Zo oud is die toch niet?quote:
Appelstroop met kaas is echt goddelijk. Laagje appelstroop en dan beleggen met extra belegen of oude kaasquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:12 schreef Invisibli het volgende:
Ik doe even alsof ik de appelstroop met kaas niet gezien heb.
Voorderest: Mickeytt en eettopics
Bruine bonen met piccalily, doen ze dat in andere landen ook?
Waarschijnlijk gebruikt je oma boter, ipv margarine.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:51 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kom steeds weer achter nieuwe snacks die mensen vroeger en nu nog steeds eten die typisch Nederlands zijn.
Ben wel benieuwd wat voor typisch Nederlands jullie vroeger atenEn dan bedoel ik niet hele maaltijden als snert of stamppot, maar dingen zoals:
[ afbeelding ]
Nog steeds mijn guilty pleasure. Boterham met margarine en speculaas.![]()
Om 1 of andere reden is ie bij mijn oma altijd lekkerder terwijl het zo simpel te maken is...![]()
Geen idee, maar volgens mij is het de traditie hier dat het kapucijners moeten zijn ipv die typische bruine bonen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:12 schreef Invisibli het volgende:
Bruine bonen met piccalily, doen ze dat in andere landen ook?
Wat zijn dit dan? Lijkt op een soort french toast met poedersuikerquote:
wentelteefjes natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan? Lijkt op een soort french toast met poedersuiker
Ik zal het eens vragen de volgende keer. Volgens mij gewoon margarine, want zit in een kuipquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruikt je oma boter, ipv margarine.
ahh, wist niet dat de Nederlandse versie zonder kaneel is.quote:
Zeeuwse bolusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |