U is geen Nederlander?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:00 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hey hey,
Tegenwoordig zijn Nederlanders echt reuzen. Dus hoe lang is iedereen hier?
Ik ben 167 cm. En jullie? En eerlijk zijn!
2.02 is wel eens onhandig met kopen van kleding, bedden, fietsen etc.. Aan de andere kant is het meestal daardoor ook weer makkelijk. Die fiets die groot genoeg is koop je. Verder zou ik het geen ongemak willen noemen. Ik zou niet kleiner willen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:04 schreef Invisibli het volgende:
173
Op zich exact goed wat mij betreft.
Niet lang, maar dat hoeft niet.
Niet klein, dat hoeft ook niet.
Ik hoor wat dat langer voor sommige vrouwen de voorkeur heeft.
Maar ik kan nu uitstekend overal bij, maar hoef nergens te bukken met mijn hoofd of ongemak van lengte te ervaren in stoelen, bedden etc.
Hoe dan ook, zou 180-185 een beetje de gouden lengte zijn? En dan doel ik vooral voor de dames maar ook gewoon qua praktisch en statigheid.
Boven de twee meter is wel irritant zodra je buiten Nederland komt. Ten eerste natuurlijk op weg daar naartoe in het vliegtuigstoeltje waar je niet in past. Maar ook daarna, omdat bijvoorbeeld in heel veel landen 2m nog de standaard hoogte is voor deurenquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
2.02 is wel eens onhandig met kopen van kleding, bedden, fietsen etc.. Aan de andere kant is het meestal daardoor ook weer makkelijk. Die fiets die groot genoeg is koop je. Verder zou ik het geen ongemak willen noemen. Ik zou niet kleiner willen zijn.
Irritant zou ik het niet willen noemen. Hier was de norm van deuren voor 1992 ook nog te laag voor mij. In het huis van mijn ouders moet ik een beetje bukken. In mijn eigen huis heb ik bij de verbouwing die toch plaatsvond alle deuren laten vervangen voor 2.30. Maar een klein beetje bukken bij die lage deuren gaat vol automatisch. Het meest vervelende is bedden met een eindbord dat boven het matras uitsteekt. Gezien ik een buikslaper ben is dat wel minder.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Boven de twee meter is wel irritant zodra je buiten Nederland komt. Ten eerste natuurlijk op weg daar naartoe in het vliegtuigstoeltje waar je niet in past. Maar ook daarna, omdat bijvoorbeeld in heel veel landen 2m nog de standaard hoogte is voor deuren
Te heet gewassen 😱quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:46 schreef raptorix het volgende:
187, ik ben in de krimp want ik was 189
Echt hequote:Op zaterdag 6 september 2025 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
Nu is het blijkbaar het dwergen uurtje![]()
Dwergwerpen
Wat voor een model was je? De vraag is eigenlijk of je lekker bent.quote:Op zondag 7 september 2025 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Een aantal jaar geleden in ieder geval 1.76 en een half. Heel specifiek dit maar modellenbureaus zijn nou eenmaal gefocust op lengte,.
Sindsdien ook al jaren niet meer gemeten (en geen model meer).
Ik ben lekker, getuige de door mij opgeslagen en tentoongespreide userquotes in m’n Fobo. Scroll maar even door tot na de MotoGP-gifjes,quote:Op zondag 7 september 2025 22:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat voor een model was je? De vraag is eigenlijk of je lekker bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |