Dit is dan ook het probleem.quote:Op zondag 7 september 2025 21:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is geen onzin. Als een blanke op deze wijze een zwart meisje had neergestoken in de metro of bus dan was het dagenlang in het nieuws geweest. Sterker nog, dan waren er ook rellen geweest en vragen in de politiek. Als je dat na al die jaren nog steeds niet ziet, of niet wil zien, dan heb je echt een plaat voor je harses van hier tot Tokio. Nu is het een blank Oekraiens meisje en er zijn zelfs bepaalde media die er niet eens gerucht aan geven.
Ja maar waarom zou ik ergens iets willen gaan slopen omdat aan de andere kant van de wereld iemand is doodgestoken? Dit raakt mij toch niet direct? Ik voel ook niet enige motivatie om vanwege haar huidskleur de straat op te gaan om te demonstreren.quote:Op zondag 7 september 2025 21:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dit is dan ook het probleem.
Blanke mensen komen niet verder dan stille tochten of het stilletjes ondergaan.
Dat moet ophouden.
Sloop de boel maar tot men zo bang word dat je het nalaat een blanke iets aan te willen doen.
En wie moet dan de troep opruimen?quote:Op zondag 7 september 2025 21:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat moet ophouden.
Sloop de boel maar tot men zo bang word dat je het nalaat een blanke iets aan te willen doen.
Je zou natuurlijk ook voor betaalbare psychische hulp voor iedereen kunnen zorgen, en niet alleen voor rijke blanken.quote:Op zondag 7 september 2025 21:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 7 september 2025 22:24 schreef HSG het volgende:
Slachtoffer is blank en de dader is donker dus niet interessant voor deugland.
14x veroordeeld? Nah, een 15e kans moet ie toch wel kunnen krijgen?quote:Op zondag 7 september 2025 21:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij is al 14x veroordeeld.
Nekschot.
Ik zie het bericht overal langs komen in mijn linkse bubbel voor mij komen hoe naar dit is.quote:Op zondag 7 september 2025 21:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is geen onzin. Als een blanke op deze wijze een zwart meisje had neergestoken in de metro of bus dan was het dagenlang in het nieuws geweest. Sterker nog, dan waren er ook rellen geweest en vragen in de politiek. Als je dat na al die jaren nog steeds niet ziet, of niet wil zien, dan heb je echt een plaat voor je harses van hier tot Tokio. Nu is het een blank Oekraiens meisje en er zijn zelfs bepaalde media die er niet eens gerucht aan geven.
Je lult uit je nek.quote:Op zondag 7 september 2025 22:24 schreef HSG het volgende:
Slachtoffer is blank en de dader is donker dus niet interessant voor deugland.
Die klapdebiel zei dat mense met Oekraine vlaggen in hun bio hier niets over zeiden, terwijl het tegenovergestelde waar is.quote:Op zondag 7 september 2025 13:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Elon Musk's tweet voorbij zag komen en dat triggerde iets bij hem. Musk deelde een andere tweet die linkse media ervan beticht hier geen aandacht aan te besteden. En ik ben het daar wel mee eens, het is heel raar dat er op (bijvoorbeeld) CNN niks staat.
Maar om dan inderdaad Nederlandse media te gaan betichten van shit.
Alhoewel het vreselijk is en i hoop dat deze vent de rest van zijn leven achter de tralies zit zijn dit soort dingeni n het Amerika van 2025 nou geen uitzondering dat dit normaliter wel in het lokale nieuws komt?quote:Op zondag 7 september 2025 13:47 schreef RotatoR het volgende:
Bijzonder dat je hier niets over te horen krijgt mij de Nederlandse media. Terwijl als het een zwart meisje was en de dader blank dan stond het meteen op de NOS.
Ook wat Amerikanen zeggen die ik ken, er bestaat daar geen GGZ meer of iets wat daar op lijkt dus mensen met dergelijke problemen worden niet geholpen.quote:Op zondag 7 september 2025 13:54 schreef Drxx het volgende:
Beetje context: Meneer heeft een geschiedenis van geweld, inclusief steekwapens. Is ook vele malen opgesloten geweest.
Wat ik typerend vind is dat hij ook ooit aangeklaagd werd voor het misbruiken van 911. Tuurlijk mag dat niet, maar de focus is weer compleet verkeerd. Hij werd gearresteerd vanwege zijn daad, maar men doet vervolgens niks aan het feit dat hij dat deed vanwege waanbeelden, dat krijg je als je geen toegankelijke GGZ hebt.
Dus wil je dit niet in Nederland krijgen? Stop dan met stemmen op VVD, maar op partijen die willen investeren in de GGZ zodat gekke mensen therapie en meds krijgen.
Nou ja, schietgrage Amerikaanse agenten weten wel raad met dit soort GGZ-patienten.quote:Op maandag 8 september 2025 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook wat Amerikanen zeggen die ik ken, er bestaat daar geen GGZ meer of iets wat daar op lijkt dus mensen met dergelijke problemen worden niet geholpen.
De meeste mensen durven toch niks te doen vanwege hun eigen leven.quote:Op zondag 7 september 2025 11:36 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een ontzettend triestig.
Situational awareness bij die andere mensen is wel stuitend.
-quote:Op maandag 8 september 2025 01:31 schreef Viesdik het volgende:
Wat ik bijzonder vind aan de Nederlandse media, -waar hoofdzakelijk blanken werken-, is dat ze accepteren dat ze antiblank nieuws verspreiden. Als de situatie omgedraaid was, was het namelijk op het nieuws geweest. Denk aan George Floyd.
Maar wij Nederlanders geilen ervan om onszelf te haten.
Ook in het Amerika van vandaag is het niet normaal dat er vluchtelingen worden vermoord. Maar zo te zien pakt de internationale media het nu wel op nadat er ophef op de socials over is ontstaan.quote:Op maandag 8 september 2025 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alhoewel het vreselijk is en i hoop dat deze vent de rest van zijn leven achter de tralies zit zijn dit soort dingeni n het Amerika van 2025 nou geen uitzondering dat dit normaliter wel in het lokale nieuws komt?
In de grotere internationale media is het wel gewoon komen.
Als er geen landelijke rellen waren uitgebroken hadden we nooit van Floyd gehoordquote:Op maandag 8 september 2025 01:31 schreef Viesdik het volgende:
Wat ik bijzonder vind aan de Nederlandse media, -waar hoofdzakelijk blanken werken-, is dat ze accepteren dat ze antiblank nieuws verspreiden. Als de situatie omgedraaid was, was het namelijk op het nieuws geweest. Denk aan George Floyd.
Maar wij Nederlanders geilen ervan om onszelf te haten.
Ik weet nog dat halve steden werden platgebrand vanwege een donkere crimineel die is overleden aan een overdosis....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |