Ze is al 41 hequote:Op zaterdag 6 september 2025 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat langer mag ook wel. Als dat jong 18 is of zo. Is toch wel mijn nr 1. regel: nooit daten met vrouwen die net jong hebben geworpen.
Dan is ze als het jong 18 is 59. Ik ben dan 68, teken ik voor hoor.quote:
AI met AI ? AI met AI dat zijn al 4 duivels kree .....quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:42 schreef kree het volgende:
al met al. en kunnen jullie kort of langer over praten. Al met al zijn we opzoek naar een vriendje of vriendinnetje hier......
afgezien van degene die dat hebben al
met paiq bedoel je? want verder niet veel nieuws?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoest met jou en dat dramadingetje afgelopen eigenlijk?
Of meteen voor dr dochter gaan dan. Of was het geen dochter?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is ze als het jong 18 is 59. Ik ben dan 68, teken ik voor hoor.
Nee, die vriendin die altijd kwam klagen over haar vent bij jou.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
met paiq bedoel je? want verder niet veel nieuws?
Ohjee... dit wordt nog een lange nachtquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, die vriendin die altijd kwam klagen over haar vent bij jou.
Dat gaat me dan net te ver op m'n 68e.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of meteen voor dr dochter gaan dan. Of was het geen dochter?
ja heb ook niet zoveel nieuws. prinses nog neit gevonden dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
AI met AI ? AI met AI dat zijn al 4 duivels kree .....
Houdt je wel lekker jongquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat me dan net te ver op m'n 68e.
* gebrokenglas pakt de zakken chips uit de kast.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohjee... dit wordt nog een lange nacht
Succes, ik duik het bed wel inquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas pakt de zakken chips uit de kast.
krijgen we geen bruine fruitschaal? het is zaterdagavond .....quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas pakt de zakken chips uit de kast.
owh die,quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, die vriendin die altijd kwam klagen over haar vent bij jou.
Pak zelluf danquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
krijgen we geen bruine fruitschaal? het is zaterdagavond .....
Oh neeeeee, dat had ik gebaseerd op alles wat je over haar verteld had echt helemaaaaaaaaaaal niet verwacht zoiets.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
owh die,
Ja dat is ander verhaal, op pauze gezet. want kreeg berichten ook van andere kanten dat ze dus helemaal niet eerlijk was.
Enne dat is een nono voor mij dan gelijk al. Dus soort van wel contact nog. maar niet meer om iets te worden (cool nu he, want mag dr wel)
Met name ik kreeg dus terug via via. dat ze had gezegd dat ik dr stalkte.
ik vind haar nog steeds leuk, maar ken via via ook familie. en dat maakt niet uit./. Maar ik bedoelde altijd goed. en ze heeft gezegd dat ik dr stalkte en klaar met mij was.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh neeeeee, dat had ik gebaseerd op alles wat je over haar verteld had echt helemaaaaaaaaaaal niet verwacht zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |