Ja, alleen zien we die UI dan toch niet...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet @:Modus een lege radar als UI hebben, want hij blijft steeds onder de radar
Da's ook weer waar. Gelukkig is hij niet UI-loos, dus de UI-politie hoeft er niet op af.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, alleen zien we die UI dan toch niet...
Is die UI-politie nog een beetje actief?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Gelukkig is hij niet UI-loos, dus de UI-politie hoeft er niet op af.
Het schijnt erg af te hangen van de agenda van een bepaald konijn op dit forum. Ik heb het jaren geleden overgedragen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Is die UI-politie nog een beetje actief?
Ik vond het knap dat je deze zo op kon lepelen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:17 schreef livelink het volgende:
Er zijn toch wel veel mooie Franstalige nummers
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
Herinnert u zich deze nog!
Yes - Owner of a lonely heart
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Yes owner of a lonely heart
Ik twijfeld over de zanger. Het is altijd een gok tussen Gilbert Becaud, Michel Sardou en Gerard Lenormanquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat je deze zo op kon lepelen.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfeld over de zanger. Het is altijd een gok tussen Gilbert Becaud, Michel Sardou en Gerard Lenorman
Nee, daar hadden ze wel iets beters voor kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is geen erg geinspireerde cover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |