abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218710139
Jaaaaaa.

Heerlijke blindside.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218710190
Maar stel de dames zijn niet naar huis, dat vind ik dat echt niet kunnen. Twists, geheimen, mysteries: allemaal prima. Maar glashard liegen doe je gewoon niet.
Hotapnyc
pi_218710227
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 21:49 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik twijfel ook nog. Ik zie het best nog gebeuren dat er volgende week opeens gestreden moet worden door de twee afvallers.
Dit.
Er zijn geen eindgesprekken geweest. Dat is toch vreemd?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218710235
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 21:57 schreef Cirilico het volgende:
Maar stel de dames zijn niet naar huis, dat vind ik dat echt niet kunnen. Twists, geheimen, mysteries: allemaal prima. Maar glashard liegen doe je gewoon niet.
Vinden ze leuk voor de sensatie. Ontploft Twitter X enzo.
pi_218710258
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 21:57 schreef Cirilico het volgende:
Nou ja voor de rest van de expeditie leden kan ik het me voorstellen maar niet voor de tv kijkers, die trappen daar niet in. :+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 september 2025 @ 22:11:54 #81
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218710333
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 20:15 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Je kan gewoon live tv kijken op Videoland.
gaat mij erom dat ik zonder reclame wil kijken en gewoon ongeveer als het ook op tv komt :(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_218710336
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 20:26 schreef Momo het volgende:
Afvallerseiland zou nog wel leuk zijn voor de eerste 4 afvallers ofzo. Na 1 dag weg is ook zo lullig. Maarja na een week expeditie eruit so be it.
Ik vind dit top. Krijgen een battle en als je dan niet wint klaar.
/
pi_218710399
Het is iig een behoorlijke twist en dat stammengedoe bevalt nu ook wel. Zorgt gelijk voor gekonkel. _O_
pi_218710402
Die Roos gedroeg zich als een klein kind. Hoe ze deed tegen die vrouw die haar eruit stemde toen ze haar een knuffel wilde geven terwijl ze haar er waarschijnlijk ook had uitgestemd in de volgende eilandraad :') Ik vond het perfect

Valt me trouwens op dat Lies blijft zeggen dat mannen altijd tegen de vrouwen gaan stemmen bij expeditie maar is het niet andersom?
/
pi_218710428
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef Nectaro22 het volgende:
Die Roos gedroeg zich als een klein kind. Hoe ze deed tegen die vrouw die haar eruit stemde toen ze haar een knuffel wilde geven terwijl ze haar er waarschijnlijk ook had uitgestemd in de volgende eilandraad :') Ik vond het perfect

Valt me trouwens op dat Lies blijft zeggen dat mannen altijd tegen de vrouwen gaan stemmen bij expeditie maar is het niet andersom?
M’n vriendin zei dat die vrouwen altijd hun eigen graf graven door die focus op AlEeN mAaR vRoUwEn. Ze heeft gelijk. :7
pi_218710469
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef Nectaro22 het volgende:

Iets van “nu even geen zin in” oid _O-
pi_218710476
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]
Ik vind dit top. Krijgen een battle en als je dan niet wint klaar.
Ik hoop het.

Als de afvallers de komende dagen niks op Insta posten, dan zou je wellicht kunnen concluderen dat er toch een eiland is.
pi_218710494
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 22:21 schreef Document1 het volgende:

[..]
M’n vriendin zei dat die vrouwen altijd hun eigen graf graven door die focus op AlEeN mAaR vRoUwEn. Ze heeft gelijk. :7
Eens ik was al gelijk zat van dat "wij vrouwen zijn onderschikt" gezeik. :r
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218710567
Volgend jaar zonder vrouwen graag, wat een jankerds zijn dat toch elk jaar.

Roos echt laf mens, mooi dat ze weg is.
pi_218710585
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik hoop het.

Als de afvallers de komende dagen niks op Insta posten, dan zou je wellicht kunnen concluderen dat er toch een eiland is.
Wat is er onduidelijk aan de mededeling van de presentatoren: “er is geen afvallerseiland”?

Wie weet wat er na de Samensmelting nog komt, dat is afwachten.
  maandag 8 september 2025 @ 00:01:10 #91
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218710827
quote:
Moet dat ! die insta al dan niet spoilers hier?
  maandag 8 september 2025 @ 00:09:58 #93
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218710830
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 00:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Moet dat ! die insta al dan niet spoilers hier?
Maar mensen bespreken hier toch ook al de aflevering en wie is afgevallen? Of moet dat ook allemaal in spoilers?

Het is een spoiler op haar insta voor de mensen die de aflevering nog niet hebben gezien.
pi_218710913
Geen afvallerseiland dus en gewoon naar huis. Nou denk dat we toch ruim voor december al klaar zijn dit seizoen. Ruimt lekker op zo elke week. Of afvallerseiland is er pas na de samensmelting pas, als dat er ook nog is tenminste…
Verder was het Expeditie Lies vanavond, met maar weer eens een mannenschuw verhaalijntje, elk seizoen zit er zo’n idioot kind in die wil overblijven met enkel vrouwen. Maar vooralsnog plan failed! Lekker voor haar. Twan leek me een mietje om te willen verliezen van Lies maar trok gelukkig zijn eigen plan.👊👍 Roos lekker naar huisje, zure kleuter. Bye bye!
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 8 september 2025 @ 07:22:43 #95
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_218711335
Jammer dat er geen afvallerseiland is.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
pi_218711671
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 00:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar mensen bespreken hier toch ook al de aflevering en wie is afgevallen? Of moet dat ook allemaal in spoilers?

Het is een spoiler op haar insta voor de mensen die de aflevering nog niet hebben gezien.
In dit topic wordt de aflevering die op tv is geweest besproken.

Als erop een streamingdienst een aflevering voorloopt op de tv uitzending dan is er een apart topic.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 8 september 2025 @ 08:23:33 #97
3542 Gia
User under construction
pi_218711676
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat is er onduidelijk aan de mededeling van de presentatoren: “er is geen afvallerseiland”
Wie weet wat er na de Samensmelting nog komt, dat is afwachten.
Misschien is er na de samensmelting wel een verliezerseiland, waar er dan 1 van terugkomt voor de halve finale.

Twan had gelijk dat hij niet verloor. Zijn intentie was dit wel te doen, maar Lies deed niet eens moeite om te winnen. Die dacht: "maakt niet uit, ik win toch, dan duurt het maar langer."
Tja, Twan had geen zin om daar uren te staan.

Demi ook groot gelijk met stemmen op Roos, zij zou anders zeker de volgende zijn, omdat Lies en Roos zeker niet op elkaar hadden gestemd.

[ Bericht 20% gewijzigd door Gia op 08-09-2025 08:31:44 ]
pi_218711680
quote:
4s.gif Op maandag 8 september 2025 07:22 schreef RedShoe het volgende:
Jammer dat er geen afvallerseiland is.
Ik ben juist blij dat het weg is na minstens 10 seizoenen.
Je zag in deze aflevering dat ze dachten dat er een afvallerseiland was. Hopelijk gaan beide kampen feller strijden voor immuniteit.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 8 september 2025 @ 09:40:48 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218712194
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 08:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Misschien is er na de samensmelting wel een verliezerseiland, waar er dan 1 van terugkomt voor de halve finale.

Twan had gelijk dat hij niet verloor. Zijn intentie was dit wel te doen, maar Lies deed niet eens moeite om te winnen. Die dacht: "maakt niet uit, ik win toch, dan duurt het maar langer."
Tja, Twan had geen zin om daar uren te staan.

Demi ook groot gelijk met stemmen op Roos, zij zou anders zeker de volgende zijn, omdat Lies en Roos zeker niet op elkaar hadden gestemd.
Snap ook wel van Twan dat hij geen zin had om daar uren in de zon te blijven staan omdat Lies die proef niet kan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_218712359
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 08:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is precies de reden dat je mijn post herhaald in net andere woorden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')