abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218693535
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zeer hoog down syndroom gehalte bij dat volk.
Heb eerder het gevoel dat zijn ouders al voor hun huwelijk familie waren. Dat is helaas een gewoonte in die contreien.
  zaterdag 6 september 2025 @ 12:39:53 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218693539
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:43 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Halsema kan zich beter eens gaan bezighouden met de problemen waar zij verantwoordelijk voor is.
:{w Verantwoording is een keuze of een gevoel ;)
En als het niet uitkomt kies je daar dus niet voor en voel je het niet :r
pi_218693552
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Eerst die koters
Dan hun ouders omdat die koters hier zijn
Dan de familie en aanhang
Dan een huis
Dan een verblijfsvergunning
Dan een uitkering

Dan niet meer terug.

Lekker man, nog meer druk op de maatschappij en het sociale stelsel. Alles omdat halsema persoonlijke politieke spelletjes speelt over de ruggen van kinderen uit oorlogsgebied.

Om te kotsen zo slecht.
En als je er wat van zegt ben je nog een nazi ook.

Wtf.
Bovendien... wat denk je dat dit gaat betekenen voor de Joodse medeburgers? Als die Palestijnen hier een keppeltje zien dan werkt dat natuurlijk als een rode lap op een stier. Linkse bestuurders zijn heel inclusief, behalve als het op Christenen en Joden aankomt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 6 september 2025 @ 12:42:14 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218693558
Ziekteverzuim bij gemeente Amsterdam in vier jaar tijd met 50 procent omhoog

Het ziekteverzuim bij de gemeente Amsterdam stijgt verder door. Gemiddeld zit dit jaar 9,6 procent van de 22.000 ambtenaren ziek thuis. Vorig jaar was dat nog 8,6 procent, in 2021 slechts 6,4 procent.

https://www.parool.nl/ams(...)nt-omhoog~b83e4a026/

Ook dit negeert ze volkomen :(
pi_218693570
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het laten creperen van kinderen uit bijvoorbeeld Sudan en Jemen waar de kindersterfte vele malen hoger is, is dan weer geen probleem voor links Nederland.
Je wilt me toch niet vertellen dat jij dit wel erg vindt? Dit komt namelijk op mij over als een goedkope afleidingsmanoeuvre.
pi_218693572
Daarnaast lijkt het me helemaal niet de taak van de Gemeente Amsterdam om aan dit soort gekkigheid te doen, ik dacht dat er godverdomme genoeg zaken zijn die ze voor de Amsterdammers moeten oplossen, ik liep net weer langs de prullenbakken die zijn opengebroken en waarvan het stinkende vuil de straat opwaait.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218693596
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218693612
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je wilt me toch niet vertellen dat jij dit wel erg vindt? Dit komt namelijk op mij over als een goedkope afleidingsmanoeuvre.
Ik wil alleen de hypocrisie van de linkse kerk aantonen. De halve wereld is een puinzooi met oorlogen, stammenstrijden, etnische zuiveringen, honger, kindersterfte, ongelijkheid etc. Hoor je links niet of nauwelijks over. Maar wanneer het om de heilig verklaarde Palestijnen gaat dan worden alle registers opengetrokken. Waarom? Omdat de tegenpartij Joden zijn. En dat zien we binnen de linkse kerk wel vaker, Joden, Christenen en blanken zijn slecht en moslims moeten we maar hun gang laten gaan. Die zijn onderdrukt en zielig.
pi_218693663
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ik wil alleen de hypocrisie van de linkse kerk aantonen. De halve wereld is een puinzooi met oorlogen, stammenstrijden, etnische zuiveringen, honger, kindersterfte, ongelijkheid etc. Hoor je links niet of nauwelijks over. Maar wanneer het om de heilig verklaarde Palestijnen gaat dan worden alle registers opengetrokken. Waarom? Omdat de tegenpartij Joden zijn. En dat zien we binnen de linkse kerk wel vaker, Joden, Christenen en blanken zijn slecht en moslims moeten we maar hun gang laten gaan. Die zijn onderdrukt en zielig.
Steunen ook allemaal dezelfde types, in verleden Chez Guevara die mensen voor de lol martelde. Pol Pot (moet ik dat nog uitleggen?), en ga zo maar door.
pi_218693685
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit iemand heilig verklaard en zeker de Palestijnen niet.
En jij bent degene die alle registers opentrekt met je opmerking dat de Palestijnse kinderen van vandaag de terroristen van morgen zijn. Eigenlijk zeg je dus dat deze kinderen gewoon mogen creperen wat jou betreft.
Nee, je stopt ze niet in vernietigingskampen of gaskamers, dat nog niet. Maar snap je mijn associatie met nazi's nu wat beter?
pi_218693711
Einde tijdperk Halsema.
Vakman pur sang
pi_218693713
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En jij bent degene die alle registers opentrekt met je opmerking dat de Palestijnse kinderen van vandaag de terroristen van morgen zijn. Eigenlijk zeg je dus dat deze kinderen gewoon mogen creperen wat jou betreft.
Nee, je stopt ze niet in vernietigingskampen of gaskamers, dat nog niet. Maar snap je mijn associatie met nazi's nu wat beter?
Die nazi-langspeelplaat tirade waar linkse mensen graag mee strooien is inmiddels uit de mode en zo jaren '80. Gaap. Kom eens met wat anders zeg :O
pi_218693729
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Die nazi-langspeelplaat tirade waar linkse mensen graag mee strooien is inmiddels uit de mode en zo jaren '80. Gaap. Kom eens met wat anders zeg :O
Zwakke reactie. Maar wel een die precies laat zien waar jij staat.
  zaterdag 6 september 2025 @ 13:06:44 #169
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218693740
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:44 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast lijkt het me helemaal niet de taak van de Gemeente Amsterdam om aan dit soort gekkigheid te doen, ik dacht dat er godverdomme genoeg zaken zijn die ze voor de Amsterdammers moeten oplossen, ik liep net weer langs de prullenbakken die zijn opengebroken en waarvan het stinkende vuil de straat opwaait.
Als er een one-issue partij komt, tegen het vuil, dan krijgen ze mijn stem.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 6 september 2025 @ 13:07:46 #170
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218693747
Natuurlijk moeten die kinderen ergens geholpen worden.

Maar niet in NL waar men maanden wacht op een oproep van het ziekenhuis en zeker niet na een oproep van activiste Halsema.

Die vrouw heeft echt al haar (voor zover ze die al had) geloofwaardigheid verloren. Heeft haar zaken totaal niet op orde, begaat faal na faal en wordt zo onderhand door de halve stad uitgekotst. Opstappen moet ze, en wel per direct.
pi_218693762
Ze doet maar. Eindelijk haar ondergang in werkingml.
pi_218693798
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij bent er mede debet aan dat de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog gebagatelliseerd worden en naar de achtergrond verdwijnen omdat je overal maar een nazi- en gaskamerstempel opplakt. Ik sta daar boven.

Het is overigens aangetoond dat Palestijnen Hamas openlijk electoraal steunen en de kroosten al op jonge leeftijd worden vergiftigd met Jodenhaat (en dus ook haat naar het westen). Zeer onverstandig dus om deze groepen hier te gaan opvangen. Daar is echt geen uitleg voor nodig.
pi_218693812
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Jij bent er mede debet aan dat de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog gebagatelliseerd worden en naar de achtergrond verdwijnen omdat je overal maar een nazi- en gaskamerstempel opplakt. Ik sta daar boven.

Het is overigens aangetoond dat Palestijnen Hamas openlijk electoraal steunen en de kroosten al op jonge leeftijd worden vergiftigd met Jodenhaat (en dus ook haat naar het westen). Zeer onverstandig dus om deze groepen hier te gaan opvangen.
Waarschijnlijk zal Halsema ook de garantie geven dat Joodse artsen tijdelijk naar een ander ziekenhuis zullen worden overgeplaatst.
pi_218693863
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het is overigens aangetoond dat Palestijnen Hamas openlijk electoraal steunen en de kroosten al op jonge leeftijd worden vergiftigd met Jodenhaat (en dus ook haat naar het westen). Zeer onverstandig dus om deze groepen hier te gaan opvangen. Daar is echt geen uitleg voor nodig.
Je lult uit je nek. Ik heb de Holocaust nooit ontkend noch gebagatelliseerd.
De rest van je betoog slaat als een tang op een varken.
pi_218693882
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:39 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Precies dit dus.

De rest boeit niemand iets, hoor je ze niet over, laat staan dat er hulp geboden wordt.

Maar in het terroristen gehucht Gaza moeten kinderen geëvacueerd worden richting NL.
Terwijl omliggende landen die verzuipen in de oliedollars geen poot uitsteken.

Zo rolt hypocriet links.
pi_218693886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan blijven ze hier op kosten van jou en mij.
Beter qatar daarmee opzadelen. Consequentie van de hamasleiding onderdak bieden.

En zijn die koters ook in hun eigen culturele omgeving.
Ik denk eerder de consequentie op medicijn tekort, wachtlijsten die ook in de zorg omhoog gaan.

Ook de ziekenhuizen zijn hier nogal eens vol. Laat staan als er weer 's corona uitbreekt
pi_218693890
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zaterdag, 13:05. Ik vermoed dat er al wel een flesje rood is geledigd..
pi_218694031
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nog steeds niet doorhebben dat Halsema dit gebruikt voor haar politieke agenda, lees; stemmen voor PvdA/GL, en als afleiding voor de sores in haar stad....

En jij gelooft dat die kinderen + complete aanhang, ooit weer terugkeren?

Deze krijgen een versnelde verblijfsvergunning. Wat denk je zelf?
:')
pi_218694071
Wellicht dat hier verpleegd kunnen worden:

Oh wacht, dat heeft Hamas in puin geschoten.
  zaterdag 6 september 2025 @ 13:40:01 #180
3542 Gia
User under construction
pi_218694074
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:34 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nog steeds niet doorhebben dat Halsema dit gebruikt voor haar politieke agenda, lees; stemmen voor PvdA/GL, en als afleiding voor de sores in haar stad....

Sterker nog, het gaat over zieke kinderen. Niet over een griepje, maar serieuze ziektes. Die blijven levenslang afhankelijk van Nederland en de ouders komen dan ook over, ook in de bijstand, want ze moeten voor hun zieke kind zorgen.

Het zijn waarschijnlijk ook niet zo'n goede genen met al die neven die met nichten trouwen enzo...
pi_218694093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:34 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Ik heb meer door dan jij denkt.
  zaterdag 6 september 2025 @ 13:44:14 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218694105
Als we kinderen hier beter kunnen helpen dan elders dan moeten we dat doen.

Het punt is niet die zorg, mijn bezwaar zit in het zo overduidelijke politieke opportunisme van Halsema cum suis, die van dat conflict een persoonlijke religie hebben gemaakt waar menselijk leed de katalysator is om ideologie te bedrijven.

Darfur en Jemen zijn daar niet geschikt voor.

Maakt het allemaal onsmakelijk en ordinair.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218694138
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik heb meer door dan jij denkt.
Jaja, jij ziet overal nazi's....

Maar begin zelf eens met denken, en dan rationeel...
pi_218694150
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:48 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jaja, jij ziet overal nazi's....

Maar begin zelf eens met denken, en dan rationeel...
Ik ben niet degene die kinderen voor terroristen aan ziet.
Verder nog iets?
pi_218694186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Verder nog iets?
Ik ook niet.
Maar mensen uitmaken voor Nazi is minstens zo erg, toch?

De kinderen worden wel gebruikt voor een smerig politiek doel...
pi_218694219
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Verder nog iets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')