abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218690947
DBM:
‘Ik mag morgen niet naar de gym. Ik verveel me nu al’

Alweer niet gymmen.

En ze heeft het toch altijd zo druk? Morgen is het zaterdag: ga iets met je kinderen doen.
Of doe wat je altijd doet als je het druk hebt: op de bank liggen en Netflix kijken en Simsen.
pi_218690949
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind t bij Debbie wel bijzonder dat zij meteen 2x per week moet spuiten. Bij mijn cliënten spuiten we 1x per 3 a 4 weken. Maar wat fijn voor haar dat ze eindelijk een internist heeft gevonden die het voor wilde schrijven, de vlag kan uit.
Over die hulp thuis hoor je haar ook niet meer he, zou ze zich daar onderuit gebluft hebben?
Verder vraag ik me wel af waarom een VIG opleiding, mbo 3 niveau, grappig is? (Misschien ben ik te lichtgeraakt na een dag van 11uur, maar snap niet waarom er 😂 achter moet staan als het om opleidingsniveau gaat, we hebben onze VIG'ers hard nodig).
Opstart is wel 2 keer per week injectie.
Dat moest ik ook van huisarts.
En die hulp in huis denk ik dat ze het te benauwd van kreeg, die had haar vast door.
Ze had het vorige week nog wel over de huishoudelijke hulp.
pi_218690960
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:22 schreef Earring het volgende:
Sanneke op threads nav haar vraag hoe ze hun kleine autootje moet pakken voor de vakantie:

Had echt hoop een mooie auto voor ons gezin te kopen van de erfenis van oma. Maar een bepaald familielid vond het tof om van haar, mijn overleden vader, mijn overleden broer en mij alles te pakken. 💔 Ben vooral verdrietig om hoe je zo kunt zijn.
En Dion had eerder ook al gedoe met een familielid. Het zit ze niet mee.

En oh nee, iemand geeft een típ onder dat bericht.. dat wordt de blokkendoos?
pi_218690968
Martine Kooistra leurt dus om geld voor haar auto, maar laat wel haar oksels laseren... Snap jij het?
pi_218690971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit idd... vig's zijn top en hard nodig! Maar Debbie doet alsof ze dit gedaan heeft en is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen.. dat is grappig
Dat was ik! Niks mis met een vig'er werk zelf in de gehandicaptenzorg. Iedereen is even hard nodig! Alleen Debbie las ik later deed nog een LOI die komen er bij ons niet meer in op werk!
pi_218690978
En Sanneke schrijft ook in een antwoord op een andere reactie:

“Het kost vaak heel weinig moeite om een baby te laten lachen of af te leiden. Zuchten kost meer energie. “

Dus ouders van een huilbaby: niet zuchten maar tip van haar opvolgen.
pi_218691003
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM:
‘Ik mag morgen niet naar de gym. Ik verveel me nu al’

Alweer niet gymmen.

En ze heeft het toch altijd zo druk? Morgen is het zaterdag: ga iets met je kinderen doen.
Of doe wat je altijd doet als je het druk hebt: op de bank liggen en Netflix kijken en Simsen.
Van wie mag ze niet naar de gym morgen, vroeg ik me af.
Mag ze niet van haarzelf, haar man, haar kinderen, haar galblaas, haar buurvrouw?
pi_218691013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:10 schreef Post-its het volgende:

[..]
Van wie mag ze niet naar de gym morgen, vroeg ik me af.
Mag ze niet van haarzelf, haar man, haar kinderen, haar galblaas, haar buurvrouw?
Van haar schildklier niet!
pi_218691020
Koen en Ellen zijn gestopt met Kwarrelen en weer insta-official 😂
pi_218691055
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:23 schreef Louuuu_lou het volgende:
Je moet voor de grap eens op het openbare LinkedIn account van Debbie kijken, daar lijkt ze een enorme carrière tijger met allerlei verschillende talenten. Overigens staat daar wel dat ze die opleiding heeft afgerond.
Tja ze beweert wel meer 🤣 maar ze heeft echt niets afgerond en word bij iedere baan na de proefperiode weggestuurd...
pi_218691075
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:12 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Van haar schildklier niet!
Ohja, die was ik vergeten in het rijtje
pi_218691137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:50 schreef Ballerina888 het volgende:
Dat sporten van de oudste van minibelle vind ik ook niet normaal hoor. Looptraining, hockeywedstrijd en 2 tenniswedstrijden op 1 dag.
Zij noemt dat topsport, maar heeft het volgens mij weinig meer mee te maken.
En dan net begonnen op de middelbare. Dat zijn ook een hoop indrukken en kost meer energie. En als je het programma zie voor morgen... Daar ben ik totaal niet jaloers op
pi_218691163
Is het niet dat Michelle haar therapie voor haar trauma’s is afgerond en dat er geen therapie voor de relatie was? Of heb ik dat gemist?
pi_218691212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:33 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Pff maar als ze anderen de les kan lezen over duurzaamheid is het zogenaamd een hele bewuste keuze dat zij 1 klein autootje hebben. Terwijl het dus (natuurlijk) gewoon een geldkwestie is. Die hypocrisie vind ik zo irritant
Precies dat. En het blijkbaar zo afhankelijk zijn van een bedrag voor een auto van een erfenis... ik vraag mezelf af of ze begrijpt en beseft dat hierbij ook hogere kosten per maand komen kijken. Maar dat zal dan vast niemand haar verteld hebben. 🤡
Duurdere wegenbelasting, waarschijnlijk meer benzineverbruik en dan ook nog een verschil per auto hoeveel geld je kwijt bent met onderhoud, merk etc. Maar ja, denk niet dat ze zichzelf hierover inlezen als je alleen al een merkloze bakfiets koopt. Niet vervelend bedoelt, maar aangezien er pasgeleden nog zo'n fabrikant was waar de frames van scheurde etc zou ik persoonlijk liever voor iets betrouwbaars gaan, iets wat wel een béétje naam heeft. Waar je onderdelen voor kunt kopen, als er iets kapot gaat en niet dat je de hele fiets bij wijze van naar de sloop kunt brengen.

Overigens: Ik heb de berichten in de B12 groep gelezen waar ik ook in zit van Debbie en tja, het enige wat ik erover kan zeggen is dat dit wel typisch is voor haar karakter. :')
pi_218691348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
En over Judith met die zuivel. Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar haar artsen? Sorry, maar gewoon asociaal
Misschien ben ik mosterd, maar ik denk dat Judith het prima aanpakt. Vaak is het bij medicijnen met dit soort instructies zo dat je bijvoorbeeld 2 uur voor en na inname van de medicatie geen zuivel mag nemen omdat het dan minder goed wordt opgenomen. Buiten die 4 uur kun je het dan echter prima innemen. Het kan dus prima in orde zijn als Judith de middagantibiotica om bijvoorbeeld 15.00 inneemt als ze van 13.00 tot 17.00 geen zuivel nuttigt. Zo te lezen heeft ze 2x daags antibiotica. Het maakt niet uit op welke tijden je dit inneemt, als er maar ongeveer 12 uur tussen zit. Meestal doe je dat dan 's ochtends en 's avonds, maar zij doet het nu ivm die zuivel 's middags en 's nachts. Lijkt me een prima oplossing.
pi_218691394
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:41 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
Is het niet dat Michelle haar therapie voor haar trauma’s is afgerond en dat er geen therapie voor de relatie was? Of heb ik dat gemist?
Heeft ze dat een keer gedeeld dat ze therapie voor trauma heeft?

Ik heb sinds juni vorig jaar trauma therapie ivm cptss en er is nog lang geen einde in zicht helaas. Alleen wel intens om tijdens zo'n therapie traject uit elkaar te gaan als je een relatie/ relaties hebt.
pi_218691549
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja ze beweert wel meer 🤣 maar ze heeft echt niets afgerond en word bij iedere baan na de proefperiode weggestuurd...
Weet iemand of ze in Liverpool een baan had?
pi_218691570
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er stond letterlijk: 'je vergeet dat ze VIG is😂 dat is mbo niveau 3😂'

Vandaar mijn vraag waarom t grappig zou zijn.
Maar zoals gezegd; ik had een lange dag en ik sta enorm achter mijn VIG collega's, dus het kan gewoon volledig aan mijn opvatting liggen.

Op basis van haar filmpje zou ik niet snel geloven dat zij een zorgopleiding afgerond zou hebben, denk dat idd eerder dat ze naar de welkomstdag is geweest en daarna niet meer terug is gekomen 🙈
Denk dat t meer bedoeld was als dag ze zich wederom anders voordoet dan dat ze is.

Vit b12 is meestal 1x per maand 1 injectie. Dus waarom moet zij dat dan weer 2x per week?
Dit is toch ontzettend schadelijk voor haar hele omgeving he. Deze houding, manier van doen. Ze kan beter 2x per week naar de GGZ of het arbeidsbureau

MB;Begrijp niet zo goed waarom er zo erg op deze vrouw word afgegeven. Misschien omdat het doet voorkomen dat zij alles bepalend was in de poly? Ze zal echt wel verdriet hebben,maarja.. moet ook geld in het laatje. Dus dan maar content en storys. Wie zegt dat KB geen asbak is.. of dat JVP iets heeft gedaan. Het blijft Maximaal speculeren. Maar denk niet dat MB de slechtheid zelf is. Dat is issues heeft wel.
pi_218691577
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:28 schreef huisjehier121 het volgende:
Marketingvrouw kwam voorbij. Het ging over inkomsten en in een reactie vroeg iemand, hoe bepaal jij je bedrag? Antwoordde ze dat ze zich spiegelt aan witte mannen. Ik vind het zo bijzonder klinken.. Misschien ligt het aan mij maar ik denk waarom niet gewoon als antwoord, mannen?
Omdat het inkomstenverschil tussen witte mannen en zwarte mannen in Nederland bijna met zo groot is als tussen mannen en vrouwen. In Amerika is dit zelfs groter. Ze benoemt het omdat het uitmaakt.
pi_218691580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 06:40 schreef Lentevoordeel het volgende:

[..]
Weet iemand of ze in Liverpool een baan had?
Denk het wel, ik vermoed dat ze daar vloeiend Engels heeft geleerd.
pi_218691581
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:01 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Denk dat t meer bedoeld was als dag ze zich wederom anders voordoet dan dat ze is.

Vit b12 is meestal 1x per maand 1 injectie. Dus waarom moet zij dat dan weer 2x per week?
Dit is toch ontzettend schadelijk voor haar hele omgeving he. Deze houding, manier van doen. Ze kan beter 2x per week naar de GGZ of het arbeidsbureau

MB;Begrijp niet zo goed waarom er zo erg op deze vrouw word afgegeven. Misschien omdat het doet voorkomen dat zij alles bepalend was in de poly? Ze zal echt wel verdriet hebben,maarja.. moet ook geld in het laatje. Dus dan maar content en storys. Wie zegt dat KB geen asbak is.. of dat JVP iets heeft gedaan. Het blijft Maximaal speculeren. Maar denk niet dat MB de slechtheid zelf is. Dat is issues heeft wel.
Vit B12 is in de opstartfase eigenlijk altijd eerst 2x per week, daarna ga je over naar 1x per 4-6 of 8 weken. Afhankelijk van je klachten en hoe je je erbij voelt. In de praktijk waar ik werk gaat het zo, en zelf ook deze opstartfase gehad.
pi_218691584
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 01:11 schreef RD23 het volgende:

[..]
Misschien ben ik mosterd, maar ik denk dat Judith het prima aanpakt. Vaak is het bij medicijnen met dit soort instructies zo dat je bijvoorbeeld 2 uur voor en na inname van de medicatie geen zuivel mag nemen omdat het dan minder goed wordt opgenomen. Buiten die 4 uur kun je het dan echter prima innemen. Het kan dus prima in orde zijn als Judith de middagantibiotica om bijvoorbeeld 15.00 inneemt als ze van 13.00 tot 17.00 geen zuivel nuttigt. Zo te lezen heeft ze 2x daags antibiotica. Het maakt niet uit op welke tijden je dit inneemt, als er maar ongeveer 12 uur tussen zit. Meestal doe je dat dan 's ochtends en 's avonds, maar zij doet het nu ivm die zuivel 's middags en 's nachts. Lijkt me een prima oplossing.
Als dat zo is heeft ze het zelf niet goed verteld. Ze zei letterlijk dat ze geen zuivel mag en dat dat moeilijk is omdat ze op zuivel leeft. Twee uur voor en na het innemen van ab geen zuivel mogen is in mijn hoofd iets anders.
pi_218691591
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 02:08 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Alleen wel intens om tijdens zo'n therapie traject uit elkaar te gaan als je een relatie/ relaties hebt.
Het lijkt me ook intens om je therapie te stoppen als je net uit elkaar bent.

Het is niet duidelijk welke therapie ze bedoelt. Ze heeft (of had dus) therapie vanwege haar misbruikverleden maar er was onlangs ontdekt dar ze een relatietherapeute volgt op insta. Mogelijk kan het ook die vorm van therapie zijn.
pi_218691609
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:22 schreef Earring het volgende:
Sanneke op threads nav haar vraag hoe ze hun kleine autootje moet pakken voor de vakantie:

Had echt hoop een mooie auto voor ons gezin te kopen van de erfenis van oma. Maar een bepaald familielid vond het tof om van haar, mijn overleden vader, mijn overleden broer en mij alles te pakken. 💔 Ben vooral verdrietig om hoe je zo kunt zijn.
Tjonge jonge, ook echt iets om te delen op social media. Misschien kan ze een tikkie openen voor een grotere auto. En ook direct één voor de extra kosten die een grotere auto met zich meebrengt.
pi_218691613
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Sanneke schrijft ook in een antwoord op een andere reactie:

“Het kost vaak heel weinig moeite om een baby te laten lachen of af te leiden. Zuchten kost meer energie. “

Dus ouders van een huilbaby: niet zuchten maar tip van haar opvolgen.
Misschien moet ze dan zelf ook eens minder klagen en zeuren, dit gaat namelijk vaak gepaard met zuchten. Dan houdt ze misschien wat energie over om naar buiten te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')