Ja net als bij mij dusquote:
Laat me raden. Je gebruikt SwiftKey toetsenbord?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik er nu ook naast alleen aan de andere kant. Maar daar zit een smiley nog voor
Dat kan je wel veranderen, links even de toets indrukken waar de komma staatquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Vreselijk is dat op mobiel bij mijn iPhone stond de punt niet naast de spatie balk 😁
Weet ik veel, dit zat er op heb er verder niets aan gedaan of zo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gebruikt SwiftKey toetsenbord?
Dat heb ik met iPhonequote:Op vrijdag 5 september 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik veel, dit zat er op heb er verder niets aan gedaan of zo.
Kan met deze telefoon helemaal niet over weg, irritant gedoe steeds
Nou dan kan je dus als je op de punt kllikt de komma kiezenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
Hey Lovely. En dan? Welke optie moet ik hebben dan
Het is maar net wat je gewend bent, de Iphone vind ik veel gebruiksvriendelijke, bij deze moet je te veel handelingen doen om iets te doen of te stoppennquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat heb ik met iPhone
Een hele enkele keer vraagt @:Rob mij wel eens een berichtje te versturen voor z'n werk als hij achter het stuur zit, maar ik heb altijd ruzie met dat ding
O nou dat hoef ik niet te veranderenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan kan je dus als je op de punt kllikt de komma kiezenVerder kan er helaas niks aan veranderen
Ik ben er helemaal klaar mee om op dat ding iets op te zoeken of aan te passenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
Of misschien bij toetsenbord instellingen
Dan heb je denk ik Time-out scherm op 5 minuten staan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar mee om op dat ding iets op te zoeken of aan te passen
Ik heb hem staan op gezichtsherkenning maar moet hem met een vingerafdruk ontgrendelen![]()
Ik geef de moed op doe er niets meer aan.
Zelfs als ik aan het bellen ben, het gesprek is klaar kan ik niet gelijk de telefoon uitzetten moet ik hem eerst uit, dan weer aan en dan pas krijg ik die rode knop. Dan krijg ik nog eens een melding wie er gebeld heeft met een zooi reclame er onder
Die staat op 2 minuut, maar dat stond hij bij de iphone ook, maar daar kon ik gelijk het gesprek uitzettenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik Time-out scherm op 5 minuten staan?
Is vast bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 5 september 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen samsung maar een motorola Maar ik ga niet meer zoeken of doen ben er klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |