psst maandagquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Morgen gaat Erik Ghettima laten klaarkomen. Spann0nd
Dat voelt als morgen. Weekend is zo voorbijquote:
Met kreuntjes en alquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
gadver
ik word er gewoon onpasselijk van
hoe Fatima erik opgeilt
Erik mag wel uitkijken, vandaag of morgen pakt hij Fatima ergens waar ze niet van gediend is en dan vliegt hij er uit.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Erik is Faatima aan het klaarmaken.. het maximale haalbare blijkbaar...![]()
Maar mag 'ie straks ook zijn piemel in haar steken, zoals de Amerikanen het zo netjes zeggen Third Base![]()
[ afbeelding ]
( Ik zeg neuhhh never nooit..)
U mag nooit meer raden, hoe sommige UitlokHoeren inderdaad te werk gaan.. maar Fatima is natuurlijk niet zo, zij is heel eerlijk tegenover ½Autist Erik... zoals het brave mensen betaamtquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik mag wel uitkijken, vandaag of morgen pakt hij Fatima ergens waar ze niet van gediend is en dan vliegt hij er uit.
Helaas bestaan zulke vrouwen, en de mannen delven het onderspit als de dame moord en brand gaat schreeuwen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U mag nooit meer raden, hoe sommige UitlokHoeren inderdaad te werk gaan.. maar Fatima is natuurlijk niet zo, zij is heel eerlijk tegenover ½Autist Erik... zoals het brave mensen betaamt
Lol ja dat was ik. Maar kom op, hij is een 50-jarige autistische kalende maagd en zij een 30-jarige redelijk aantrekkelijke vrouw. Hoezo denkt hij zondermeer dat dat een match kan zijn? Dat zou hoogst ongebruikelijk zijn. Ik heb er geen medelijden mee hoor. Erik is ook een beetje een viespeuk daarin, hij geilt op jonge meiden (Fatima is eigenlijk al te oud zeg maar).quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas bestaan zulke vrouwen, en de mannen delven het onderspit als de dame moord en brand gaat schreeuwen.
Mooi voorbeeld stond hier ook dat Erik min of meer de zelf schuldig is omdat hij op zijn klompen moet kunnen aanvoelen dat zij helemaal niks met hem wil. Omgekeerde wereld.
Ja echt, tot hij te ver gaat en dan is hij de klosquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
gadver
hoe Fatima erik opgeilt
Erik gaat er zelf in mee, het is een volwassen man , geen slachtofferquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
gadver
hoe Fatima erik opgeilt
Slim zeker van Febo, geen Nieuwe Afleiding, dus moeten de varkentjes een tweede maand elkaars staartjes afbijten van vervelingquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen gaat hier nu over zitten deugen maar de FEBO heeft goud in handen met hem. Denk dat de andere bewoners hier op aangesproken zijn door hen zich er niet meer mee te bemoeien want het is gewoon TV maken.
plus dat Erik ook niet achterlijk is ,hij zit daar voor die ton.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen gaat hier nu over zitten deugen maar de FEBO heeft goud in handen met hem. Denk dat de andere bewoners hier op aangesproken zijn door hen zich er niet meer mee te bemoeien want het is gewoon TV maken.
Jaaa echt een leuke sympathieke vent !quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
Gerard had beter mee kunnen doen ipv Alex
veeeeel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |