SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb overigens altijd een schurfthekel gehad aan dat "wij"-gevoel van waar ik ook werkte; ik deed het, zoals @MooieTop6 ook suggereerde, gewoon voor de poen.
Ik was meestal een ICT'er die er voor moest zorgen dat de computers van de medewerkers goed werkte.
De missie van het bedrijf kon me gestolen worden; ik wilde gewoon per maand betaald worden.![]()
ik doe er een deeltje van dus elektra. en ja dat is het uiteindelijk voor mij wel in werk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En zijn taak is het te zorgen dat alle stroomkabels in orde zijn enzo.
Wil niet zeggen dat iedereen er mee bezig is om te zorgen dat jullie drinkwater uit de kraan krijgen?
En al met al ook zonder besmetting, ik vind dat je dat nu onderschat. en niet alleen jij maar meerdere.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb dan ook een bloedhekel aan teambuilding-uitjesquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
Ik heb overigens altijd een schurfthekel gehad aan dat "wij"-gevoel van waar ik ook werkte; ik deed het, zoals @:mooietop6 ook suggereerde, gewoon voor de poen.
Ik was meestal een ICT'er die er voor moest zorgen dat de computers van de medewerkers goed werkte.
De missie van het bedrijf kon me gestolen worden; ik wilde gewoon per maand betaald worden.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is het jouw persoonlijke missie dat alle Katwijkers schoon drinkwater krijgen door jouw reparaties en onderhoud aan de stroomkabels e.d., of doe je dat werk omdat je er in geschoold bent en gewoon brood op de plank moet hebben?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe er een deeltje van dus elektra. en ja dat is het uiteindelijk voor mij wel in werk.
Wil niet zeggen dat iedereen er mee bezig is om te zorgen dat jullie drinkwater uit de kraan krijgen?
En al met al ook zonder besmetting, ik vind dat je dat nu onderschat. en niet alleen jij maar meerdere.![]()
Het is een schande! Kun je er meer over vertellen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe er een deeltje van dus elektra. en ja dat is het uiteindelijk voor mij wel in werk.
En al met al ook zonder besmetting, ik vind dat je dat nu onderschat. en niet alleen jij maar meerdere.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een schande! Kun je er meer over vertellen?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is waar het bedrijf verantwoordelijk voor is en mooi als je daar als werknemer je voldoening uit kan krijgen. Maar ga niet beweren dat je dat persoonlijk voor ons doet. Er zijn hier zoveel mensen die in hun werk of op een andere manier druk bezig zijn. Dat is allemaal evenveel waard.![]()
wel eens want denk ik in feite ook. Maarja tis wel beetje belangrijk wat we doen en vitale sector.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
Ik heb overigens altijd een schurfthekel gehad aan dat "wij"-gevoel van waar ik ook werkte; ik deed het, zoals @:mooietop6 ook suggereerde, gewoon voor de poen.
De missie van het bedrijf kon me gestolen worden; ik wilde gewoon per maand betaald worden.
En dat is van overheid en gelukkig ook maar dat die regels er zijn.
Maar als je erin werkt wil je het besten voor je klanten. altijd ook als ander iemand onderdeel van bedrijf.
Althans mag ik hopen dat je zo denkt?
Want teveel die dat niet meer denken... Er is een doel en dat is wel arbeidsvoorwaarde om bij drinkwaterbedrijf te werken.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker de hielen van je baas likken met oud-Hollandse spelletjes die je daar samen doet om teamspirit te kweken!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een bloedhekel aan teambuilding-uitjes
[img]https://www.aljazeera.com/wp-content/uploads/2011/08/2011820716929734_20.jpeg?resize=570%2C380&quality=80
[/img]![]()
ik voel beetje, jullie denken dat het mij niet boeit enzo en of zeggen er is niks geregeld.....
Nu is dat er wel, maar kan altijd slecht tegen ongeïnformeerde reacties om jezelf kopie Jopie te maken he?
onderbouw het maar dan eerst?Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan altijd slecht tegen mensen die anderen 'popie jopie' noemen, puur omdat hun mening niet de jouwe is.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:00 schreef kree het volgende:
ik voel beetje, jullie denken dat het mij niet boeit enzo en of zeggen er is niks geregeld.....
Nu is dat er wel, maar kan altijd slecht tegen ongeïnformeerde reacties om jezelf kopie Jopie te maken he?
onderbouw het maar dan eerst?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
onderbouw het? wat je zegt en praten we verder? wat is er niet goed geregeld in drinkwater?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan altijd slecht tegen mensen die anderen 'popie jopie' noemen, puur omdat hun mening niet de jouwe is.Do what you love, love what you do!![]()
drinkwater is eentje van meest goeie dingen die wel geregeld zijn als je het mij vraagt nl.Do what you love, love what you do!![]()
RIP @KoningWouterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En waar zeg ik precies dat het niet goed geregeld is met drinkwater? Onderbouw het.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
onderbouw het? wat je zegt en praten we verder? wat is er niet goed geregeld in drinkwater?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet omdraaien nu? De vraag was drinkwater niet goed. of iig kookadvies?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En waar zeg ik precies dat het niet goed geregeld is met drinkwater? Onderbouw het.
Jij komt wel met dingen en denk echt je weet er wat van, maar niet alles. Dus wees duidelijk dan?
Zouden we dingen anders moeten doen?
vertel hoe?Do what you love, love what you do!![]()
btw ga dat onwijs gebruiken dan. want vinden ze mij ook slimmer als ik ben
Do what you love, love what you do!![]()
??quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
niet omdraaien nu? De vraag was drinkwater niet goed. of iig kookadvies?
Jij komt wel met dingen en denk echt je weet er wat van, maar niet alles. Dus wees duidelijk dan?
Zouden we dingen anders moeten doen?
vertel hoe?
Ik heb nergens gezegd dat drinkwater niet goed geregeld is. Onderbouw het met quotes, of zit je hier de popie jopie uit te hangen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dat zei de rest wel soort van? jij had er een mening over. Ik haat dit he want nu terugkruisen. wat was je hele punt eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
??
Ik heb nergens gezegd dat drinkwater niet goed geregeld is. Onderbouw het met quotes, of zit je hier de popie jopie uit te hangen?
Sorry ligt aan mij,
Maar zou je je punt nu nog eens willen herhalen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik dacht dat je alleen mensen van die andere faction kon aanvallen tijdens wars @KoningWouterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: