Schiet alsnog niet op als Oscar 2e wordt erachterquote:Op zondag 7 september 2025 16:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Max moet gewoon alles op alles zetten om elke race te winnen.
Ik kom je opwarmenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef PzKpfw het volgende:
De Italianen doen gewoon alsof er een Ferrari heeft gewonnen
Wat een gelul.quote:Op zondag 7 september 2025 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Met z'n Multi21.
Webber is volkomen terecht ook geen wereldkampioen geworden en daardoor dus ook een slechte leermeester.
Daar lul je het niet mee recht. Je kan een fout van het team of wheelgun (want die knipperde rood/groen ipv groen) NIET afwentelen op de coureur. Komop, dan ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op zondag 7 september 2025 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'We willen graag 1,2 worden in de eindstand'.
Wie twijfelt er nog over?quote:
Het is dodelijk voor de racesport dit soort acties. Ik snap dat jij het probleem niet ziet.quote:Op zondag 7 september 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
't Is gewoon de manier waarop McLaren het spelletje speelt. Geven en nemen tussen de rijders. Als de rijders dat accepteren zie ik het probleem niet
Piastri en Norris die bijna levend verbranden, een aantal races missen en dan niet meer durven rijden in hachelijke condities, dan kan zo'n grote achterstand worden ingehaald.quote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan moeten er wel heel erg gekke dingen gebeuren.
Je betrekt mij in jouw conclusie, maar je ondermijnt hier de standpunten van degenen waarover het gaat: de rijders zelf.quote:Op zondag 7 september 2025 16:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het is dodelijk voor de racesport dit soort acties. Ik snap dat jij het probleem niet ziet.
Dan moet Norris ook zeggen ik lig voor, ik neem de eerste pitstop. Interesseert mij het dat Piastri het dan met Leclerc aan de stok krijgt, dat is alleen maar gunstig voor mijn wk.quote:Op zondag 7 september 2025 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar lul je het niet mee recht. Je kan een fout van het team of wheelgun (want die knipperde rood/groen ipv groen) NIET afwentelen op de coureur. Komop, dan ben je geen knip voor de neus waard.
Belachelijk dat Piastri hier gehoor aan gaf...
Minstens net zo belachelijk als in Hongarije tegen Massa zeggen, nota bene exact een jaar nadat hij bijna dood was door die veer tegen z'n helm en geen wiel verkeerd gezet had in de race, Fernando is faster than you.
Lekker belangrijk. Donder godverdomme op.
Massa had toen z'n stekker uit moeten trekken en Piastri had dat vandaag moeten doen.
Of beide de auto naar binnen sturen, uitstappen, je helm in de hoek flikkeren en zeggen joh weet je wat, bekijk het lekker en nooit meer omkijken naar de F1.
Wat een slappe slappe hap. Bah bah.
Alsof Max in deze het alleenrecht heeft op de morele superioriteit.quote:Op zondag 7 september 2025 16:51 schreef vrijgevochten het volgende:
Maar Max had het uiteraard nooit gedaan, dus foutje van Piastri
En dit antwoord is precies waarom ik snap dat jij het probleem niet ziet.quote:Op zondag 7 september 2025 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je betrekt mij in jouw conclusie, maar je ondermijnt hier de standpunten van degenen waarover het gaat: de rijders zelf.
Nu al de tweede keer dat je op mij als persoon speelt. En niet op de inhoud.quote:Op zondag 7 september 2025 16:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
En dit antwoord is precies waarom ik snap dat jij het probleem niet ziet.
Dat ligt eraan of hij wint of niet.quote:Op zondag 7 september 2025 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Tifosi crowd chanting 'DUDUDUDU MAX VERSTAPPEN'
Wat zou er in Italië gebeuren wanneer Max in de toekomst ooit bij Ferrari zou tekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |