ga jij maar even weg gewoon he daagquote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Bedelhoer, bedelhoer, bedelhoer, morgen is het vrijdag en dan gaat ik naar de kaasboer
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Bedelhoer, bedelhoer, bedelhoer, morgen is het vrijdag en dan gaat ik naar de kaasboer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Volkoren vloerbrood van de bakker (TGTG)quote:
Die is ook lekkerquote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nomnom.
Heb laatst old amsterdam kaas gevonden in de supermarkt
Ja, en het is gewoon "ik ben te lui om een bakvorm te pakken dus pleur maar gewoon zo op de plaat"broodquote:Op donderdag 4 september 2025 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind vloerbrood zo'n raar woord.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volkoren vloerbrood van de bakker (TGTG)
Was echt lekkerquote:
Plat?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik identificeer mij als vloerbrood
Je ligt ook altijd op de vloer?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms met tomatensoep.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Of op de loer?quote:
Ik had vorige week de mayonaise opgemaakt. Dacht ik gister aan toen ik in de supermarkt liep, dus ik kocht zo'n pot. Thuis berg ik de pot op. Ik had al een nieuwe pot gekocht. Kan het me niet herinneren.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik schrok even en dacht dat het zondag was
We zullen nog van je genieten zolang het kanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorige week de mayonaise opgemaakt. Dacht ik gister aan toen ik in de supermarkt liep, dus ik kocht zo'n pot. Thuis berg ik de pot op. Ik had al een nieuwe pot gekocht. Kan het me niet herinneren.
Aflopende zaak.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
Wist eigenlijk niet waarom het vloerbrood heet, ging het opzoeken, en nu zit ik over trekschuiten te lezen. Wikipedia
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mijn weten dus omdat het direct op de plaat ligt ipv in een vorm. Dus 'op de vloer' van de oven. En daardoor heeft jet ook zo'n soort van uitgezakte vorm
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |