SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
OMG Mailsyquote:Op donderdag 4 september 2025 21:41 schreef maily het volgende: [..] uhuh, nee, Justin, aka My little puny [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die kerel die hem een kaakslag gaf, kreeg later zelf een kaakslag omdat de leider er geen opdracht toe gegeven had dat te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
He je het nou gedaan, he? He?
En volgens mij werd in deze aflevering ook nog iemand afgeranseld voor iets waarvan achteraf bleek dat hij het niet gedaan had?![]()
Oh, iemand had mijn $100K bounty (naast mijn eerdere $100) dus aangenomenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ah, die ligt nog 3 uur in het ziekenhuis![]()
![]()
Wat een toeval!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij heeft nog wel een bounty op zijn hoofd staanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, iemand had mijn $100K bounty (naast mijn eerdere $100) dus aangenomenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Case from the Bacon, ja die heeft ook weer een nieuwe aflevering? Weer iemand die voor een halve ton belazerd was door iemand in een Afrikaans land?![]()
Toeval bestaat niet, broederquote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik het nog niet eens over de OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vertel me allesquote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik het nog niet eens over de OP
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had eerst $100 gepost, maar dat was kennelijk te weinig.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een bounty op zijn hoofd staan
5 minuten geleden $100K gepost en die was zo weg![]()
Bounty. Een stukje paradijs op aarde.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een bounty op zijn hoofd staanHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Haha, zie die ene gast dan:quote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond Willibrord echt geen fuck aan.Maar dit zijn wel bijzondere momenten, ja!
Bekijk deze YouTube-video
Dit vond ik wel gaaf!![]()
![]()
Ow sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Haha, zie die ene gast dan:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |