gewoon alle koeien een vlag op de buik schilderen en de weg op drijven. kijken of die policia dan nog zo flink zijnquote:
In tegenstelling tot Colombianen kan ik wel sturenquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bots zelf maar eens zo hard tegen een bus aan
Applausquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Colombianen kan ik wel sturen
Koeien zijn doorgaans doodsbang voor mensen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
gewoon alle koeien een vlag op de buik schilderen en de weg op drijven. kijken of die policia dan nog zo flink zijn
Volgens mij heeft @Szura wel wat tikken van de molen gehad. Maar hij hoeft dan niet een berg op te fietsen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bots zelf maar eens zo hard tegen een bus aan
bang niet, ongeinteresseerd.. het zijn gewoonte dieren, als je bv het hek openzet, zouden ze meestal niet weglopen, want dat past niet in hun ritme. Ze zouden gewoon wachten in de wei tot het tijd is voor melken of voederen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koeien zijn doorgaans doodsbang voor mensen.
Het was in reactie op de beelden van de demonstratie van net. Maar goed, ik kan het mis hebben...quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik denk dat Renaat bedoelde dat de sport zich niets aantrekt van politiek; zijn voorbeeld: Owens wist gewoon te winnen in nazi-Deutschland 1936.
Dat valt toch ook wel mee, ze zijn wel nieuwsgierig volgens mij. Ik ben wel eens massaal aangestaard door een horde koeien die aan kwam lopen toen ik tijdens een fiets/wielrentocht een pauze ging houden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
bang niet, ongeinteresseerd.. het zijn gewoonte dieren, als je bv het hek openzet, zouden ze meestal niet weglopen, want dat past niet in hun ritme. Ze zouden gewoon wachten in de wei tot het tijd is voor melken of voederen.
Jonge koeien zijn wel nieuwsgierig en komen wel op je af als je ineens hun wei inloopt.
Vrijmibo achter de rug?quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Nicolas Vinokourov schittert op de Angliru @:Koffieplanrwr
Ik wist het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |