Begrijp ook niet hoe hij een vriend kan zijn van die zalvende Alexander. Weet dat Gerard een heel goede vriend van Silvia uit DGK was en nadat dat was gestopt ze samen met Huub regelmatig uit gingen. Dat snap ik dan weer wel.. feestbeesten enzoquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Jaaa echt een leuke sympathieke vent !
Denk dat hij ook uit een soort medelijden met Alexander omgaat
want uiteindelijk is dat een zielige man
En dat is dan ook terecht.. wel je handen gewoon thuishouden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik mag wel uitkijken, vandaag of morgen pakt hij Fatima ergens waar ze niet van gediend is en dan vliegt hij er uit.
100% eensquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat is dan ook terecht.. wel je handen gewoon thuishouden.
Dat zat hij in ejvjl ook.. hoopte dat hij eerder kon stoppen met werken want hij heeft zo’n zwaar beroep zei hij. Zwaar? Hij doet iets met verlichting dacht ik?quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
plus dat Erik ook niet achterlijk is ,hij zit daar voor die ton.
Ja toch? Uitlokken of niet, handjes thuisquote:
jep lichtplannen opstellenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zat hij in ejvjl ook.. hoopte dat hij eerder kon stoppen met werken want hij heeft zo’n zwaar beroep zei hij. Zwaar? Hij doet iets met verlichting dacht ik?
Joh echt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zat hij in ejvjl ook.. hoopte dat hij eerder kon stoppen met werken want hij heeft zo’n zwaar beroep zei hij. Zwaar? Hij doet iets met verlichting dacht ik?
Wat baalde hij elke keer als er werd besloten dat ze geld uit de pot wilden nemen voor persoonlijk budget.. dan moest hij weer langer blijven werkenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh echt?![]()
Gekkie![]()
Dat heb ik gezien toch![]()
Maar Erik is een volwassen man , hier aan meedoen was een keuze , hij wil een ton winnen
Ja dat weet ik nog welquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat baalde hij elke keer als er werd besloten dat ze geld uit de pot wilden nemen voor persoonlijk budget.. dan moest hij weer langer blijven werken
die man was elke week wel een keer zuur om de centjesquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat baalde hij elke keer als er werd besloten dat ze geld uit de pot wilden nemen voor persoonlijk budget.. dan moest hij weer langer blijven werken
Jammer dat ze al die rituelen van hem niet laten zien.. of zou hij echt zijn veranderd en die allemaal niet meer hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
die man was elke week wel een keer zuur om de centjes![]()
dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jammer dat ze al die rituelen van hem niet laten zien.. of zou hij echt zijn veranderd en die allemaal niet meer hebben
te langquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoelang die zure Marlene het nog uit zal houden daar. Je hoort haar echt alleen nog maar klagen en zeiken..
Misschien haar kont in zijn kruis drukken ook niet doen, of is dat dansen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat is dan ook terecht.. wel je handen gewoon thuishouden.
Ja dat vond ik naar om te zien. Eric is sindsdien ook veel bij haar te vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien haar kont in zijn kruis drukken ook niet doen, of is dat dansen?
Zonder wederzijdse toestemming moet iedereen van elkaar afblijven. Ongeacht wat. Simpel zatquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien haar kont in zijn kruis drukken ook niet doen, of is dat dansen?
Nee dat heet normen en waardenquote:Op zondag 7 september 2025 10:17 schreef freaky40 het volgende:
Is dat een aangenomen deug wet in de eerste kamer? Denk van niet.
En dan denkt ze dat de lovers op haar staan te wachten als ze eruit komt! Elke dag een andere date.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoelang die zure Marlene het nog uit zal houden daar. Je hoort haar echt alleen nog maar klagen en zeiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |