Heb eerder het gevoel dat zijn ouders al voor hun huwelijk familie waren. Dat is helaas een gewoonte in die contreien.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeer hoog down syndroom gehalte bij dat volk.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:43 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Halsema kan zich beter eens gaan bezighouden met de problemen waar zij verantwoordelijk voor is.
Bovendien... wat denk je dat dit gaat betekenen voor de Joodse medeburgers? Als die Palestijnen hier een keppeltje zien dan werkt dat natuurlijk als een rode lap op een stier. Linkse bestuurders zijn heel inclusief, behalve als het op Christenen en Joden aankomt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerst die koters
Dan hun ouders omdat die koters hier zijn
Dan de familie en aanhang
Dan een huis
Dan een verblijfsvergunning
Dan een uitkering
Dan niet meer terug.
Lekker man, nog meer druk op de maatschappij en het sociale stelsel. Alles omdat halsema persoonlijke politieke spelletjes speelt over de ruggen van kinderen uit oorlogsgebied.
Om te kotsen zo slecht.
En als je er wat van zegt ben je nog een nazi ook.
Wtf.
Je wilt me toch niet vertellen dat jij dit wel erg vindt? Dit komt namelijk op mij over als een goedkope afleidingsmanoeuvre.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het laten creperen van kinderen uit bijvoorbeeld Sudan en Jemen waar de kindersterfte vele malen hoger is, is dan weer geen probleem voor links Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil alleen de hypocrisie van de linkse kerk aantonen. De halve wereld is een puinzooi met oorlogen, stammenstrijden, etnische zuiveringen, honger, kindersterfte, ongelijkheid etc. Hoor je links niet of nauwelijks over. Maar wanneer het om de heilig verklaarde Palestijnen gaat dan worden alle registers opengetrokken. Waarom? Omdat de tegenpartij Joden zijn. En dat zien we binnen de linkse kerk wel vaker, Joden, Christenen en blanken zijn slecht en moslims moeten we maar hun gang laten gaan. Die zijn onderdrukt en zielig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je wilt me toch niet vertellen dat jij dit wel erg vindt? Dit komt namelijk op mij over als een goedkope afleidingsmanoeuvre.
Steunen ook allemaal dezelfde types, in verleden Chez Guevara die mensen voor de lol martelde. Pol Pot (moet ik dat nog uitleggen?), en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik wil alleen de hypocrisie van de linkse kerk aantonen. De halve wereld is een puinzooi met oorlogen, stammenstrijden, etnische zuiveringen, honger, kindersterfte, ongelijkheid etc. Hoor je links niet of nauwelijks over. Maar wanneer het om de heilig verklaarde Palestijnen gaat dan worden alle registers opengetrokken. Waarom? Omdat de tegenpartij Joden zijn. En dat zien we binnen de linkse kerk wel vaker, Joden, Christenen en blanken zijn slecht en moslims moeten we maar hun gang laten gaan. Die zijn onderdrukt en zielig.
Ik heb nog nooit iemand heilig verklaard en zeker de Palestijnen niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik wil alleen de hypocrisie van de linkse kerk aantonen. De halve wereld is een puinzooi met oorlogen, stammenstrijden, etnische zuiveringen, honger, kindersterfte, ongelijkheid etc. Hoor je links niet of nauwelijks over. Maar wanneer het om de heilig verklaarde Palestijnen gaat dan worden alle registers opengetrokken. Waarom? Omdat de tegenpartij Joden zijn. En dat zien we binnen de linkse kerk wel vaker, Joden, Christenen en blanken zijn slecht en moslims moeten we maar hun gang laten gaan. Die zijn onderdrukt en zielig.
Die nazi-langspeelplaat tirade waar linkse mensen graag mee strooien is inmiddels uit de mode en zo jaren '80. Gaap. Kom eens met wat anders zegquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand heilig verklaard en zeker de Palestijnen niet.
En jij bent degene die alle registers opentrekt met je opmerking dat de Palestijnse kinderen van vandaag de terroristen van morgen zijn. Eigenlijk zeg je dus dat deze kinderen gewoon mogen creperen wat jou betreft.
Nee, je stopt ze niet in vernietigingskampen of gaskamers, dat nog niet. Maar snap je mijn associatie met nazi's nu wat beter?
Zwakke reactie. Maar wel een die precies laat zien waar jij staat.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die nazi-langspeelplaat tirade waar linkse mensen graag mee strooien is inmiddels uit de mode en zo jaren '80. Gaap. Kom eens met wat anders zeg![]()
Als er een one-issue partij komt, tegen het vuil, dan krijgen ze mijn stem.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:44 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast lijkt het me helemaal niet de taak van de Gemeente Amsterdam om aan dit soort gekkigheid te doen, ik dacht dat er godverdomme genoeg zaken zijn die ze voor de Amsterdammers moeten oplossen, ik liep net weer langs de prullenbakken die zijn opengebroken en waarvan het stinkende vuil de straat opwaait.
Jij bent er mede debet aan dat de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog gebagatelliseerd worden en naar de achtergrond verdwijnen omdat je overal maar een nazi- en gaskamerstempel opplakt. Ik sta daar boven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zwakke reactie. Maar wel een die precies laat zien waar jij staat.
Waarschijnlijk zal Halsema ook de garantie geven dat Joodse artsen tijdelijk naar een ander ziekenhuis zullen worden overgeplaatst.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Jij bent er mede debet aan dat de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog gebagatelliseerd worden en naar de achtergrond verdwijnen omdat je overal maar een nazi- en gaskamerstempel opplakt. Ik sta daar boven.
Het is overigens aangetoond dat Palestijnen Hamas openlijk electoraal steunen en de kroosten al op jonge leeftijd worden vergiftigd met Jodenhaat (en dus ook haat naar het westen). Zeer onverstandig dus om deze groepen hier te gaan opvangen.
Je lult uit je nek. Ik heb de Holocaust nooit ontkend noch gebagatelliseerd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Jij bent er mede debet aan dat de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog gebagatelliseerd worden en naar de achtergrond verdwijnen omdat je overal maar een nazi- en gaskamerstempel opplakt. Ik sta daar boven.
Het is overigens aangetoond dat Palestijnen Hamas openlijk electoraal steunen en de kroosten al op jonge leeftijd worden vergiftigd met Jodenhaat (en dus ook haat naar het westen). Zeer onverstandig dus om deze groepen hier te gaan opvangen. Daar is echt geen uitleg voor nodig.
Terwijl omliggende landen die verzuipen in de oliedollars geen poot uitsteken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:39 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Precies dit dus.
De rest boeit niemand iets, hoor je ze niet over, laat staan dat er hulp geboden wordt.
Maar in het terroristen gehucht Gaza moeten kinderen geëvacueerd worden richting NL.
Ik denk eerder de consequentie op medicijn tekort, wachtlijsten die ook in de zorg omhoog gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan blijven ze hier op kosten van jou en mij.
Beter qatar daarmee opzadelen. Consequentie van de hamasleiding onderdak bieden.
En zijn die koters ook in hun eigen culturele omgeving.
Zaterdag, 13:05. Ik vermoed dat er al wel een flesje rood is geledigd..quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zwakke reactie. Maar wel een die precies laat zien waar jij staat.
Nog steeds niet doorhebben dat Halsema dit gebruikt voor haar politieke agenda, lees; stemmen voor PvdA/GL, en als afleiding voor de sores in haar stad....quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand heilig verklaard en zeker de Palestijnen niet.
En jij bent degene die alle registers opentrekt met je opmerking dat de Palestijnse kinderen van vandaag de terroristen van morgen zijn. Eigenlijk zeg je dus dat deze kinderen gewoon mogen creperen wat jou betreft.
Nee, je stopt ze niet in vernietigingskampen of gaskamers, dat nog niet. Maar snap je mijn associatie met nazi's nu wat beter?
Sterker nog, het gaat over zieke kinderen. Niet over een griepje, maar serieuze ziektes. Die blijven levenslang afhankelijk van Nederland en de ouders komen dan ook over, ook in de bijstand, want ze moeten voor hun zieke kind zorgen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nog steeds niet doorhebben dat Halsema dit gebruikt voor haar politieke agenda, lees; stemmen voor PvdA/GL, en als afleiding voor de sores in haar stad....
En jij gelooft dat die kinderen + complete aanhang, ooit weer terugkeren?
Deze krijgen een versnelde verblijfsvergunning. Wat denk je zelf?
Ik heb meer door dan jij denkt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nog steeds niet doorhebben dat Halsema dit gebruikt voor haar politieke agenda, lees; stemmen voor PvdA/GL, en als afleiding voor de sores in haar stad....
En jij gelooft dat die kinderen + complete aanhang, ooit weer terugkeren?
Deze krijgen een versnelde verblijfsvergunning. Wat denk je zelf?
Jaja, jij ziet overal nazi's....quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb meer door dan jij denkt.
Ik ben niet degene die kinderen voor terroristen aan ziet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jaja, jij ziet overal nazi's....
Maar begin zelf eens met denken, en dan rationeel...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die kinderen voor terroristen aan ziet.
Verder nog iets?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die kinderen voor terroristen aan ziet.
Verder nog iets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |