Dit.quote:Op zondag 7 september 2025 21:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog. Ik zie het best nog gebeuren dat er volgende week opeens gestreden moet worden door de twee afvallers.
Vinden ze leuk voor de sensatie. Ontploft Twitter X enzo.quote:Op zondag 7 september 2025 21:57 schreef Cirilico het volgende:
Maar stel de dames zijn niet naar huis, dat vind ik dat echt niet kunnen. Twists, geheimen, mysteries: allemaal prima. Maar glashard liegen doe je gewoon niet.
Nou ja voor de rest van de expeditie leden kan ik het me voorstellen maar niet voor de tv kijkers, die trappen daar niet in.quote:Op zondag 7 september 2025 21:57 schreef Cirilico het volgende:
Maar stel de dames zijn niet naar huis, dat vind ik dat echt niet kunnen. Twists, geheimen, mysteries: allemaal prima. Maar glashard liegen doe je gewoon niet.
gaat mij erom dat ik zonder reclame wil kijken en gewoon ongeveer als het ook op tv komtquote:Op zondag 7 september 2025 20:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je kan gewoon live tv kijken op Videoland.
Ik vind dit top. Krijgen een battle en als je dan niet wint klaar.quote:Op zondag 7 september 2025 20:26 schreef Momo het volgende:
Afvallerseiland zou nog wel leuk zijn voor de eerste 4 afvallers ofzo. Na 1 dag weg is ook zo lullig. Maarja na een week expeditie eruit so be it.
M’n vriendin zei dat die vrouwen altijd hun eigen graf graven door die focus op AlEeN mAaR vRoUwEn. Ze heeft gelijk.quote:Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef Nectaro22 het volgende:
Die Roos gedroeg zich als een klein kind. Hoe ze deed tegen die vrouw die haar eruit stemde toen ze haar een knuffel wilde geven terwijl ze haar er waarschijnlijk ook had uitgestemd in de volgende eilandraadIk vond het perfect
Valt me trouwens op dat Lies blijft zeggen dat mannen altijd tegen de vrouwen gaan stemmen bij expeditie maar is het niet andersom?
Iets van “nu even geen zin in” oidquote:Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef Nectaro22 het volgende:
Die Roos gedroeg zich als een klein kind. Hoe ze deed tegen die vrouw die haar eruit stemde toen ze haar een knuffel wilde geven terwijl ze haar er waarschijnlijk ook had uitgestemd in de volgende eilandraadIk vond het perfect
Valt me trouwens op dat Lies blijft zeggen dat mannen altijd tegen de vrouwen gaan stemmen bij expeditie maar is het niet andersom?
Ik hoop het.quote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Ik vind dit top. Krijgen een battle en als je dan niet wint klaar.
Eens ik was al gelijk zat van dat "wij vrouwen zijn onderschikt" gezeik.quote:Op zondag 7 september 2025 22:21 schreef Document1 het volgende:
[..]
M’n vriendin zei dat die vrouwen altijd hun eigen graf graven door die focus op AlEeN mAaR vRoUwEn. Ze heeft gelijk.
Wat is er onduidelijk aan de mededeling van de presentatoren: “er is geen afvallerseiland”?quote:Op zondag 7 september 2025 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Als de afvallers de komende dagen niks op Insta posten, dan zou je wellicht kunnen concluderen dat er toch een eiland is.
Moet dat ! die insta al dan niet spoilers hier?quote:Op maandag 8 september 2025 00:01 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DOUGL6SjZs7/
Maar mensen bespreken hier toch ook al de aflevering en wie is afgevallen? Of moet dat ook allemaal in spoilers?quote:Op maandag 8 september 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat ! die insta al dan niet spoilers hier?
In dit topic wordt de aflevering die op tv is geweest besproken.quote:Op maandag 8 september 2025 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar mensen bespreken hier toch ook al de aflevering en wie is afgevallen? Of moet dat ook allemaal in spoilers?
Het is een spoiler op haar insta voor de mensen die de aflevering nog niet hebben gezien.
Misschien is er na de samensmelting wel een verliezerseiland, waar er dan 1 van terugkomt voor de halve finale.quote:Op zondag 7 september 2025 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan de mededeling van de presentatoren: “er is geen afvallerseiland”
Wie weet wat er na de Samensmelting nog komt, dat is afwachten.
Ik ben juist blij dat het weg is na minstens 10 seizoenen.quote:Op maandag 8 september 2025 07:22 schreef RedShoe het volgende:
Jammer dat er geen afvallerseiland is.
Snap ook wel van Twan dat hij geen zin had om daar uren in de zon te blijven staan omdat Lies die proef niet kan.quote:Op maandag 8 september 2025 08:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien is er na de samensmelting wel een verliezerseiland, waar er dan 1 van terugkomt voor de halve finale.
Twan had gelijk dat hij niet verloor. Zijn intentie was dit wel te doen, maar Lies deed niet eens moeite om te winnen. Die dacht: "maakt niet uit, ik win toch, dan duurt het maar langer."
Tja, Twan had geen zin om daar uren te staan.
Demi ook groot gelijk met stemmen op Roos, zij zou anders zeker de volgende zijn, omdat Lies en Roos zeker niet op elkaar hadden gestemd.
Wat is precies de reden dat je mijn post herhaald in net andere woorden?quote:Op maandag 8 september 2025 08:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien is er na de samensmelting wel een verliezerseiland, waar er dan 1 van terugkomt voor de halve finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |