SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Deze man hequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Is het probleem niet.
Probleem is juist de anti-maxxer(s)
En je weet vast wie ik bedoel want heb er al een keer een note voor gehad.
Mijn enige.
En ik ben echt geen Max fan of zo. Ik volg F1 al vanaf begin jaren 80 en vind het gewoon leuk dat een Nederlander het nu goed doet.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet wel wiequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Is het probleem niet.
Probleem is juist de anti-maxxer(s)
En je weet vast wie ik bedoel want heb er al een keer een note voor gehad.
Mijn enige.
En ik ben echt geen Max fan of zo. Ik volg F1 al vanaf begin jaren 80 en vind het gewoon leuk dat een Nederlander het nu goed doet.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Lijkt me echt een leuk topic.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar gaan bolken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:11 schreef StevenHyde het volgende:
Greysie die lamp vraag ik al aan mijn vrouw![]()
Vind ik wel iets voor jouquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn schoonouders vroegen vanmiddag wat ik voor mijn verjaardag wil hebben en ik zei een waterfietsvrouw treurtrips boek
Komt een beetje in de buurt van die verganeglorieChineserestaurants .... dat idee.![]()
Nee ik weet al wat ik krijg. Samen nachtje weg in een hotel. Uiteten erbijquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
aaah cadeautje uit eigen zak maar dan andersquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik weet al wat ik krijg. Samen nachtje weg in een hotel. Uiteten erbij
Yes dat boek bezit ik idd al jaren. Ooit voor vaderdag gevraagdquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik wel iets voor jou
Komt een beetje in de buurt van die verganeglorieChineserestaurants .... dat idee.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gemeenschappelijke zakquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah cadeautje uit eigen zak maar dan anders
Maar ik vind het een fijn cadeauBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En nou maar afwachten welk hotelquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik weet al wat ik krijg. Samen nachtje weg in een hotel. Uiteten erbij![]()
![]()
maar
wel even genoten van de quali
deze was lekker!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoop eigenlijk dat er dan roomservice komt en ik een waterfiets op bed krijgBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als je deze belt in het Fries ben je uren bezig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik wel iets voor jou
Komt een beetje in de buurt van die verganeglorieChineserestaurants .... dat idee.
euh jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke zak
Maar ik vind het een fijn cadeau
zo kun je het ook lezen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: