Die kan je in ieder geval nog uitschakelenquote:Op maandag 8 september 2025 07:44 schreef Innisdemon het volgende:
Als ik soms de footer zie, heb ik al weer spijt dat ik fok heb geopend op m'n werk
Mobiel FOK!ken !!!!quote:
Onvriendelijk? we zijn allemaal dol op vrouwen.quote:Op maandag 8 september 2025 16:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
FOK! is zeer vrouwonvriendelijk.
Was natuurlijk niet een heel serieuze klacht. Een knipoog naar sommige stromingen de maatschappij. En ik was dronken flink aangeschoten. Niet dronken want mijn zinnen in de OP zien er nog aardig goed uit.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:14 schreef CofyFerkeert het volgende:
Zulke plaatjes 'geil' vinden 😂😂😂😂
Post dan beterquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:14 schreef CofyFerkeert het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:14 schreef CofyFerkeert het volgende:
Wat moeten we zeggen? Veel plezier met rukken?quote:Op maandag 8 september 2025 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
43 views dit topic, allemaal haters.
🍺🍺🍺🍻🍻quote:Op woensdag 10 september 2025 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet een heel serieuze klacht. Een knipoog naar sommige stromingen de maatschappij. En ik was dronken flink aangeschoten. Niet dronken want mijn zinnen in de OP zien er nog aardig goed uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |