Dat is beter geformuleerdquote:Op zondag 7 september 2025 14:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zie dat veel mannen problemen hebben met vrouwen.
hmmms ja is dat zo? onderzoek wijst anders uit nl?quote:Op zondag 7 september 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook de allochtone gemiddelde man niet.
Ja, dat is zo. Als je "de gemiddelde allochtone man" zegt, houdt dat in dat het merendeel vrouwen lastig valt. Dat is niet zo. De groep die ze niet lastig valt is immers groter.quote:Op zondag 7 september 2025 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ja is dat zo? onderzoek wijst anders uit nl?
Doe vooral wat je niet laten kunt. Als je middeleeuwse standpunten omarmt dan is dat een prima partij om op te stemmen.quote:Op zondag 7 september 2025 14:38 schreef kree het volgende:
ga SGP stemmen denk
mss nog de enige partij met moraal.
Oh, je wou zeggen dat het niet zo is?quote:Op zondag 7 september 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is ook best een aaname
de eerste twee keer zegt ze dat het niet zo is, de derde keer geeft ze je gelijkquote:Op zondag 7 september 2025 14:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, je wou zeggen dat het niet zo is?
Spelletjes, zeg ik je.
Je bent aan het generaliseren , dat is nooit okayquote:Op zondag 7 september 2025 14:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, je wou zeggen dat het niet zo is?
Spelletjes, zeg ik je.
quote:Op zondag 7 september 2025 14:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de eerste twee keer zegt ze dat het niet zo is, de derde keer geeft ze je gelijk
Maansverduistering? Ik dacht bloedmaanquote:Op zondag 7 september 2025 14:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker. Is ook maansverduistering vannacht.
Welke bevolking?quote:Op zondag 7 september 2025 14:53 schreef kree het volgende:
vind het zo kinderachtig dit? iedereen en zeker vrouwen weten dit. En precies waardoor en met welke bevolking ze vaak lastig worden gevallen?
Dus steek het niet onder stoelen of banken enzo? want nu wordt er gezegd alle Nederlandse (van echt dus) vallen vrouwen lastig.
Dat is niet zo, maar dit zal je de politiek niet horen zeggen,. LOL zeker nu niet.
Yes means yes and no means yes?quote:Op zondag 7 september 2025 14:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de eerste twee keer zegt ze dat het niet zo is, de derde keer geeft ze je gelijk
Check: https://spaceweather.com/quote:Op zondag 7 september 2025 14:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maansverduistering? Ik dacht bloedmaan
quote:TOTAL LUNAR ECLIPSE TONIGHT: For more than an hour on Sept. 7th, the full Moon will pass through Earth's shadow, turning the lunar disk blood red. It's a total lunar eclipse. No one in the Americas will be able to see it, but everyone else can. The zone of visibility includes Asia, Australia, Africa, and most of Europe. Maximum eclipse occurs at 1811 UTC. Submit your photos here.
Die paar echten bevestigen net de regelquote:Op zondag 7 september 2025 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je bent aan het generaliseren , dat is nooit okay
i stand correctedquote:Op zondag 7 september 2025 14:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Check: https://spaceweather.com/
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |