Misschien ook maar eens met een blinddoek eten. Dan zie ik de calorieën niet.quote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Want anders telt het niet he. Dan weet je lijf niet wat ie weg mag werken.
quote:Op maandag 8 september 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Deze komt wel mijn kant op.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens met een blinddoek eten. Dan zie ik de calorieën niet.
Je gaat hier toch niet binnen komen (omdat je toch niet komt) dus je zal er geen last van hebben.quote:
Hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
@:bitterbal
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Al hebben mensen er wel last van.quote:Op maandag 8 september 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet binnen komen (omdat je toch niet komt) dus je zal er geen last van hebben.
Misschien moet je een paar van die huisjes bouwen en rondom je huis ophangen. Dan gaat er misschien vanzelf een rode panda wonen.quote:
Hij zaagt gewoon de brandplek eruit en gooit er een parasolletje in. Opgelost.quote:Op maandag 8 september 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Die man voor de tafel is er. Ik snapte er letterlijk niks van hoe hij aan het uitleggen was hoe hij dat gaat fiksen.Knikte maar gewoon ja en amen haha.
Ja boeit me niks. Eerst waren mensen hier (in huis) aan het "zeuren" dat mijn huis altijd zo belachelijk netjes is en opgeruimd. Voelde eerst nog wel als een compliment maar laatste tijd niet meer echt.quote:
Nee het is nogal een dingetje want een mangohouten tafel die dus ook een laklaag heeft, moet in heel veel stapjes kwam het op neer.quote:Op maandag 8 september 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij zaagt gewoon de brandplek eruit en gooit er een parasolletje in. Opgelost.
Waarom zou je zeuren als het netjes is.quote:Op maandag 8 september 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja boeit me niks. Eerst waren mensen hier (in huis) aan het "zeuren" dat mijn huis altijd zo belachelijk netjes is en opgeruimd. Voelde eerst nog wel als een compliment maar laatste tijd niet meer echt.
Nou ja mensen begonnen laatste tijd ook dingen te zeggen als ja er lijkt helemaal niet te worden geleefd in je huis enz terwijl ik gewoon mijn zooi meteen opruim of weggooi.quote:Op maandag 8 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je zeuren als het netjes is.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja mensen begonnen laatste tijd ook dingen te zeggen als ja er lijkt helemaal niet te worden geleefd in je huis enz terwijl ik gewoon mijn zooi meteen opruim of weggooi.
Ik ben de enige persoon van mijn vrienden bij wie het altijd netjes is.quote:Op maandag 8 september 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dus omdat ze er zelf een zwijnenstal van maken,geen ze zeuren dat jij wel de discipline hebt om gelijk je troep op te ruimen.
![]()
Ik zet er genoegquote:
hmmmm.🤔quote:Op maandag 8 september 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een paar van die huisjes bouwen en rondom je huis ophangen. Dan gaat er misschien vanzelf een rode panda wonen.
Te netjes is voor seriemoordenaars en mensen die in huisjes op wielen wonen.quote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt netjes en je hebt netjes. Ik gok dat je in de netjes categorie valt. Dat mensen het neurotisch netjes vinden
"Dat is niet helemaal netjes he."quote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt netjes en je hebt netjes. Ik gok dat je in de netjes categorie valt. Dat mensen het neurotisch netjes vinden
kan bevestigenquote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |