Waarom niet? Geen mens is illegaal.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We laten andere mensen de grens bewaken, maar ik moet ze persoonlijk allemaal thuis opvangen?
Maar hypothetisch gezien hé: als ik nou de grens ga bewaken; vang jij die mensen dan thuis op?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We laten andere mensen de grens bewaken, maar ik moet ze persoonlijk allemaal thuis opvangen?
Mij vang je niet op hypocrisie. Ook niet op onderbuikgepraat.
Maar ik heb me weer laten verleiden er wat over te zeggen. Daar stop ik nu mee.
Daarom past ie prima bij de Nederlandse Sabotage Club.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:53 schreef PieterDeRijcke het volgende:
En ook die opmerking 'zonder ruchtbaarheid '. En dan toch gewoon doen.
Terwijl je weet dat de PVV de grootste is.
Mensen in Nederland willen dit niet. Op een klein kliekje na.
Wat een volksverlakker.
Niet als ze zelf vertrekkenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:58 schreef BlaZ het volgende:
Maar helpt Nederland dan juist niet met het etnisch zuiveren van Gaza?
Extreem-links en op de man/vrouw/wezen spelen, noem me 2 meer iconische duo'squote:Op vrijdag 5 september 2025 17:41 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik had het over Nederland. Ik zie niet in waarom het nu ineens over mij moet gaan.
Dat zou hier een baan bij de NPO opleverenquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef mackinac het volgende:
Frankrijk heeft dit ook gedaan maar is er mee gestopt toen die Palestijnen Adolf Hitler verheerlijkte en opriepen om alle joden uit te moorden op X.
Wacht maar tot het eerste meisje hier aangerand of verkracht wordt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:10 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
Godverdomme.
Is er een manier om deze minister voor de rechter te dagen en de Palestijnen onmiddellijk op te sluiten?
Ja, daar kon je op wachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef mackinac het volgende:
Frankrijk heeft dit ook gedaan maar is er mee gestopt toen die Palestijnen Adolf Hitler verheerlijkte en opriepen om alle joden uit te moorden op X.
Denemarken toch ook.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef mackinac het volgende:
Wat is er precies mis met zijn analyse van de Hamas aanval van 7 oktober? Vind jij het ook niet opmerkelijk dat Hamas een dermate grote operatie geheim kon houden voor een land waarvan men zegt dat het een van de beste inlichtingen diensten ter wereld heeft?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Leuke vent...
OPMERKELIJK! Nieuwe collega De Correspondent noemde 7 oktober 'remarkable achievement'
quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:37 schreef TyVole het volgende:
Nou, voor de Joden onder ons; had je nog een keppeltje op en publique, vergeet dat maar.
Waarom willen onze politici dit toch zo graag? 51 Moslimlanden, ga daar lekker heen. Egypte ofzo. Oh nee, die houden mooi de grens dicht. Wonder why...
Dat is incl arbeidsmigratie. Helemaal geen gek getal dus.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Het CDA bij monde van Bontenbal wil ongeveer 60.000 migranten binnenhalen.
Hoeveel Gazanen zullen daarbij zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |