abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218684442
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218684518
Debbie en haar injecties. Dit vindt ze toch geweldig? Zichzelf mogen injecteren! Feest🥳

Misschien weet ze het nog niet maar dit is ook mogelijk zonder het te delen.
pi_218684567
Ik gok ook dat Debbie de bijwerkingen gaat krijgen, dus dat haar klachten verergeren..let maar op 😂
pi_218684573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en haar injecties. Dit vindt ze toch geweldig? Zichzelf mogen injecteren! Feest🥳

Die grijns toen ze die spuit leeg drukte 🙄 Internist nummer 80 zal wel van het gezeik af willen en haar daarom die spuiten geven.
pi_218684582
quote:

Ja maar zo deelt ze het om het bespreekbaar te maken als hart onder de riem voor iedereen met de b12 ziekte die hun hele leven iedere dag moeten prikken... en als jou 4e internist ook nog steeds vind dat het niet nodig is ben je gewoon jaloers dat zij wel mag prikken ✌️
pi_218684584
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok ook dat Debbie de bijwerkingen gaat krijgen, dus dat haar klachten verergeren..let maar op 😂
Alle bijwerkingen.
En dan vragen hebben jullie nog tips?
Misschien kan ze dat aan haar vriend de internist vragen die het met haar eens is?
pi_218684593
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Die grijns toen ze die spuit leeg drukte 🙄 Internist nummer 80 zal wel van het gezeik af willen en haar daarom die spuiten geven.
Dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Maar wie weet is het een placebo. Het recept was immers ook niet klaar.

Zou eigenlijk best grappig zijn dat haar behandelaren hebben besloten om een placebo te geven. Hebben ze in een mdo besloten dat dat iets kan zijn om van haar af te komen. Blijkt het toch iets tussen haar oren te zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door JaNeeDan op 05-09-2025 10:38:13 ]
pi_218684596
Ooooh te erg toch dit! Die geniet er gewoon van om dit zo op instagram te plaatsen.
Echt echt ik blijf het gewoon erg vinden om te zien wat zij bij zorgverleners/wmo etc allemaal voor elkaar krijgt!
pi_218684598
quote:
100%... ze heeft heel die bijsluiter al binnenstebuiten en de meest bijzondere bijwerkingen gaat zij krijgen!
pi_218684611
quote:
Uiteraard. Die heeft al contact gehad met haar vriendin Chat GPT om te vragen wat mogelijke bijwerkingen zijn.
pi_218684618
Dbm:
Als volgende week die wedstrijd is dan zou je toch juist deze week wel gaan trainen.
De laatste weken lijkt ze alleen maar vaker af te zeggen.

[ Bericht 55% gewijzigd door WinnieWana op 05-09-2025 10:25:00 ]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218684682
Maar haar vitamine b was toch helemaal niet te laag? Kan je dat niet gewoon oplossen met wat pillen?

Ik snap wel dat ze iets wil aangrijpen om beter te worden en dat het goed voelt dat je nu iets ‘hebt’. Maar ik denk dat ze beter naar een goede psycholoog kan…
pi_218684733
DBM was weer in paniek vannacht, man man wat kan zij miepen. Misschien voelt ze zich vanavond niet meer zo moe en kan ze alsnog naar de sportschool (..), die gaat niet hoor want zij is altijd moe 😂100% dat ze op de dag van de wedstrijd een jank story plaatst dat ze zo ziek is geworden van alle virussen op school.
pi_218684736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:26 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haar vitamine b was toch helemaal niet te laag? Kan je dat niet gewoon oplossen met wat pillen?

Ik snap wel dat ze iets wil aangrijpen om beter te worden en dat het goed voelt dat je nu iets ‘hebt’. Maar ik denk dat ze beter naar een goede psycholoog kan…
Nee klopt inderdaad.

Dit zegt google; De officiële ondergrens voor serumvitamine B12 in Nederland is 148 pmol/L, maar dit kan een tekort niet uitsluiten. Er is een 'grijze zone' tussen de 148 en 250 pmol/L waar een tekort mogelijk is bij klachten, wat verder onderzoek naar MMA en homocysteïne vereist. Voor Actief B12 is een waarde onder de 21 pmol/L in Nederland een lage waarde, en een waarde onder de 35 pmol/L wordt internationaal als een tekort gezien.

Pin me er niet helemaal op vast maar volgens mij zat Debbie bij de laatste meting op 400. Wel langer dan een jaar ervoor maar wel nog netjes op 400!
En ja icm met andere waarden die misschien te laag zijn kan het wat zeggen maar ik principe is 400 echt prima!
pi_218684759
Dbm zegt dat alle virussen alweer heel druk op weg zijn.. Die kan denk ik beter samen met flipflap permanent in quarantaine.
pi_218684781
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nee klopt inderdaad.

Dit zegt google; De officiële ondergrens voor serumvitamine B12 in Nederland is 148 pmol/L, maar dit kan een tekort niet uitsluiten. Er is een 'grijze zone' tussen de 148 en 250 pmol/L waar een tekort mogelijk is bij klachten, wat verder onderzoek naar MMA en homocysteïne vereist. Voor Actief B12 is een waarde onder de 21 pmol/L in Nederland een lage waarde, en een waarde onder de 35 pmol/L wordt internationaal als een tekort gezien.

Pin me er niet helemaal op vast maar volgens mij zat Debbie bij de laatste meting op 400. Wel langer dan een jaar ervoor maar wel nog netjes op 400!
En ja icm met andere waarden die misschien te laag zijn kan het wat zeggen maar ik principe is 400 echt prima!
Ze heeft zich natuurlijk ook helemaal ingelezen via die b12 Facebook en is met die informatie aan de slag gegaan om deze prikken te krijgen... ze heeft niet voor niets een paar internisten gehad .. steeds haar verhaal en klachten een beetje bijschroeven
pi_218685125
AM heeft geen zin ‘om nogmaals door Nederland uitgekotst te worden’

Goh, als je door zoveel mensen uitgekotst bent, gaat er dan geen lampje branden? Over wat je doet, en hoe? 🙄
pi_218685261
Wederom duidelijk dat Debbie niet verder is gekomen dan die paar aantekeningen die ze toen liet zien van haar verpleegkundige opleiding.

Kolere wat ziet dat er klungelig uit hoe ze die spuit vasthoudt en teruggeeft aan de assistente.

Voor iemand met zo’n opleiding zou je beter verwachten.
pi_218685265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft zich natuurlijk ook helemaal ingelezen via die b12 Facebook en is met die informatie aan de slag gegaan om deze prikken te krijgen... ze heeft niet voor niets een paar internisten gehad .. steeds haar verhaal en klachten een beetje bijschroeven
Dit is inderdaad hoe ze het doet, ze weet precies wat ze moet zeggen en hoe ze zich moet gedragen om de dingen voor elkaar te krijgen bij artsen omdat ze zich helemaal heeft ingelezen en alle ervaringen van echte patiënten daarin meeneemt. Eng.
pi_218685326
quote:

Ze scoort wel heel veel ‘wauw, zo knap dat je dit durft’ in haar reacties.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218685348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:09 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit is inderdaad hoe ze het doet, ze weet precies wat ze moet zeggen en hoe ze zich moet gedragen om de dingen voor elkaar te krijgen bij artsen omdat ze zich helemaal heeft ingelezen en alle ervaringen van echte patiënten daarin meeneemt. Eng.
Met de waardes was niets mis... dus het komt door de bijkomende klachten dat deze internist deze prikken toe staat..
Het is bij Debbie altijd iets wat qua testen niet te traceren is en enkel te diagnosticeren door een lijst met symptomen te vinken.. die googled ze en komt daarom overal mee weg
pi_218685354
Waarom gaat DBM niet even terug naar bed als de kinderen op school zijn afgezet? Je hoeft toch geen uren te skapen? Doe je de boodschappen voordat je ze weer ophaalt om 12 uur. Stofzuigen en wassen draaien/ vouwen kan vanmiddag ook.
pi_218685363
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
Erg he... maar goed alle mensen die vragen hoeveel internisten deze diagnose hebben gekost worden geswiffert en geblokkeerd 🤷 blijft er weinig over behalve applause voor dit acteerwerk
pi_218685370
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom gaat DBM niet even terug naar bed als de kinderen op school zijn afgezet? Je hoeft toch geen uren te skapen? Doe je de boodschappen voordat je ze weer ophaalt om 12 uur. Stofzuigen en wassen draaien/ vouwen kan vanmiddag ook.
Dan wil ze GTST terugkijken of Simsen ofzo
Echt, wat een mens!
Die wedstrijd gaat afgezegd denk ik
pi_218685371
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
En dat is helaas precies waarvoor ze het doet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')