quote:Met scherpe monologen, diepgravende verhalen en ludieke sketches bieden Arjen Lubach en zijn team een kritische blik op politiek, media en maatschappij. Gasten, muziek en comedy vormen de basis van de show, waarin een mix van inhoud en entertainment elke aflevering voor zowel verdieping als vermaak zorgt.
Lubach is elke maandag tot en met donderdag uur te zien bij RTL 4. Lubach heeft zijn team van De Avondshow met Arjen Lubach meegenomen naar RTL. De producent is Human Factor. Van 2022 tot 2024 maakte de presentator zes seizoenen van De Avondshow met Arjen Lubach voor de VPRO op NPO 1. Daarvoor maakte het team van Lubach vanaf 2014 de wekelijkse show Zondag met Lubach.
https://www.broadcastmaga(...)-van-start-op-rtl-4/
Ooit landelijk afgeschaft door voormalig topzwemster, maar vooral VVD-er, Erica Terpstra.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel goed item over het schoolzwemmen
Vandaag weer, net als Angela de J.quote:
Niet gezien, straks terugkijkenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vandaag weer, net als Angela de J.
Meer dan verdiend.quote:
Je bent raar hier ga ik het bij laten.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:05 schreef Evangelion het volgende:
Klagen over boetes voor tokkies, moest dit van RTL?
Hoezo is een hoge boete niet proportioneel voor potentieel iemand doodrijden?
Het gaat over proportionaliteit voor hetgeen je begaan hebt. Ik ben er wel mee eens dat sommige (of veel) boetebedragen nergens meer op slaan. Al rijd ik zelf al 15 jaar geen boetes meer, maar een snelheidsovertreding van 20 km/u op de snelweg levert je al gauw honderden euro's aan boete op, of een keer fout parkeren ook al 145 euro. Dat vind ik echt buitensporig zuur geld als je dat overkomt.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:05 schreef Evangelion het volgende:
Klagen over boetes voor tokkies, moest dit van RTL?
Hoezo is een hoge boete niet proportioneel voor potentieel iemand doodrijden?
Met vertraging gaan wij nu kijkenquote:
Dat is voornamelijk Nederlandse Eurosport en het is het volkomen waard.quote:Op maandag 15 september 2025 22:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou bijna wielrenner gaan kijken voor de vlaamse commentatoren
Nee een liedje wat voortkwam uit het songfestival vergelijken met genocide.quote:Op maandag 15 september 2025 22:48 schreef golfer het volgende:
Songfestival vergelijken met genocide.
oh gezellig daar heb ik nog niet genoeg over gehoordquote:Op donderdag 18 september 2025 22:27 schreef golfer het volgende:
Diep duik donderdag over zionisme en antisemitisme.
Best wel een goede uitleg van de begrippen.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:32 schreef Evangelion het volgende:
oh daar heb ik nog niet genoeg over gehoord
easy skip
Objectief gebracht hoor, best zeldzaam.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
oh gezellig daar heb ik nog niet genoeg over gehoord
easy skip
Goed item inderdaad. Goede grappen ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Best wel een goede uitleg van de begrippen.
Een Diep Duik Donderdag over het woord 'Woke' zou ook goed zijn. Hoe vaak dat woord wel niet misbruikt wordt.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Best wel een goede uitleg van de begrippen.
Gun hem en zijn team dit succesje wel!quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
Disney-filmpje heeft wel de potentie viraal te gaan.
Bekijk deze YouTube-video
Even pauzeren voor de (film)titels op 1:31.
Ken je Mastermovies nog?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die mobieltjes… dat wil elke leraar wel eens doen, hilarisch.
Zou mij niet heel fijn voelen als Magister bestond in mijn tijd.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:27 schreef golfer het volgende:
Diep duik donderdag over Magister. (Waar ik nog nooit van had gehoord).
Jakkes, ja, in het weekend lezen wat je cijfer was voor een of ander vak of zelfs je ouders al eerder dan jezelf. Te laat zijn noteren, sjesus. Heb echt medelijden met deze generatie scholieren. Pa' en Ma'gister, meesterlijk..quote:Op donderdag 25 september 2025 22:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou mij niet heel fijn voelen als Magister bestond in mijn tijd.
Ik ook, maar alleen cijfers, geen dingen als te laat of huiswerk niet gemaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:07 schreef NailQueen het volgende:
Toen ik op de middelbare zat kwam Magister later in gebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |