Leuk random detail, deze legende werd dat jaar 15de op de Angliru.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Fijne Angliru dag allen.
*plop*
[ afbeelding ]
SOSSAGODquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk random detail, deze legende werd dat jaar 15de op de Angliru.
[ afbeelding ]
Groots respect, heb je ook wel netjes a la Wout Poels de binnenbochtjes gepakt?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:20 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ik heb de Angliru woensdag gefietst en kan bevestigen dat een verschrikkelijk ding is. Maar buiten de percentages is er weinig bijzonder aan.
Ik hoop op een mooie strijd!
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:20 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ik heb de Angliru woensdag gefietst en kan bevestigen dat een verschrikkelijk ding is. Maar buiten de percentages is er weinig bijzonder aan.
Ik hoop op een mooie strijd!
Nee, buitenbochten en soms een zigzag! Een mountainbikeverzetje is zeker niet verkeerd want op een wegfiets is het meer kracht dan souplesse 😜quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Groots respect, heb je ook wel netjes a la Wout Poels de binnenbochtjes gepakt?
Goed man 💪🏻quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:49 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Nee, buitenbochten en soms een zigzag! Een mountainbikeverzetje is zeker niet verkeerd want op een wegfiets is het meer kracht dan souplesse 😜
Toch bijzonder met zo'n profiel. Snap dat het eerste deel misschien saai is, maar in de Tour is deze helemaal live..quote:
Alle ballen op Huubquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geven we de flopgroep een kans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |