Zeker wel, heb ook wel eens….. moet ik even kijken wie het nu was een kaart gestuurdquote:
Bugles hoef je ook niet te dippen neequote:Op donderdag 4 september 2025 22:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope. Ik dip niet.
Waarschijnlijk vind ik daarom doritos ook gewoon niet lekker
Eerst zien en dan geloven.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker wel, heb ook wel eens….. moet ik even kijken wie het nu was een kaart gestuurd
Azula heb ik een kaart gestuurd vanuit Texas.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Azula heb ik een kaart gestuurd vanuit Texas.
Wel na veel margaritas , dus ik wist niet meer wat ik geschreven had maar ze stuurde later m’n kaart nog door op de foto.
Nee die is al een tijd weg denkquote:Op donderdag 4 september 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik al eventjes niet meer gezien.
Kon altijd wel lachen om haar en ook met haar.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee die is al een tijd weg denk
Ken ik niet. Denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik al eventjes niet meer gezien.
Ik heb nog steeds der adres, ik kan der een kaart sturen dat ze terug moet komen.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kon altijd wel lachen om haar en ook met haar.
Blufquote:Op donderdag 4 september 2025 22:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds der adres, ik kan der een kaart sturen dat ze terug moet komen.
Ik geloof je pas als ik een foto heb gezien.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ga morgen een kaart sturen!!!!
Of misschien onder een andere username. Maar deze zegt me niksquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:34 schreef Rozevla het volgende:
En als ze dat niet doet gooi ik een steen met een brief door de ruit “ dan niet joh kut !!! “
Myrr was het eerst.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of misschien onder een andere username. Maar deze zegt me niks
Zal ik er een gedicht op zetten ?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geloof je pas als ik een foto heb gezien.
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 22:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zal ik er een gedicht op zetten ?
Kloptquote:
Zij is zeker niet lelijk.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt
Om een of andere reden had ik altijd het idee dat het wel een lekker wijf was.
Maar het kan ook gewoon een dikke kwijlende mongoloīde kabouter zijn natuurlijk.
Oh, die naam ken ik wel nog.quote:
Nee daarvoor was ze behandeld.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, die naam ken ik wel nog.
Was dat ook phantomesse of zo iets?
Dat zegt me niks dus denk het niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, die naam ken ik wel nog.
Was dat ook phantomesse of zo iets?
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zal ook in die kaart zetten “ send nudes “
Oh oke. Dan ben ik misschien in de war. Dat/is ook een hele mooie vrouwquote:Op donderdag 4 september 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zegt me niks dus denk het niet.
Ik zag een gigantische naaktslak hier een gebouw beklimmen. Ik dacht dat wil je vast wetenquote:
Ik zie ze hier heel weinig. Blijkbaar houden ze niet zo van zandgrond.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag een gigantische naaktslak hier een gebouw beklimmen. Ik dacht dat wil je vast weten
Reed ie in een twingo en wilde ie z’n fok account weer opheffen ????quote:Op donderdag 4 september 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag een gigantische naaktslak hier een gebouw beklimmen. Ik dacht dat wil je vast weten
Nouhou gaat iedereen me nu dit soort dingen laten weten?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:50 schreef Ama het volgende:
Ik bereid me dan maar alvast mentaal voor op de herfst.
maar ik las wat over 28 graden zondag ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:50 schreef Ama het volgende:
Ik bereid me dan maar alvast mentaal voor op de herfst.
Ja ik bedoel ook niet dat dat meteen volgende week is.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ik las wat over 28 graden zondag ofzo?
jammerquote:Op donderdag 4 september 2025 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook niet dat dat meteen volgende week is.
Zijn Pickles Chips niet hetzelfde?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nu lays curry ribbels
En in Amerika heb je dus ribbel augurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |