Ik weet nog 5,45 in guldens.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat kostte ooit echt 5 en een halve euro ofzo en nu is een tientje een mooie aanbieding. Mij zullen ze er ook zelden tot nooit aantreffen.
McDonalds is altijd klachtwaardig.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wat is de klacht als je het toch niet eet
Moet je het verplicht eten dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
MacDonalds is altijd klachtwaardig.
Gelukkig niet. Doe ik al ruim 20 jaar niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Moet je het verplicht eten dan?
Meh. Ik maak zelf wel een paar burgertjesquote:Op donderdag 4 september 2025 17:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je kan beter een vrouwtje zoeken die voor je kookt en af en toe geef je haar een paar euro als bedankje
Snap het nietquote:Op donderdag 4 september 2025 17:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Doe ik al ruim 20 jaar niet.
Ik vind het gewoon leuk om McDonalds af te zeiken.
Komt door al die ONZinklachten hier in KLB.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Snap het niet
Fijne vrijdag nog daag
Filmpje van een half uur ook echtquote:Op donderdag 4 september 2025 18:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Ik maak zelf wel een paar burgertjes
Bekijk deze YouTube-video
Bespaar ik die euros ook nog weer.
Voor een bedankje mag zij er dan ook één.
Als ze heel lief is, nog wel 2 ook.
Zet je hem op 2x.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Filmpje van een half uur ook echt![]()
Ik ga toch niet een half uur naar een kwijlende lilliputter kijken!!!!!
Doe je tijdens het koken wel eens je trui omhoog en aai je jezelf over je buik ???quote:Op donderdag 4 september 2025 18:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zet je hem op 2x.
Scheelt weer een kwartier en ik zeg toch niks zinnigs.
Wat heb ik jou misdaan danquote:Op donderdag 4 september 2025 18:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Junken voedsel.
Maar goed dat ben jij dan ook.
Niksquote:
Nee. Dat doe ik alleen als het er de volgende dag weer uit komt, zodat ik de achterkant niet onder schijt.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Doe je tijdens het koken wel eens je trui omhoog en aai je jezelf over je buik ???
@:grotetijd doet dat altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |