Belgie zal zich bij ons voegen en samen zullen we groots worden, met of zonder zachte g.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
België bestaat ondertussen bijna 200 jaar.
Ik kan wel een lijstje geven van landen die het wat minder lang hebben volgehouden. De V.S. hield het nog geen eeuw vol of er was al een bloedige burgeroorlog.
'Failed state?' Enkel wanneer je orangist, Dietse neo-nazi of Vlaamse extremist bent.
Lang leve België.
[ afbeelding ]
Kom vechten danquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Belgie zal zich bij ons voegen en samen zullen we groots worden, met of zonder zachte g.
Ja dus niet he...quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Nederland en België ook.
Ik vind het wel aandoenlijk, al die Verdinaso-adepten die echt denken dat Belgen zitten te wachten op 'hereniging' met Holland.
Mja maar dat ligt wel gevoelig he??quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals Wallonië jarenlang een wingewest was voor Vlaanderen.
Echt, dat dedain richting Wallonië... Randstad op z'n best.
als belgië maar belgië blijftquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja maar dat ligt wel gevoelig he??
Die Waalse rijkdom is al lang geleden en zij keken gigantisch neer op ons Vlamingen.
Nu zijn de rollen al een hele tijd omgekeerd, toch hebben de Walen nog steeds dat superioriteitsgevoel. Weigeren Nederlands te leren enz.
Wij Vlamingen krijgen verdorie al Franse les als we 6j zijn en bij hun is het een keuzevak in het latere middelbaar. Wat dan ook bijna niemand kiest.
Nee nee... Wij hoeven ons niet schuldig te voelen naar hun...
Weg ermee
denk aan de olympische medailles, het voebtal succes, de 2 grootste havens van Europa in 1 land!quote:
Doen we. Alleen heet dat land dan wel België en zijn onze kleuren zwart geel rood.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denk aan de olympische medailles, het voebtal succes, de 2 grootste havens van Europa in 1 land!
Ja en..quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denk aan de olympische medailles, het voebtal succes, de 2 grootste havens van Europa in 1 land!
jij bent beschonkenquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doen we. Alleen heet dat land dan wel België en zijn onze kleuren zwart geel rood.
Nee, belezen.quote:
dat is al lang niet meer zo hoorquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja en..
Ik wil geen volledige dorpen en steden met exact dezelfde huizen en niet eens mogen kiezen of ik grijze of bruine kiezeltjes op mijn oprit leg van mijn eigen gekochte huis.
dan vechten we het uitquote:
dan de prinsenvlag, die is vele malen ouder…quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, belezen.
Belgica is de oudste benaming voor de lage landen en de Belgische driekleur is ouder dan de Nederlandse.
Waarschijnlijk wel, eindelijk een weg zonder gaten in eigen land!quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:00 schreef RotatoR het volgende:
Lijkt me sterk dat de Belgen dit willen.
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan de prinsenvlag, die is vele malen ouder…
Nog liever 5 miljoen miljard gaten erbijquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, eindelijk een weg zonder gaten in eigen land!
niet als vlag van België🤓quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
De Brabantse/Belgische/Bourgondische kleuren zijn ouder dan de Prinsenvlag, die van de 16e eeuw dateert.
nou dat zou je ook niet misstaan natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
De prinsenvlag...
Ik wapper nog liever de door een incontinente bejaarde volgescheten luier als vlag.
Niet minder dan een stoflap vol drek, idd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou dat zou je ook niet misstaan natuurlijk
waarom vertrek je niet vast naar belgie danquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet minder dan een stoflap vol drek, idd.
Omdat ik Brabander ben en mijn enige loyaliteit bij haar ligt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom vertrek je niet vast naar belgie dan
voor zolang dat bog bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |