Ik laat dat nog wel even wetenquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk zeg
Misschien kunnen we iets met z'n drieën gaan doen
Ik pieker er niet overquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nu lekker met de sleurhut de boemel op?
Willen eigenlijk ergens een ander huis kopen dus even besparen. Gaan dus saai een weekend naar Noordwijk en een midweekje Maastricht.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je wel op vakantie of worden de centjes in bewaring gezet voor de Europese potjes?
WTFquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Willen eigenlijk ergens een ander huis kopen dus even besparen. Gaan dus saai een weekend naar Noordwijk en een midweekje Maastricht.
Europees ga ik ook alleen Stuttgart
Wat ben jij een zielig figuur geworden zeg.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Willen eigenlijk ergens een ander huis kopen dus even besparen. Gaan dus saai een weekend naar Noordwijk en een midweekje Maastricht.
Europees ga ik ook alleen Stuttgart
quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding van jouw reactie eens het profiel van @:Vino_Tinto opgezocht. Daarbij viel me haar geboortedatum op.
Dat is alsnog minder kansloos dan in Papendrecht (bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:59 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland wordt helemaal ingepakt door zijn vriendin. Er is niks, maar dan ook niks meer over van die stoere @:Caland van een paar jaar geleden.
Het zal mij niks verbazen als hij straks nog in Limboland gaat wonen ook
Ik woon nu tijdelijk in Dordrecht. Dus deze opmerking doet me niksquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alsnog minder kansloos dan in Papendrecht (bijvoorbeeld)
Ik lees hier in terug dat Limburg geen 'nee' is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alsnog minder kansloos dan in Papendrecht (bijvoorbeeld)
Dat lees je dan verkeerdquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik lees hier in terug dat Limburg geen 'nee' is.
Wel pijnlijk voor de man die de Limburgse Feyenoorders altijd op de hak neemt
Die jongen is best grappig hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:00 schreef GGMM het volgende:
Als we allemaal uitgelachen zijn van de vreselijk leuke post van Tjacka kunnen we gaan lunchen
Eet smakelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |