Vorige keer Tandoori. Maar ook wel eens lamb Madras. Denk dat ik vandaag voor Elachi ghost ga.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke curry neem je meestal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als voorgerecht altijd de onion bhaji en hot wings.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op donderdag 4 september 2025 17:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vorige keer Tandoori. Maar ook wel eens lamb Madras. Denk dat ik vandaag voor Elachi ghost ga.Die Elachi ghost klinkt niet verkeerd, ook maar eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als voorgerecht altijd de onion bhaji en hot wings.![]()
Ik ben benieuwdquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 17:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vorige keer Tandoori. Maar ook wel eens lamb Madras. Denk dat ik vandaag voor Elachi ghost ga.En morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als voorgerecht altijd de onion bhaji en hot wings.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Ja is goedquote:Op donderdag 4 september 2025 17:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ga je een keer mee? Ze hebben ook bier.
Die heb ik nodig voor de krokodillensoepquote:Op donderdag 4 september 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oppassen voor krokodillen
Gewoon meenemen naar de curry house om te laten bereidenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heb ik nodig voor de krokodillensoep
Ohja, scheelt een hoop gedoequote:Op donderdag 4 september 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar de curry house om te laten bereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |