeger ook al alles beter. En in de toekomst waarschijnlijk ook.
pi_218727893
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit gaat over neuropsychologie heeft helemaal niks met pedagogiek te maken. Als je een kind slaat of schopt maak je het in de toekomst vatbaarder voor allerlei psychische ziekten omdat je daarmee letterlijk het brein veranderd. Het is ook nog maar relatief kort zo dat wetenschappers dat soort zaken kunnen onderzoeken en juist vroeger ging met uit van meer pedagogische methodieken zoals een corrigerende tik die een kind weer in het gareel zou brengen.
[..]
Ach al dat gelul. Je kunt er nog 5 proza's op loslaten, maar ondanks alle mooie theorieën zie jij de wereld toch ook verloederen?

Gewoon boerenverstand gebruiken. Kinderen bewust pijn doen (slaan/schoppen) is uiteraard uit den boze, maar een gerichte schop onder het hol is nog nooit iemand slechter van geworden.

Je kent de cyclus van hard times create hard people etc.. ? We zitten nu dus inderdaad in jouw generatie (de patatgeneratie zoals je zelf al zegt) en guess what? Onbehandelbare schijtjeugd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')