Die grijns toen ze die spuit leeg drukte 🙄 Internist nummer 80 zal wel van het gezeik af willen en haar daarom die spuiten geven.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en haar injecties. Dit vindt ze toch geweldig? Zichzelf mogen injecteren! Feest🥳
Misschien weet ze het nog niet maar dit is ook mogelijk zonder het te delen.
Ja maar zo deelt ze het om het bespreekbaar te maken als hart onder de riem voor iedereen met de b12 ziekte die hun hele leven iedere dag moeten prikken... en als jou 4e internist ook nog steeds vind dat het niet nodig is ben je gewoon jaloers dat zij wel mag prikken ✌️quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en haar injecties. Dit vindt ze toch geweldig? Zichzelf mogen injecteren! Feest🥳
Alle bijwerkingen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok ook dat Debbie de bijwerkingen gaat krijgen, dus dat haar klachten verergeren..let maar op 😂
Dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Maar wie weet is het een placebo. Het recept was immers ook niet klaar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Die grijns toen ze die spuit leeg drukte 🙄 Internist nummer 80 zal wel van het gezeik af willen en haar daarom die spuiten geven.
100%... ze heeft heel die bijsluiter al binnenstebuiten en de meest bijzondere bijwerkingen gaat zij krijgen!quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok ook dat Debbie de bijwerkingen gaat krijgen, dus dat haar klachten verergeren..let maar op 😂
Uiteraard. Die heeft al contact gehad met haar vriendin Chat GPT om te vragen wat mogelijke bijwerkingen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef opwegnaar het volgende:
Nee klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:26 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haar vitamine b was toch helemaal niet te laag? Kan je dat niet gewoon oplossen met wat pillen?
Ik snap wel dat ze iets wil aangrijpen om beter te worden en dat het goed voelt dat je nu iets ‘hebt’. Maar ik denk dat ze beter naar een goede psycholoog kan…
Ze heeft zich natuurlijk ook helemaal ingelezen via die b12 Facebook en is met die informatie aan de slag gegaan om deze prikken te krijgen... ze heeft niet voor niets een paar internisten gehad .. steeds haar verhaal en klachten een beetje bijschroevenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nee klopt inderdaad.
Dit zegt google; De officiële ondergrens voor serumvitamine B12 in Nederland is 148 pmol/L, maar dit kan een tekort niet uitsluiten. Er is een 'grijze zone' tussen de 148 en 250 pmol/L waar een tekort mogelijk is bij klachten, wat verder onderzoek naar MMA en homocysteïne vereist. Voor Actief B12 is een waarde onder de 21 pmol/L in Nederland een lage waarde, en een waarde onder de 35 pmol/L wordt internationaal als een tekort gezien.
Pin me er niet helemaal op vast maar volgens mij zat Debbie bij de laatste meting op 400. Wel langer dan een jaar ervoor maar wel nog netjes op 400!
En ja icm met andere waarden die misschien te laag zijn kan het wat zeggen maar ik principe is 400 echt prima!
Dit is inderdaad hoe ze het doet, ze weet precies wat ze moet zeggen en hoe ze zich moet gedragen om de dingen voor elkaar te krijgen bij artsen omdat ze zich helemaal heeft ingelezen en alle ervaringen van echte patiënten daarin meeneemt. Eng.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft zich natuurlijk ook helemaal ingelezen via die b12 Facebook en is met die informatie aan de slag gegaan om deze prikken te krijgen... ze heeft niet voor niets een paar internisten gehad .. steeds haar verhaal en klachten een beetje bijschroeven
Ze scoort wel heel veel ‘wauw, zo knap dat je dit durft’ in haar reacties.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Met de waardes was niets mis... dus het komt door de bijkomende klachten dat deze internist deze prikken toe staat..quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:09 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit is inderdaad hoe ze het doet, ze weet precies wat ze moet zeggen en hoe ze zich moet gedragen om de dingen voor elkaar te krijgen bij artsen omdat ze zich helemaal heeft ingelezen en alle ervaringen van echte patiënten daarin meeneemt. Eng.
Erg he... maar goed alle mensen die vragen hoeveel internisten deze diagnose hebben gekost worden geswiffert en geblokkeerd 🤷 blijft er weinig over behalve applause voor dit acteerwerkquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze scoort wel heel veel ‘wauw, zo knap dat je dit durft’ in haar reacties.
Dan wil ze GTST terugkijken of Simsen ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom gaat DBM niet even terug naar bed als de kinderen op school zijn afgezet? Je hoeft toch geen uren te skapen? Doe je de boodschappen voordat je ze weer ophaalt om 12 uur. Stofzuigen en wassen draaien/ vouwen kan vanmiddag ook.
En dat is helaas precies waarvoor ze het doet...quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze scoort wel heel veel ‘wauw, zo knap dat je dit durft’ in haar reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |