We moeten streng zijnquote:Op zondag 7 september 2025 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Geef ik een keer een mening over een bijnaam, is het weer niet goed
Van ons mods. Naamsverbasteringen zijn niet toegestaan. Ook al in FB genoemd.quote:
Maar we mogen dus wel gewoon Windowlicker zeggen ipv Stroll want dat is geen naamsverbastering?quote:Op zondag 7 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van ons mods. Naamsverbasteringen zijn niet toegestaan. Ook al in FB genoemd.
Komen we op terug, vraag ik even na.quote:Op zondag 7 september 2025 20:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar we mogen dus wel gewoon Windowlicker zeggen ipv Stroll want dat is geen naamsverbastering?
Lijkt mij een belediging voor user @Windowlickerquote:Op zondag 7 september 2025 20:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar we mogen dus wel gewoon Windowlicker zeggen ipv Stroll want dat is geen naamsverbastering?
Misschien kunnen ze volgende race een ander team de order geven de plek terug te geven omdat ze zelf iets vernaggelenquote:Op zondag 7 september 2025 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd of McLaren in het licht van de deze race vorig weekend eigenlijk ook teamorders had moeten geven aan Piastri om de auto te parkeren omdat die van Norris stuk was gegaan
Wat is dat nou voor vergelijking.quote:Op zondag 7 september 2025 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd of McLaren in het licht van de deze race vorig weekend eigenlijk ook teamorders had moeten geven aan Piastri om de auto te parkeren omdat die van Norris stuk was gegaan
Ik ben beleidquote:Op zondag 7 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanbeleid, tijd voor revolutie.quote:Op zondag 7 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanhopig op zoek naar een safety car / rode vlagquote:Op zondag 7 september 2025 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens dat het fophef betreft over die driverswap.
Wat ik eigenlijk nog slechter vind is het feit dat McLaren zo'n vreemde strategie hanteerde met die late stop naar soft. Waarom boxten ze niet gewoon na Charles naar hard in een poging Max onder druk te zetten?
*zucht*quote:Op zondag 7 september 2025 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wanbeleid, tijd voor revolutie.
In het geval van Ocon en Stroll kan ik dat nog wel snappen maar als dat echt de gedachte van McLaren is geweest zou dat wel heel erg zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Wanhopig op zoek naar een safety car / rode vlag
Niet de eerste keer dat ze hierdoor juist in de problemen komen
Dan moet je eerst blauw worden en door de strenge keuring heen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Waarom?quote:Op zondag 7 september 2025 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
* Nattekat prepareert de defensielinies
Stella zei dit eroverquote:Op zondag 7 september 2025 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In het geval van Ocon en Stroll kan ik dat nog wel snappen maar als dat echt de gedachte van McLaren is geweest zou dat wel heel erg zijn.
Maar naar die uitleg luistert niemand. Iedereen roeptoetert maar dat het alleen ging om een slechte pitstop. Als je het er niet mee eens bent, prima, maar dan wel met het volledige plaatje.quote:Op zondag 7 september 2025 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Stella zei dit erover
We had the clear intent that this should have not led to a swap of position. It was just done because we were covering Leclerc, and at the same time we were waiting until the last possible moment to see if there had been a red flag or a safety car.
Die 20 is wel vertekend, McLaren reed door het uitstellen van die pitstop lang op slechte banden.quote:Op zondag 7 september 2025 20:35 schreef Black-Death het volgende:
Verrassende overwinning van Max, en al helemaal met maar liefst 20 seconden voorsprong. Ben benieuwd naar Baku!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |