Ze zou eens fatsoenlijk schoeisel moeten kopen, zeker met die horrorvoeten.quote:Op maandag 8 september 2025 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:
Gaat AM nu autorijden op blote voeten?
Nee die had ze al... in 1 middag gekregen via een invullijst bij de psych. 👌 andere mensen zijn daar weken/maanden mee bezig.. zoe is ook hb! Dat had ze opgelopen toen ze nog 2talig werd opgevoedquote:Op maandag 8 september 2025 08:57 schreef SophiaLoren het volgende:
Debbie herkent zich in alle tekenen van hoogbegaafdheid. Reactie op hb profiel.
#nieuwediagnose.
Als er iemand niet hoogbegaafd is 🫣quote:Op maandag 8 september 2025 08:57 schreef SophiaLoren het volgende:
Debbie herkent zich in alle tekenen van hoogbegaafdheid. Reactie op hb profiel.
#nieuwediagnose.
Echt hoor, dat rijd toch helemaal niet fijn?quote:Op maandag 8 september 2025 08:51 schreef Shuri het volgende:
Ja, met blote voeten 🙈
Wat ik niet begrijp is hoe ze haar boek kan inspreken terwijl het nog steeds wordt geredigeerd.
Echt een warm afscheidquote:Op maandag 8 september 2025 08:54 schreef Flipflop12 het volgende:
AM die zelf gefilmd wordt.. de ongemakkelijkheid druipt er vanaf. En wat doet ze daar bij de bank bij S of S, lijkt alsof ze heel geïrriteerd en gespannen is.
Sommige moeders doen dat misschien wel?quote:Op maandag 8 september 2025 09:08 schreef Nieuwnestje het volgende:
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
Opgelopen whahahaquote:Op maandag 8 september 2025 09:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee die had ze al... in 1 middag gekregen via een invullijst bij de psych. 👌 andere mensen zijn daar weken/maanden mee bezig.. zoe is ook hb! Dat had ze opgelopen toen ze nog 2talig werd opgevoed
Kindje is 3 maanden (moeder heeft een openbaar profiel). Neem aan dat ze zelf kan beslissen of ze wel of niet meegaat en er is niks mis mee om een paar dagen weg te gaan. Moeders zijn soms net mensen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:08 schreef Nieuwnestje het volgende:
Die vriendin van het 'babyknuffelen' is ook mee naar Reims. Zit zij niet nog in haar kraamperiode? Of in ieder geval is die baby toch nog niet ouder dan 2 maanden? Zou de invloed/noodzaak vanuit MB zo groot zijn dat ze zich genoodzaakt voelt om mee te gaan? (MB zou toch beter moeten weten dat je als moeder niet 3 dagen bij een newborn weggaat..)
De vriendin is een volwassen vrouw die zelf beslist of ze meegaat of niet.quote:Op maandag 8 september 2025 09:08 schreef Nieuwnestje het volgende:
Het lijkt net alsof ze B. de schuld geeft van te laat komen inderdaad. Dat vind ik wel vreemd.quote:Op maandag 8 september 2025 09:17 schreef Paardrijden123 het volgende:
Waar is je verantwoordelijkheid als ouder? Je kleuter gaat er niet over of je te laat op school komt. Jij hoort als ouder te zorgen dat je kind gewoon op tijd op school is.
🤣 ja Debbie zei toen dat zoe haar hersens anders werken omdat ze 2 talig opgevoed werd en daarom informatie anders verwerkt... en nu is ze ineens hb 👌quote:
Ik denk alleen maar "fijn he dat autonoom opvoeden "quote:Op maandag 8 september 2025 09:21 schreef Shuri het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze B. de schuld geeft van te laat komen inderdaad. Dat vind ik wel vreemd.
Stevie Wonder ziet nog dat dit het gevolg is van haar eigen handelen, maar Judith ziet dat vast niet zo.quote:Op maandag 8 september 2025 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar "fijn he dat autonoom opvoeden "
Vind het zo bijzonder dat het kind bij alles niet geremd of opgevoed word en Judith dan ineens bedenkt "wat raar hij luistert niet"
Haar hele houding is dat iedereen zich maar moet aanpassen aan haar (ze komt immers ook bij vele afspraken te laat of zorgt dat ze gewoon aan kan sluiten wanneer het haar uitkomt) en verwacht dat dat bob wel optijd komt... gewoon strak schema smorgens: opstaan douchen aankleden eten tandenpoetsen en go!
Uiteindelijk ben je als ouder verantwoordelijk...
Idd mijn kinderen vinden opstaan een probleem.. en dan ook nog eten en aankleden.. super stom...quote:Op maandag 8 september 2025 09:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith komt er achter dat haar opvoeding ook consequenties heeft.
Ze had hem ook vanaf groep 1 kunnen leren dat je op tijd moet komen dan was het nu misschien een minder groot probleem. Maar dat was niet autonoom genoeg, mag ie nu niet autonoom meer zijn?
Ik zeg niet dat mijn kinderen iedere dag staan te springen om naar school te gaan, maar we zijn wel op tijd.
En watloopt AM toch ongemakkelijk op die klompen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |