Precies het punt. De raad is meer begaan met de situatie in gaza dan met de situatie in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze deed dan ook slechts een oproep namens haar gemeenteraad. En die raad is nu eenmaal iets meer begaan met zieke kinderen dan de Tweede Kamer. Dat kan gebeuren.
Dit is blijkbaar iets wat leeft in de Amsterdamse samenleving en raad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:17 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een gemeenteraad moet zich bezighouden met zijn GEMEENTE!!
Voordat je weer begint over whataboutism doe ik dat zelf wel;
Waarom zijn omliggende landen niet bereidt om ze op te vangen?
Aha, dit is het enige of voornaamste waar ze mee bezig zijn?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Precies het punt. De raad is meer begaan met de situatie in gaza dan met de situatie in Amsterdam.
Als ze landelijk en buitenlands beleid willen voeren moeten ze niet in de Amsterdamse raad gaan zitten.
Nee niet het enige, ze houden zich met nog veel meer onzin bezig in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Aha, dit is het enige of voornaamste waar ze mee bezig zijn?
Of gewoon een apart dingetje wat aan de orde kwam?
Oh interessant. Dus de gemeenteraad van Amsterdam heeft haar gevraagd om de gaypride in Boedapest bij te wonen? Jeetje. Ruimdenkende gemeente hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze doet enkel wat haar werkgever, de gemeenteraad, van haar vraagt.
Dat is dus gewoon onderdeel van haar taak in het stadsbestuur.
En heb jij überhaupt enig idee wat het wettelijk kader is van de taken van een gemeente?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar iets wat leeft in de Amsterdamse samenleving en raad.
Dus houden ze zich daar gewoon mee bezig.
Heb je überhaupt enig idee hoe een gemeentebestuur werkt?
Wat ook leeft in de Amsterdamse samenleving is de enorme tyfusbende op straat en laat dat nu juist wel de taak zijn van het gemeentebestuur.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De term "gemeentebestuur" geeft het natuurlijk al een beetje weg. Die besturen de gemeente. En bij het besturen van een gemeente houden de taken doorgaans op bij de gemeentegrens. Een gay pride in Boedapest bezoeken of je bekommeren om gewonden in een oorlogsgebied 5000 km hier vandaan hoort per definitie niet bij "gemeentebestuur".quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb ik nog iets voor jequote:Op vrijdag 12 september 2025 08:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is werkelijk bizar. Als buitenstaander kan je er alleen verbijsterd naar kijken.
Nou, het lijkt mij niet de bedoeling dat een gemeenteraad zich bezig gaat houden met sores in de rest van de wereld, wel?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat begrijpen mensen niet hieraan? Alsof je naar de fietsenmaker gaat voor een half volkoren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Precies het punt. De raad is meer begaan met de situatie in gaza dan met de situatie in Amsterdam.
Als ze landelijk en buitenlands beleid willen voeren moeten ze niet in de Amsterdamse raad gaan zitten.
Politieke verkiezing die natuurlijk niks met geleverde prestaties te maken heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb ik nog iets voor je![]()
NWS / Femke Halsema genomineerd als beste bestuurder van 2024
En ja gewonnen
Dat zijn nog al wat insinuaties op grond van jouw wrange gedachtenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat je vroeger veel socialer was en bereid om mee te denken. Terwijl je nu enkel nog rechtse frames doet. Dat dus. Ik vind het een beetje jammer dat er weer iemand gevallen is voor de propaganda.
Sterk betoog.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat zijn nog al wat insinuaties op grond van jouw wrange gedachten
Waarbij mij aanvallen op persoon en vorm, dat beter per DM kan worden gedaan - zodat ik dat jouw repliek aan mijn reet kan vegen - dan hier een flame-war proberen te starten. Laat staan om iemand in een hokje proberen te duwen omdat het zo lekker poept om daarmee de ander - mij - weg te zetten en onheus te beschuldigen.
Beter de vraag stellen wat er (a)sociaal is om mensen van elders op kosten van anderen, hier te willen gaan (na)behandelen ? Of vragen wat hier(in) precies van wie welke propaganda zou zijn ?
Ik heb geen enkele moeite wanneer iemand zijn eigen geld uittrekt om zorg voor anderen, die verder niet onze verantwoording zijn, aan te kopen. Echter niet - en zelfs niet als die dat zou betalen - wanneer dat hier over de rug van een overbelast zorgsysteem gaat om daarmee de ijdele weldoener te gaan uitgangen.
Ga maar lekker met al je zorg naar die regio om daar de schijnheilige samaritaan uit te hangen.
Ik zal niet vervallen om te vragen wat jij doet voor en vindt dat moet met al die andere miljoenen getroffenen op onze kutwereld die niet het geluk hebben om hier (geboren) te zijn. Fijn om zorg in oog voor anderen te hebben maar niet op kosten in consequenties voor anderen, hier(mee) dan maar wat te willen gaan deugen.
Los daarvan moet Halsema zich eens met haar - o.a. ook getroffen - burgers bezighouden dan zich te gaan bemoeien met internationale/geopolitiek issues die way beyond haar taak zijn. Ik zal de dag prijzen dat dit mens met haar manifesterend hypocriet gedachtegoed, onze gemeente zal hebben verlaten.
Alleen heeft Halsema geen bevoegdheden en misbruikt haar ambt om er zelf beter van te worden in de beeldvormingquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:25 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Het Europese asielbeleid tot nu toe houdt in dat we de eerste selectie overlaten aan de Middellandse Zee en vervolgens gaan klagen dat het vooral alleenstaande jonge mannen zijn die die overtocht aandurven cq overleven.
Dus er is best wat voor te zeggen om zélf te selecteren wie we hier kunnen en willen opvangen
Haar eigen zoon kan ze niet eens opvoeden. En haar echtgenoot is ook geen loepzuivere.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alleen heeft Halsema geen bevoegdheden en misbruikt haar ambt om er zelf beter van te worden in de beeldvorming
Die kinderen geeft ze geen reet om
Was zij niet van hem gescheiden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Haar eigen zoon kan ze niet eens opvoeden. En haar echtgenoot is ook geen loepzuivere.
Was inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was zij niet van hem gescheiden?
Daarom nu …quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:02 schreef Mubassie het volgende:
Haar eigen zoon kan ze niet eens opvoeden. En haar echtgenoot is ook geen loepzuivere.
Ja precies. Gewoon hele Hamas families hierheen halen want bij kinderen blijft het niet. Staatsgevaarlijke organisaties als AzG en vluchtelingenwerk zorgen er wel voor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:24 schreef Telefoonvork het volgende:
Ja, en dan worden "toevallig" de kinderen van Hamas-leden geselecteerd. Oh, die Hamas-leden moeten dan natuurlijk een vrijgeleide krijgen naar Nederland en hier veilig hun aanslagen kunnen voorbereiden. Wanneer er dan "toevallig" een aanslag plaatsvindt op iets wat Joods is, dan speelt Halsema de vermoorde onschuld.
Oeps... zei ik toevallig de waarheid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |