Vind ik deze leukerquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde youtube clip gepost, even herladen.
Old Lady Drivers was een soort van "grap" grindcore band eind jaren 80. Ik vond het wel grappig, maar ik hield ook van (oude) Napalm Death
Bob Foskoquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vind ik deze leuker
Bekijk deze YouTube-video
Ook herrie
Die zat ook achter het idee van Gabbertje.quote:
ben je boos op me?quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zat ook achter het idee van Gabbertje.
Staat me iets van bij, ja.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zat ook achter het idee van Gabbertje.
Tuurlijk niet.quote:
Trusten Saar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slaapwel want morgen uitzonderlijk begeleid werk.
Zinnen verzetten
Jij hebt kattenharen om te tellen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:39 schreef devzero het volgende:
Ik heb gisteren 5 minuten Big Brother America gekeken. Zo saaaai, ik had beter de kattenharen op mijn bank gaan tellen
Succes! You blub thisquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zinnen verzetten
Slaapmutsquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zinnen verzetten
Trusten.quote:
Ik heb mijn huidige kat 4.5 jaar geleden geadopteerd uit het asiel. Mijn vorige kat heb ik ook moeten laten inslapen iets meer dan 5 jaar geleden. Beestje was 16 jaar oud en had problemen met haar nieren. Na een jaar werkten de medicijnen tegen hoge bloeddruk niet meer en ze kon amper nog zien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij hebt kattenharen om te tellen?
Ik al ruim een jaar niet meer
GC / Poes in moeten laten slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |