voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.quote:
Bohhquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.
Wat doe je daar dan nog?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.
Gluurde?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Schouten lijkt me juist typisch zo een ventje dat vroeger gluurde naar zijn zusje onder de douhe.
Eerder naar zijn broertje.quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Schouten lijkt me juist typisch zo een ventje dat vroeger gluurde naar zijn zusje onder de douhe.
ik herhaal racisme. Hij is vervangen door fucking Schouten dan kan je toch echt geen enkele andere reden aanwijzen dan puur racisme.quote:Op zondag 7 september 2025 18:38 schreef SamCooke het volgende:
Ik herhaal: waarom speelt Gravenberch eigenlijk niet???
Pas op je airpodsquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn grootoma was ook Litouws, dus wellicht vind je nog één van mijn verre nichtjesquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oranjebewaarder!quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laat je niet uit het veld slaan Leeuwen!
En dan aan zijn nichtje vroeg of het oke was in het tuinhuisje op de verjaardag van oma Greet.quote:
Wow. Is dit geil?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Oke Lowlandsbezoekerquote:Op zondag 7 september 2025 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
De keeper van Litouwen lijkt een beetje op de zanger van Chef’Special.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |