Ik ook! Ik had graag iedereen eens ontmoetquote:Op maandag 8 september 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat je er niet bij kon zijn in Tilburg. Had jou wel willen ontmoeten.
Wat was er dan?quote:Op maandag 8 september 2025 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had graag iedereen eens ontmoet
Slaappil kickt in. Kan bijna niet meer lezen. Dacht dat er stond slavinnen. Nan aan dat over Torn ging.quote:Op maandag 8 september 2025 04:39 schreef KoningWouter het volgende:
Vanmiddag even 27 slavinken inslaan bij de Nettorama
Hahaha dat zou nog beter zijnquote:Op maandag 8 september 2025 04:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slaappil kickt in. Kan bijna niet meer lezen. Dacht dat er stond slavinnen. Nan aan dat over Torn ging.
Had gekund.quote:Op maandag 8 september 2025 04:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slaappil kickt in. Kan bijna niet meer lezen. Dacht dat er stond slavinnen. Nan aan dat over Torn ging.
5999 was nog te doenquote:Op maandag 8 september 2025 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
6000 km vliegen weerhield me een beetje
Nee, wanneer was dat?quote:Op maandag 8 september 2025 04:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Of wist je niet dat er een dts meet was?
Dat klinkt geweldig, mooie datum ookquote:Op maandag 8 september 2025 04:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het was geweldig. Iedereen was er behalve Kree.
Ik wil wel naar Florida, maar weet niet of ik het land nu wel binnenkom.quote:Op maandag 8 september 2025 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
6000 km vliegen weerhield me een beetje
Soul mag naar San Diego.Over een maand gaat ze. 5 dagen rust.quote:Op maandag 8 september 2025 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Florida, maar weet niet of ik het land nu wel binnenkom.
Je bent blij dat ze gaat?quote:Op maandag 8 september 2025 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul mag naar San Diego.Over een maand gaat ze. 5 dagen rust.
Kom ik naar je toe. Gaan we 4 nachten beesten!quote:Op maandag 8 september 2025 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul mag naar San Diego.Over een maand gaat ze. 5 dagen rust.
Ik vind het voor haar een mooi avontuur , ze heeft nog nooit gevlogen. En dan gelijk naar Trump land.quote:
Ik ga alvast de spiegels poetsen.quote:Op maandag 8 september 2025 04:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kom ik naar je toe. Gaan we 4 nachten beesten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |