Ja echt, wel goedquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:40 schreef Vliegbaard het volgende:
afgezien van de automaat die soms in noodloop ging, wel goed.
En dan verbaasd zijn dat er alleen maar buitenlanders op afkomenquote:perfecte auto voor de export en dat ook in de advertentie gezet.
Ik ben niet verbaasd dat er buitenlanders op afkomen. Ben verbaasd dat ze gewoon niet op komen dagen. Als je niet wil komen, zeg dat dan gewoon.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja echt, wel goed
[..]
En dan verbaasd zijn dat er alleen maar buitenlanders op afkomen
Mo.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:02 schreef 111210 het volgende:
Van die knakkers die zichzelf Willem of Berend noemen terwijl je aan de telefoon een Murat hoort
Haha ja nou en? Kreeg er uiteindelijk het dubbele voor dan bij de sloperij.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:01 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Export is verkapt denken dat je auto nog waarde heeft
quote:Op zondag 7 september 2025 08:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zet altijd bij bij mijn advertenties; ik verkoop niet aan buitenlanders
Scheelt een hoop gezeik.
Het is zondag. De bulk bestaat uit handelaren en die hebben ook gewoon weekend.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd dat er buitenlanders op afkomen. Ben verbaasd dat ze gewoon niet op komen dagen. Als je niet wil komen, zeg dat dan gewoon.
De auto is al weg...quote:Op zondag 7 september 2025 10:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is zondag. De bulk bestaat uit handelaren en die hebben ook gewoon weekend.
Dan moeten ze niet zeggen langs te komen.quote:Op zondag 7 september 2025 10:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is zondag. De bulk bestaat uit handelaren en die hebben ook gewoon weekend.
Daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 september 2025 11:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeggen langs te komen.
Ik ben wel benieuwd wat TS had gedaan als er 9 kwamen opdagen.
Hahaquote:Op zondag 7 september 2025 12:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd.
Nah eerder dan buitenlandse handelaars op marktplaats. Al ben ik het met buitenlanders ook niet perse oneens.quote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef matigeuser het volgende:
De klacht is dus niet 'Marktplaats', maar 'buitenlanders'.
Terekte klakt overigens.
Kom maar halen.quote:Op zondag 7 september 2025 20:31 schreef Näsenbar het volgende:
hallosorry dat ik het vraag... ik ben een moeder van een zoontje met gedragsproblemen en door onze financiele situatie hebben wij het niet breed op dit moment.. op dit moment hebben wij geen auto maar hebben er wel echt een nodig voor de dagelijkse dingen. morgen gaat mijn zoontje naar de efteling met vriendjes maar we kunnen hem nu niet brengen dus zou hij thuis moeten blijven terwijl zijn vriendjes wel gaan. dat zou zijn hart breken.
ik vroeg mij daarom af of u wellicht de auto gratis weg wil doen want ik kan op dit moment niet zo veel geld uitgeven. mijn man is vandaag toevallig bij u in de buurt en zou langs kunnen komen om de auto op te halen. als u honden heeft zou dan eerst de auto kunnen stofzuigen? ik ben namelijk allergisch voor honden en kan daar erg verkouden van worden.
heel veel dank!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |