In een openbaar toilet heb je dan alleen het voordeel dat je niet je eigen geknoei hoeft op te ruimen, dat doet dan een lieve mevrouw of meneer voor minimumloon.quote:Op zondag 7 september 2025 15:00 schreef roos94 het volgende:
Heel fijn om dat te verlossen als je gewoon lekker thuis bent.
Echter wanneer je ergens op een openbaar wc oid bent en je moet nog verder reizen dan is het de ultieme nachtmerrie.
Ja heerlijk diarreren in het comfort van je eigen huisquote:Op zondag 7 september 2025 15:00 schreef roos94 het volgende:
Echter wanneer je ergens op een openbaar wc oid bent en je moet nog verder reizen dan is het de ultieme nachtmerrie.
Op zich viel de schade wel mee, de complete binnenzijde van de pot was besmeurd, maar spoelde ook compleet weg bij het doortrekkenquote:Op zondag 7 september 2025 15:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In een openbaar toilet heb je dan alleen het voordeel dat je niet je eigen geknoei hoeft op te ruimen, dat doet dan een lieve mevrouw of meneer voor minimumloon.
Vezels.quote:Op zondag 7 september 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op zich viel de schade wel mee, de complete binnenzijde van de pot was besmeurd, maar spoelde ook compleet weg bij het doortrekken
Respect, ik zou dat niet kunnen zonder over mijn nek te gaan. Ik kan ook niet camperen met die gezamelijke toiletten en douches. Dan moet je eerst naar de wc met iemand anders zijn remspoor en daarna je tanden poetsen.quote:Op zondag 7 september 2025 15:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In een openbaar toilet heb je dan alleen het voordeel dat je niet je eigen geknoei hoeft op te ruimen, dat doet dan een lieve mevrouw of meneer voor minimumloon.
Sylvanaquote:Op zondag 7 september 2025 15:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat is de naam van je bruine nageboorte
Ben je niet bang dat dat vies is?quote:Op zondag 7 september 2025 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
heerlijk kom maar lekker op mijn gezichtje zitten
Het gemiddelde treintoilet ziet eruit alsof @Hyaenidae er is geweest, dan hou je je eigen diarree opeens prima binnenquote:Op zondag 7 september 2025 15:00 schreef roos94 het volgende:
On nog maar niet te spreken van het vliegtuig op intercontinentale vluchtenquote:Op zondag 7 september 2025 15:00 schreef roos94 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |