Ik ga nog zuip neigingen krijgen...quote:
ik hou niet zo van al die toegevoegde meukquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
De Probiotica versie dan, de gewone vind ik meh
Gewoon zuipenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ga nog zuip neigingen krijgen...
Allemaal de schuld van.quote:
Als ik dat carnavalsliedje weer ga posten, kom je wel genoeg in een zuipstemming!quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ga nog zuip neigingen krijgen...
Ik hou niet zo van die zoetstoffen smaak in al die 0% suikers drankjesquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou niet zo van al die toegevoegde meuk
Mien, waar is mijn feestneus.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik dat carnavalsliedje weer ga posten, kom je wel genoeg in een zuipstemming!
eensquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die zoetstoffen smaak in al die 0% suikers drankjes
Wonen zijn zoontjes bij hem?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yes dat was de man uit Eindhoven met 2 zoontjes en voor PSV
Nee overdag bellen we, of als ik in de avond ga wandelen.
En gister hebben we 2 uur zitten gamen online
Zero bestond niet eens toen ik dat dronk als puberquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik had van zomerkrassen ah gratis drpepper zero..
Jezus dat ik dat vroeger gedronken heb
Ik begin iets te wennen aan Royal Club ginger ale. Ja die weeïge smaak blijft wel in je giechel hangen, maar het kan er net mee door.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die zoetstoffen smaak in al die 0% suikers drankjes
Iets met je username.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mien, waar is mijn feestneus.
Dat was tijdelijk een kleine hypequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begin iets te wennen aan Royal Club ginger ale. Ja die weeïge smaak blijft wel in je giechel hangen, maar het kan er net mee door.
Drankjes met stevia vind ik al veel natuurlijker smaken, maar dat is volgens mij niet echt breed aangeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |