abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218711719
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:
Gaat AM nu autorijden op blote voeten?
Ze zou eens fatsoenlijk schoeisel moeten kopen, zeker met die horrorvoeten.
pi_218711819
Ja, met blote voeten 🙈

Wat ik niet begrijp is hoe ze haar boek kan inspreken terwijl het nog steeds wordt geredigeerd.
pi_218711850
AM die zelf gefilmd wordt.. de ongemakkelijkheid druipt er vanaf. En wat doet ze daar bij de bank bij S of S, lijkt alsof ze heel geïrriteerd en gespannen is.
pi_218711859
Dat Sinterklaas lijstje bij DBM, ik neem aan dat de dingen die daar op staan voor haar kids zijn, toch? Anders een beetje infantiel..
pi_218711861
Debbie herkent zich in alle tekenen van hoogbegaafdheid. Reactie op hb profiel.

#nieuwediagnose.
pi_218711944
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:57 schreef SophiaLoren het volgende:

#nieuwediagnose.
Nee die had ze al... in 1 middag gekregen via een invullijst bij de psych. 👌 andere mensen zijn daar weken/maanden mee bezig.. zoe is ook hb! Dat had ze opgelopen toen ze nog 2talig werd opgevoed
pi_218712020
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
pi_218712027
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:57 schreef SophiaLoren het volgende:

#nieuwediagnose.
Als er iemand niet hoogbegaafd is 🫣
pi_218712030
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:51 schreef Shuri het volgende:
Ja, met blote voeten 🙈

Wat ik niet begrijp is hoe ze haar boek kan inspreken terwijl het nog steeds wordt geredigeerd.
Echt hoor, dat rijd toch helemaal niet fijn?
pi_218712032
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:54 schreef Flipflop12 het volgende:
AM die zelf gefilmd wordt.. de ongemakkelijkheid druipt er vanaf. En wat doet ze daar bij de bank bij S of S, lijkt alsof ze heel geïrriteerd en gespannen is.
Echt een warm afscheid
pi_218712038
Stories van dat weekend was om over te verbazen. Hoezo waren al die mannen daar ineens die ze 2 jaar geleden blijkbaar hebben ontmoet. Reünie? Van een avond stappen?😂 Blikjes drank in de auto (sowieso lijkt het dat er niet altijd nuchter werd gereden?!), sneren over weer geluk te voelen (goh je had het ook ZO zwaar de afgelopen tijd), maar wel éven laten weten dat je een paniekaanval hebt gehad. Echt, why.

Oh ja en dan niet te vergeten het filmpje dat ze de trap afloopt en zeggen dat je vriendinnen echte fluflu's worden. Want ja, het lijkt ook ZO niet voorbedacht. Laten we de prinses filmen dat ze alleen van de trap loopt? HAHA wat een fake show.
  maandag 8 september 2025 @ 09:14:13 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218712041
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:08 schreef Nieuwnestje het volgende:
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
Sommige moeders doen dat misschien wel?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218712042
Judith zegt dat Bob geen dag op tijd op school is 😱

Als ik die school was, zou ik dan ook niet meer meegaan in die vakantie aanvragen buiten de vakanties. Kom nou, als je niet eens op tijd kan komen
pi_218712045
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee die had ze al... in 1 middag gekregen via een invullijst bij de psych. 👌 andere mensen zijn daar weken/maanden mee bezig.. zoe is ook hb! Dat had ze opgelopen toen ze nog 2talig werd opgevoed
Opgelopen whahaha
pi_218712057
Waar is je verantwoordelijkheid als ouder? Je kleuter gaat er niet over of je te laat op school komt. Jij hoort als ouder te zorgen dat je kind gewoon op tijd op school is.
pi_218712059
quote:
Kindje is 3 maanden (moeder heeft een openbaar profiel). Neem aan dat ze zelf kan beslissen of ze wel of niet meegaat en er is niks mis mee om een paar dagen weg te gaan. Moeders zijn soms net mensen.
pi_218712061
quote:
De vriendin is een volwassen vrouw die zelf beslist of ze meegaat of niet.
pi_218712076
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:17 schreef Paardrijden123 het volgende:
Waar is je verantwoordelijkheid als ouder? Je kleuter gaat er niet over of je te laat op school komt. Jij hoort als ouder te zorgen dat je kind gewoon op tijd op school is.
Het lijkt net alsof ze B. de schuld geeft van te laat komen inderdaad. Dat vind ik wel vreemd.
pi_218712118
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:14 schreef Leesje het volgende:

[..]
Opgelopen whahaha
🤣 ja Debbie zei toen dat zoe haar hersens anders werken omdat ze 2 talig opgevoed werd en daarom informatie anders verwerkt... en nu is ze ineens hb 👌
pi_218712132
Judith komt er achter dat haar opvoeding ook consequenties heeft.
Ze had hem ook vanaf groep 1 kunnen leren dat je op tijd moet komen dan was het nu misschien een minder groot probleem. Maar dat was niet autonoom genoeg, mag ie nu niet autonoom meer zijn?
Ik zeg niet dat mijn kinderen iedere dag staan te springen om naar school te gaan, maar we zijn wel op tijd.

En watloopt AM toch ongemakkelijk op die klompen.
pi_218712182
Ellen zwatelt er weer flink op los aan de zijde van haar tuinkabouter/kwarrel/knipperlichtslachtoffer.
pi_218712185
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:21 schreef Shuri het volgende:

[..]
Het lijkt net alsof ze B. de schuld geeft van te laat komen inderdaad. Dat vind ik wel vreemd.
Ik denk alleen maar "fijn he dat autonoom opvoeden "
Vind het zo bijzonder dat het kind bij alles niet geremd of opgevoed word en Judith dan ineens bedenkt "wat raar hij luistert niet"
Haar hele houding is dat iedereen zich maar moet aanpassen aan haar (ze komt immers ook bij vele afspraken te laat of zorgt dat ze gewoon aan kan sluiten wanneer het haar uitkomt) en verwacht dat dat bob wel optijd komt... gewoon strak schema smorgens: opstaan douchen aankleden eten tandenpoetsen en go!
Uiteindelijk ben je als ouder verantwoordelijk...
pi_218712197
Roy heeft vríj genomen voor deze poppenkast? Doe normaal hoor. 8)7
pi_218712205
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk alleen maar "fijn he dat autonoom opvoeden "
Vind het zo bijzonder dat het kind bij alles niet geremd of opgevoed word en Judith dan ineens bedenkt "wat raar hij luistert niet"
Haar hele houding is dat iedereen zich maar moet aanpassen aan haar (ze komt immers ook bij vele afspraken te laat of zorgt dat ze gewoon aan kan sluiten wanneer het haar uitkomt) en verwacht dat dat bob wel optijd komt... gewoon strak schema smorgens: opstaan douchen aankleden eten tandenpoetsen en go!
Uiteindelijk ben je als ouder verantwoordelijk...
Stevie Wonder ziet nog dat dit het gevolg is van haar eigen handelen, maar Judith ziet dat vast niet zo.
Maar ik begrijp ook niet helemaal waarom ie nu ineens van haar op tijd moet komen, want eerst was dat allemaal niet nodig volgens haar en alles lekker autonoom.
pi_218712212
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 09:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith komt er achter dat haar opvoeding ook consequenties heeft.
Ze had hem ook vanaf groep 1 kunnen leren dat je op tijd moet komen dan was het nu misschien een minder groot probleem. Maar dat was niet autonoom genoeg, mag ie nu niet autonoom meer zijn?
Ik zeg niet dat mijn kinderen iedere dag staan te springen om naar school te gaan, maar we zijn wel op tijd.

En watloopt AM toch ongemakkelijk op die klompen.
Idd mijn kinderen vinden opstaan een probleem.. en dan ook nog eten en aankleden.. super stom...
Nu zitten mijn oudste niet meer op het PO maar die zijn in hun 8 jaar daar maximaal 1 a2x te laat gekomen
Jongste nog nooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')