Goed hoorquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat goed hierHoe is het met toppie?
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Goed hooraltijd blij jou te zien
Ik hou het wel bij:quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:44 schreef DJMO het volgende:
De spelregels zijn simpel. Woorden moeten minimaal 4 letters lang zijn, de letter in het midden moet er verplicht in voorkomen en je mag letters zo vaak gebruiken als je wil.
Vandaag zijn er 49 woorden te vinden, ik heb er reeds 35.
wrappen zekerquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Rugpijn heb ik ook goede oplossing voor
Dat is alleen maar meegenomenquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en ach het is toch gratis.
En ben erg benieuwd.
Schijnt ook te helpen tegen rugpijn en zo
[..]
Ja hoor dat mag, maar heb geen zin in ruzies en discussies
Dat is de reden waarom ik hier gewoon zo direct ben en een vakantie riskeer
Hoe is het daar? Vakantie periodes weer afgelopen Het gewone leven weer begonnenquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat helpt. Had wat anders in gedachten.
Misschien is dat de oplossingquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier helpt wrappen misschien wel
Gewoon een fijne massage? Of zachtjes met de flogger erover. En ja, dat werkt echtquote:
Ja zitten hier weer in het gewone ritme.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Vakantie periodes weer afgelopen Het gewone leven weer begonnen
Je bent er netquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja zitten hier weer in het gewone ritme.
moet er weer vandoor
O dat was een kort bezoekjequote:Op vrijdag 5 september 2025 08:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja zitten hier weer in het gewone ritme.
moet er weer vandoor
Duurt nog wel even... Tegenwoordig overal dagen voorquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijkbaar is het op 13 april ook scrabble day.
Ik doe het om mijn core sterker te maken. Alleen 1 sessie kost 26,50 straksquote:
Wat danquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat helpt. Had wat anders in gedachten.
LOL.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon een fijne massage? Of zachtjes met de flogger erover. En ja, dat werkt echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |