abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218712959
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:08 schreef Nieuwnestje het volgende:
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
Ik denk ook niet dat de invloed/noodzaak van MB zo groot is dat ze zich genoodzaakt voelt om weg te gaan. Dit reisje naar Reims staat al een hele tijd geboekt. Toeval is het dat het in het eerste weekend is dat de kinderen bij Koen zijn. Toen ze het boekte was er waarschijnlijk al wel hommeles maar waren ze nog niet uit elkaar dat ze ook niet meer bij elkaar wonen.

Persoonlijk lijkt het mij heel pittig weg te gaan als je baby pas 3 maanden is. Ik ben een weekend weggeweest toen mijn (inmiddels niet meer) baby 4 maanden was. Aan de voorkant was dat leuk want uitslapen/doorslapen etc. maar tijdens het weekend vond ik het allemaal niet meer zo leuk. Maar daar verschilt iedereen in.
pi_218712994
Ze wordt hier niet zoveel besproken maar ze is toch ook wel een mommy influencers want ze heeft een kind... Vita gaat verhuizen, de stad uit. Enig idee waar ze heen gaat? Het ziet er niet uit als Abcoude waar Elise de zomermaanden doorbrengt.
pi_218713028
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:55 schreef Norivelletje het volgende:
Ze wordt hier niet zoveel besproken maar ze is toch ook wel een mommy influencers want ze heeft een kind... Vita gaat verhuizen, de stad uit. Enig idee waar ze heen gaat? Het ziet er niet uit als Abcoude waar Elise de zomermaanden doorbrengt.
Dit is geen topic meer voor alleen mommy’s
Iedereen mag besproken die influencer is
pi_218713091
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier is het s' avonds "ga slapen 6:30 gaat de wekker! En als je dan nog moe bent had je eerder moeten slapen 🤷
Hier ook, als ik ze wakker moet maken dan gaan ze te laat naar bed, dus dan kwartiertje/half uurtje eerder de dagen daarna.
pi_218713217
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt hoor, dat rijd toch helemaal niet fijn?
Mijn wederhelft rijdt ook vaak in de zomer met blote voeten (die zet alleen zijn schoenen niet op de bijrijdersstoel...) Ik vind het niks maar ik vind het niet raar.
pi_218713327
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Mijn wederhelft rijdt ook vaak in de zomer met blote voeten (die zet alleen zijn schoenen niet op de bijrijdersstoel...) Ik vind het niks maar ik vind het niet raar.
Mijn man ook.. loopt op slippers de hele zomer en rijd met blote voeten 🤷
pi_218713434
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:55 schreef Norivelletje het volgende:
Ik ben niet bekend in die regio, dus geen idee. Maar wat een tuin! 😮 wel ff wat anders dan hartje Amsterdam.
Ze doet wel net alsof ze ik weet niet hoe grote stap gaat maken, maar misschien werkt dat zo als je van de grote stad naar een dorp verhuist😅
pi_218713452
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik vind het vooral niet zo fris. De pedalen zijn niet bepaald schoon… En dan stap je daarna weer in je schoenen en ga je naar een afspraak zoals Annemarie. Ik bedank.
pi_218713455
Debbie: ik ga naar bed. Ook Debbie: zit deze ochtend weer op tiktok
pi_218713469
Ik mis Linda van een huis vol T bij de babyshower van Mirthe??

Ik zat even bij KB te spieken, hij was wel gek op Michelle
Zal dat ooit nog goedkomen?
Ik zie weinig bij zijn hoogtepunten van Jacqueline, niets eigenlijk
pi_218713487
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ben niet bekend in die regio, dus geen idee. Maar wat een tuin! 😮 wel ff wat anders dan hartje Amsterdam.
Ze doet wel net alsof ze ik weet niet hoe grote stap gaat maken, maar misschien werkt dat zo als je van de grote stad naar een dorp verhuist😅
Mensen uit Amsterdam doen meestal alsof het hele universum bestaat uit Amsterdam en zijn dan soms helemaal verrast dat er nog een wereld bestaat buiten de stad die ook best prima is ;).
pi_218713566
Debbie heeft haar internist gevraagd om intercollegiaal overleg te doen in Rotterdam. Zij verbeeld zich heel wat.
En de internist heeft deze injecties voor een paar weken ingezet. Maar Debbie weet dat dat niet zo werkt.
Je zal haar als patiënt hebben🙄
pi_218713572
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie: ik ga naar bed. Ook Debbie: zit deze ochtend weer op tiktok
In de reacties op tiktok geeft ze aan dat haar internist de injecties maar voor een paar weken voorgeschreven heeft maar dat zij wel weet ‘dat dat niet zo werkt 😂’. Ik vind zoiets echt raar, ze zegt eigenlijk nu al dat ze door gaat drammen voor meer injecties. Ongeacht of dit nu het middel voor haar blijkt te zijn of niet. Wat als de internist over een paar weken eerst de B12 in haar bloed wil laten bepalen en aan de hand daarvan besluit of het recept vervolgd moet worden of niet? Hopt ze dan naar de volgende? Ik moet wel lachen dat ze nu de opmerkingen over die specifieke fb-groep omzeilt door te zeggen dat ze in een andere kleinere groep zit. Ze zegt nu niet meer dat ze voor die andere steeds niet geaccepteerd wordt. Ik denk dat iemand hier van de week de juiste conclusie trok: iemand van het beheer van die grote groep kent/volgt Debbie en wilde die actrice niet toelaten.
pi_218713589
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 07:50 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Niet woensdag want dan zit ze volgens TT met haar handen in het haar want dan heeft ze de hele dag kindjes om haar heen.

Overigens heeft ze ook weer tot 1.00 's nachts liggen scrollen gezien haar reacties op mensen...en de meid is zoooooooo moe..
Ik zag idd een reactie, 11 uur geleden dus rond 1u 😭 Walgelijk! Hoe kan je zo zijn…
pi_218713590
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 11:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft haar internist gevraagd om intercollegiaal overleg te doen in Rotterdam. Zij verbeeld zich heel wat.
En de internist heeft deze injecties voor een paar weken ingezet. Maar Debbie weet dat dat niet zo werkt.
Koningin Debbie. Iedereen moet zich naar haar voegen. Eigenlijk suggereert ze hier ook doodleuk mee dat deze (gewinkelde) internist onvoldoende kennis heeft van haar B12 problematiek. Het is wel heel ernstig met onze Debbie he? Zelfs internisten begrijpen niet dat ze zwaar ziek is. Die hebben door dat ze in ieder geval niet echt ziek is van een zeer ernstig B12 tekort 😂
pi_218713591
quote:
😂 de expert Debbie...
pi_218713604
Leuk die TT van Debbie. Iemand heeft LC, spuit B12 en is weer aan het werk. Dat is natuurlijk nou net niet Debbie haar bedoeling😬
pi_218713615
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:40 schreef Mirp het volgende:
Roy heeft vríj genomen voor deze poppenkast? Doe normaal hoor. 8)7
En de kinderen hebben lange dag/opvang 🫠
pi_218713620
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
In de reacties op tiktok geeft ze aan dat haar internist de injecties maar voor een paar weken voorgeschreven heeft maar dat zij wel weet ‘dat dat niet zo werkt 😂’. Ik vind zoiets echt raar, ze zegt eigenlijk nu al dat ze door gaat drammen voor meer injecties. Ongeacht of dit nu het middel voor haar blijkt te zijn of niet. Wat als de internist over een paar weken eerst de B12 in haar bloed wil laten bepalen en aan de hand daarvan besluit of het recept vervolgd moet worden of niet? Hopt ze dan naar de volgende? Ik moet wel lachen dat ze nu de opmerkingen over die specifieke fb-groep omzeilt door te zeggen dat ze in een andere kleinere groep zit. Ze zegt nu niet meer dat ze voor die andere steeds niet geaccepteerd wordt. Ik denk dat iemand hier van de week de juiste conclusie trok: iemand van het beheer van die grote groep kent/volgt Debbie en wilde die actrice niet toelaten.
100% en ik hoop dat er een keer een overdracht lijntje gaat lopen met 2nd opinion is helemaal prima maar shoppen voor diagnoses niet?

Ze geeft ook al af op de vermoeidheid kliniek.. eerst waren dat de experts en wilde ze verder niets horen maar nu is ze daardoor juist zieker geworden 🤔
pi_218713627
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Leuk die TT van Debbie. Iemand heeft LC, spuit B12 en is weer aan het werk. Dat is natuurlijknou net niet Debbie haar bedoeling😬
En dat al na een jaar! Terwijl ze ook net gelezen heeft dat je wel een jaar lang last kunt hebben van verergering 🤣
pi_218713633
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:53 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En dat al na een jaar! Terwijl ze ook net gelezen heeft dat je wel een jaar lang last kunt hebben van verergering 🤣
Las ook 2 jaar tussen de reacties... 😂 Debbie deed waarschijnlijk een run met haar telefoon naar Roy "we kunnen dit 2 jaar uitmelken!!!"
pi_218713641
quote:
De artsen komen zo wel lekker in de Halloween stemming. Wat een griezel.
pi_218713671
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 11:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Daar zijn toch gewoon geen woorden voor
pi_218713753
Debbie: ik snap wel dat ze zo moe is. Lijkt me ook heel vermoeiend om steeds weer te bedenken waar je last van hebt en dan al die symptomen na te bootsen.
pi_218713775
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 11:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind het vooral niet zo fris. De pedalen zijn niet bepaald schoon… En dan stap je daarna weer in je schoenen en ga je naar een afspraak zoals Annemarie. Ik bedank.
Voor fris moet je sowieso niet bij AM zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')