Weet ik weer waar ik na 11 juli heen gaquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:18 schreef derLudolf het volgende:
https://www.deutschebahn.(...)-Ueberblick-13563896
Naar Oberstdorf rijdt vanaf 11 juli trouwens weer Fernverkehr lees ik hier, met ICE L
https://www.deutschebahn.(...)-Ueberblick-13563896
Leuk thxquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:18 schreef derLudolf het volgende:
https://www.deutschebahn.(...)-Ueberblick-13563896
Naar Oberstdorf rijdt vanaf 11 juli trouwens weer Fernverkehr lees ik hier, met ICE L
https://www.deutschebahn.(...)-Ueberblick-13563896
Eind 2032, dat valt vast niet geheel toevallig samen met het einde van de concessie Zwenzwoka. Zal wel één aanbesteding worden denk ik. Wel beter ook omdat je dan van het kleine materieelpark (slechts 4 omlopen) af bent.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? https://www.treinreiziger(...)e-oldenzaal-zutphen/
Nog een onderzoekGeld moet rollen natuurlijk. Maar ik krijg wel een warm gevoel van het idee dat de enige reguliere dieseltractie in Overijssel bij de MBS zal zijn. En tot het klaar is Enschede-Gronau.
Thanks. Voor morgen zie ik staat om 06:55 en 07:55. Valt mij wel tegen dat ze slechts 2 keer worden ingezet. Denk dat ik volgende week zaterdag even wat herinneringen wil ophalen in dat apparaat.quote:
Ze rijden enkel doordeweeks in een van de spitspendels.quote:Op zondag 28 september 2025 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week zaterdag even wat herinneringen wil ophalen in dat apparaat.
kwam vroeger regelmatig voor tussen Deventer/Zwolle en Amersfoort of Utrecht.quote:Op maandag 29 september 2025 21:47 schreef Ireyon het volgende:
Ook in reizigersdienst mag ICM tot 5 treinstellen / 15 bakken worden samengesteld hoor
Koplopers zoals koplopers bedoeld waren. In Rotterdam in de trein naar Leeuwarden stappen, en in Groningen uitstappen zonder dat je onderweg de trein uit geweest bent.quote:Op maandag 29 september 2025 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kwam vroeger regelmatig voor tussen Deventer/Zwolle en Amersfoort of Utrecht.
In Amersfoort werd er dan gesplitst voor Schiphol en Amsterdam. In Utrecht voor Den Haag en Rotterdam.
Mooie tijden waren dat
Net zoals voor de komst van de Zuidtak dat er 12 bakken ICM vanaf Amsterdam Centraal doorreden als stoptrein naar Hoofddorp met onder meer een stop op het verdwenen station de De Vlugtlaan
quote:Während der Einsatzfahrt gab es einen medizinischen Notfall. Die Fahrerin (18) stoppte demnach sofort. Laut Polizei kam der Krankenwagen auf den Gleisen des Bahnübergangs zum Stehen.
Er is geen reden om dat niet te doen. Geen enkele.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Dan vraag je je toch af wat voor noodgeval dat is waarvoor je niet even 15m verder had kunnen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |