quote:
Vriend van de show Koertquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ x ]
De heren waren het eens en KOERD noemde me een professionele kijker. Leven is geslaagd.
Zijn probleem.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:02 schreef Zipportal het volgende:
De Decker hep een nieuw plakploatje.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik vraag @:wimderon bescheiden om dit op één of andere manier te capturen voor me. In de 7de leg tussen Razma en Unger!
Ja dusquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een daalder was 1 gulden 50 toch?
Zei Koert niet 2 gulden 50??
Hij bedoelde de rijksdaalder. De daalder heeft geen van ons ooit gebruikt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een daalder was 1 gulden 50 toch?
Zei Koert niet 2 gulden 50??
Nee, klopt maar ik ken het woord wel en wist dat een Rijksdaalder of knaak, toch iets anders was.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij bedoelde de rijksdaalder. De daalder heeft geen van ons ooit gebruikt.
Alleen de moeder van James Wade wie wie is.quote:
Ik dacht dat dit gewoon een fan was. Zoveel lui dier ongeveer zo uit zien.quote:Op zondag 7 september 2025 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alleen de moeder van James Wade wie wie is.
Wel goed dat ze andere landen gaan aandoen.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We krijgen een 15e Euro Tour volgend jaar, jeetje.
Smith heeft me weer een beroerd weekje man man.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij de ET 13 qualifier struikelen Smith Doets, Clemens, Dolan, Cullen en Vd Bergh al over de eerste beste horde
Flinke unitquote:Op donderdag 18 september 2025 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Barney mag tegen dit voorhoofd.
Veel plezier de rest van weekend.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Gilding/Dennant. @:de_boswachter
Niet zomaar de achternaam Major.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Barney mag tegen dit voorhoofd.
Dat lijkt me niet handig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:48 schreef wimderon het volgende:
Nijman had weer op de tegenstander ingezet?
HELEMOALLL TERUG HOORquote:Op zondag 21 september 2025 14:15 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:POWERLOUNGEN @:DE_BOSWACHTER
Nog twee potjes winnen en hij mag WGP spelen!quote:Op zondag 21 september 2025 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Blitzkrieg Genot.
De bandwagon dendert richting de vaste Euro Tour-plekken, wat voor Springer's standaarden WMP2026 zou moeten betekenen.
Nog maar één zege. Het beloofde land is in zicht.quote:Op zondag 21 september 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog twee potjes winnen en hij mag WGP spelen!
Huhquote:Op zondag 21 september 2025 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler noppert kan ook schriftelijk worden afgedaan
Het is nu in ieder geval niet heel best.quote:Op zondag 21 september 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nog maar één zege. Het beloofde land is in zicht.
Bij dezen is Niko nu praktisch onderdeel van het Establishment.quote:Op zondag 21 september 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van harte Stijn.
Leuk voor Springer.
En dan nu, met alle Euro Tour-regels die nu gelden, al de World Grand Prix halen.. dat is echt ziekelijk knap van Springer.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niko Springer is aardig op weg om via de Development Tour een tourkaart voor '25 en '26 veilig te stellen. Dat zou tof nieuws zijn.
Dekker maar voornamelijk Gilding bieden Raya dan toch weer wat meer hoopquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Masturbates gooit er met de pet naar en maakte de kans dat Raya de wgp haalt nog iets kleiner
We doen niet aan kinkshamenquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een genot om naar het hoofd van Chris Landman te kijken.
Je mag wel op de Stijn-bandwagon stappenquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet deze bandwagon voor onbepaalde tijd op de handrem. @:Alaphilippe_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |