Niemand ....... maar daarom mag ik wel fan van hem zijn. ALtijd geweest en ik wissel niet om omdat er in een keer een ander opduiktquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daar heb je iedereen hier mee![]()
Dat vind ik dus van Max, geen reet aan, geen leuke man. En wint 9 van de 10 x door een saftycarquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
vreselijke man
kan er niks leuks aan vinden
meeste engelse coureurs zijn net te harden
Mag zeker, ik vind het ook een lapzwans los van of er iemand anders opduiktquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand ....... maar daarom mag ik wel fan van hem zijn. ALtijd geweest en ik wissel niet om omdat er in een keer een ander opduikt
Zet die fles drank nu maar weer eventjes opzijquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van Max, geen reet aan, geen leuke man. En wint 9 van de 10 x door een saftycar
max heeft al vele winsquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van Max, geen reet aan, geen leuke man. En wint 9 van de 10 x door een saftycar
Ja een blijvend probleem waar niets aan te veranderen is, helaas. Maar het was nu heftiger dan normaal, ook al was het wel met positieve punten.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weet je watquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag zeker, ik vind het ook een lapzwans los van of er iemand anders opduikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weet je watJeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink niet zit aan het waterquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zet die fles drank nu maar weer eventjes opzij
Is het ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef StevenHyde het volgende:
En ik vind lapzwans een mooi woord
er zitten er meer in de F1quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef StevenHyde het volgende:
En ik vind lapzwans een mooi woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |