Jouw huis Maily?quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:46 schreef maily het volgende:
Nuenen, Lavendelstraat 9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:46 schreef maily het volgende:
Nuenen, Lavendelstraat 9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg ben jij een Limburgse??quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Nee joh; hier vieren we niet zo carnaval
Die willen hun huis stiekem niet kwijt dusquote:Op donderdag 5 februari 2026 07:46 schreef maily het volgende:
Nuenen, Lavendelstraat 9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die willen hun huis stiekem niet kwijt dus
Expats in de regio Eindhoven kopen vrijwel nooit een opknapper en zijn vaak huiverig voor huizen <jaren '90, omdat ze veelal uit landen komen waar de bouwstandaard in de jaren 60/70/80 dramatisch was, die aanname nemen ze vaak mee hier naartoe. Totdat ze eenmaal hier wonen en dan zien ze hoe populair jaren '30 woningen bijv zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje duf eigenlijk, Nuenen is nog steeds regio Eindhoven, vooral ook expats gaan naar dit huis kijken denk ik. En die kunnen geen reet met een paard in de gang
En dan ook precies de eerste 11 foto's in dat themaquote:
Ik vind t geweldigquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan ook precies de eerste 11 foto's in dat thema
Ziet er een beetje uit als een omgebouwde school. Het lijkt me ergens best een fijne ruimte, lekker groot en hoog. Ik neem aan gewoon een oud klaslokaal. Maar het wel gewoon 1 ruimte. Soort luxe studio eigenlijk. Het lijkt op de foto's ook groter ruimer als het is denk ik. Je hebt ook 0 opbergruimte. Meer iets voor een AirBnB.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan heb je zo’n grote wand en kies je ervoor om er een enorme print van een stier of koe op te hangen, terwijl er ook nog eens een vrij kleine televisie in de woonkamer staat. Verder vind ik het wel een mooi appartement. Vooral doordat het twee verdiepingen heeft, wat toch meer het gevoel van een woonhuis geeft.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)traat-57-b/43214582/
Via het linkje de rest van de foto’s wel bekeken?quote:Op maandag 9 februari 2026 00:13 schreef borbit het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een omgebouwde school. Het lijkt me ergens best een fijne ruimte, lekker groot en hoog. Ik neem aan gewoon een oud klaslokaal. Maar het wel gewoon 1 ruimte. Soort luxe studio eigenlijk. Het lijkt op de foto's ook groter ruimer als het is denk ik. Je hebt ook 0 opbergruimte. Meer iets voor een AirBnB.
Ik wel. Ziet er een beetje uit als een omgebouwde school...quote:Op maandag 9 februari 2026 00:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Via het linkje de rest van de foto’s wel bekeken?
quote:Op maandag 9 februari 2026 03:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik wel. Ziet er een beetje uit als een omgebouwde school...
Het heet de Raedt omdat het ooit het kantoor van de Raad van Arbeid was.quote:Op maandag 9 februari 2026 03:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik wel. Ziet er een beetje uit als een omgebouwde school...
Ik wel. Ziet er een beetje uit als een omgebouwde school... Niet echt een ''huis'' gewoon een hele grote kamer met alles in 1 ruimte?quote:Op maandag 9 februari 2026 00:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Via het linkje de rest van de foto’s wel bekeken?
Is dit serieuze borbit of borbit de schijtlollige trol?quote:Op maandag 9 februari 2026 20:04 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik wel. Ziet er een beetje uit als een omgebouwde school... Niet echt een ''huis'' gewoon een hele grote kamer met alles in 1 ruimte?
quote:Funda kan niet inschatten hoeveel AI-beelden er op de site staan en hoeveel er intussen zijn verwijderd. „We zien helaas niet altijd alles. Maar we gaan ervan uit dat de meeste makelaars zich aan de regels houden.”
Wel wil het platform de regels rond AI onder de loep nemen. „De ontwikkelingen gaan zo hard. Onze juridische afdeling moet daar nog eens goed naar kijken. Een van de nieuwe richtlijnen wordt dat er duidelijk moet worden vermeld dat iets gemaakt is met hulp van AI.” Vooral dat laatste wordt veelvuldig genegeerd.
https://www.ad.nl/wonen/o(...)rkopen-man~a064c656/ (helaas wel een 'premium' artikel)
Nee, AD spreekt funda tegen. Let op de aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:
zeker gezien ze zichzelf al binnen twee zinnen tegenspreken
ADquote:„We zien helaas niet altijd alles. Maar we gaan ervan uit dat de meeste makelaars zich aan de regels houden.” (...) Een van de nieuwe richtlijnen wordt dat er duidelijk moet worden vermeld dat iets gemaakt is met hulp van AI.”
Maar schijt AI inderdaad. Het hele internet wordt ondergekotst met kromme teksten vol onwaarheden en neppe afbeeldingen alleen omdat dat schijtvolk te lui is om zelf iets waardevols te creëren en te delen.quote:Vooral dat laatste wordt veelvuldig genegeerd.
Het is toch gewoon allemaal in 1 ruimte? Of je moet de inbouwkast als kamer willen rekenen. Als er beneden iemand tv zit te kijken hoor je dat gewoon als je in bed ligt. Ik zou ook niet al te uitgebreid koken want die lucht trekt ook naar boven. Het gaat denk ook lastig worden om het beneden een beetje op comfortabele temperatuur te krijgen zonder dat het op de slaap viering vies warm gaat worden.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dit serieuze borbit of borbit de schijtlollige trol?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |