Deze maar dan met zo'n groot horloge-snoepje eraanquote:Op maandag 8 september 2025 16:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Valt een krentenbol met kaas ook onder een Oud-Hollandse snack?![]()
Het verbaast me trouwens dat deze er nog is:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag brandewijn gekocht om opnieuw advocaat te maken. De man van de slijterij vertelde me dat brandy niet hetzelfde is als brandewijn. Brandy is namelijk cognac wat niet uit die ene franse streek komt waar ze officieel erkende cognac maken.. Dus ik heb de hele tijd mijn advocaat met cognac gemaaktquote:Op donderdag 11 september 2025 13:17 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Brandy oftewel brandewijn wordt/werd verkregen door distillatie van wijn of moutwijn.
En zo iemand staat dan in een winkel, zucht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb vandaag brandewijn gekocht om opnieuw advocaat te maken. De man van de slijterij vertelde me dat brandy niet hetzelfde is als brandewijn. Brandy is namelijk cognac wat niet uit die ene franse streek komt waar ze officieel erkende cognac maken.. Dus ik heb de hele tijd mijn advocaat met cognac gemaaktWas best lekker!
Ik zie ze met enige regelmaat in de supermarkt liggen, maar nooit de lekkerste variant: die met een suikerlaagje eroverheenquote:Op zondag 7 september 2025 12:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is dit ook een oud-hollandse snack (spekkies!!) ? Of wordt dit nog veel gegeten?
[ afbeelding ]
Bij AH, zijn denk ik van Haribo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zie ze met enige regelmaat in de supermarkt liggen, maar nooit de lekkerste variant: die met een suikerlaagje eroverheen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |